Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Reageren op het forum en reactie moderatie

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Reageren op het forum en reactie moderatie

    De laatste tijd heb ik helaas veel reacties moeten verwijderen en is sfeer op het forum slecht.

    Jammer want we zien liever dat jullie je kennis gebruiken om andere bezoekers te helpen met hun vraag.
    Er is niks mis met een goede (telecom) discussie, maar heb respect voor elkaars mening en speel het niet direct op de man.

    Klagen waarom jouw reacties wel verwijderd worden en die van de ander niet heeft weinig zin.
    Vragen wanneer nu eindelijk iemand geblokkeerd wordt omdat jij al zoveel berichten van hem / haar hebt gerapporteerd heeft ook geen zin.
    Als het door jou gemelde reactie niet verwijderd wordt, voldoet hij aan de regels van dit forum.
    De beslissing tot het verwijderen van reacties en het blokkeren van gebruikers ligt dan ook altijd bij de moderators.

    Mensen worden dus niet geblokkeerd op verzoek van andere gebruikers.
    Dit gebeurt pas als je je consequent niet aan de forumregels houdt.
    Terugkomen met een andere account terwijl je geblokkeerd wordt zeker niet gewaardeerd.

    Als je na 1 of meerdere blokkades opnieuw ziet dat je reacties verwijderd worden moet je je afvragen of je wel thuis hoort op dit forum.
    Een 3e blokkade is overigens voor altijd...

    We hopen dat jullie je kunnen blijven focussen op het helpen van andere bezoekers.
    Hou de discussie open en oprecht, blijf ontopic en heb respect voor elkaars mening.

  • #2
    Jeroen: Dank! Goede uitleg!

    Reageer


    • #3
      Duidelijke taal en broodnodig.

      Reageer


      • #4
        Jeroen
        Wellicht handig om de huidige forum-/huisregels duidelijk te vermelden, zodat iedereen(!) daar goede noto van kan nemen.
        [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

        Reageer


        • #5
          Een waarheid als een koe .

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door hillebregt

            Is sofietje nu een schoolvoorbeeld hoe het niet moet ?? en wordt deze broodnodige topic van Jeroen weer onnodig "vervuild" ??
            Misschien dat we met zijn Allen kunnen[ proberen ] ,om haar uit haar problemen te helpen, dus wie nog goede raad heeft voor onze Sophie ,sla dan je slag of iemand met genoeg kennis ,die misschien eens kan kijken, en Sophie gelukkig kan maken ,met zijn hulp
            En kijk niet Neer op anderen ,die zich moeilijk uit haar woorden uit ,na haar maandenlange problemen zonder enige hulp
            Laatst bewerkt door koekeroe; 9 Sep 2022, 10:18.

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door hillebregt

              Is sofietje nu een schoolvoorbeeld hoe het niet moet en hoort haar (ge)schreeuw om hulp niet ergens anders thuis in een andere topic en wordt deze broodnodige topic van Jeroen daardoor weer onnodig "vervuild" ??
              Zullen we proberen niet het werk van een mod te gaan doen? En mensen niet te kleineren? Zo te lezen heeft sofie een serieus te nemen probleem en laten we hopen dat beheer haar bericht doorzet naar de tweede lijn. Is vaker gebeurd hier.

              Reageer


              • #8
                Wijze woorden Koeba. Forumleden die zich half of meer moderator voelen veroorzaken alleen maar veel ellende. Dat heeft het recente verleden wel aangetoond.

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door Klapstoel Bekijk bericht
                  Wijze woorden Koeba. Forumleden die zich half of meer moderator voelen veroorzaken alleen maar veel ellende. Dat heeft het recente verleden wel aangetoond.
                  Och, als het bij voelen gebleven was...men ging zich ook als moderator gedragen en zichzelf op een nogal kinderachtige manier boven de andere reageerders stellen en ze neerbuigend toespreken. Dat is gewoon niet ok en creëert een onveilige plek hier.

                  Reageer


                  • #10
                    Ja, laten we vrolijk verder gaan met het beschuldigen van elkaar van allerlei gedrag.
                    Ik heb niet echt de indruk dat een aantal bezoekers mijn bovenstaande topic goed heeft gelezen.

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door Jeroen Bekijk bericht
                      Ja, laten we vrolijk verder gaan met het beschuldigen van elkaar van allerlei gedrag.
                      Ik heb niet echt de indruk dat een aantal bezoekers mijn bovenstaande topic goed heeft gelezen.
                      Jeroen, ik heb het prima gelezen. Ik zal ook echt mijn best doen. Gaat beheer dan wel ook weer wat dichter op de moderatie zitten? Je kunt dit niet alleen aan reageerders overlaten. Dat is inmiddels wel duidelijk. (Interessant dat je het 'beschuldigen' noemt alsof mensen zomaar dingen roepen, dat is zeker niet altijd zo.)

                      Reageer


                      • #12
                        @sofietje Dat is zeker vervelend. Ik zou hiervoor toch contact opnemen met de Klantenservice van DELTA.
                        Ik heb je vraag naar een nieuw forumbericht verplaatst.

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door Rinus Bekijk bericht
                          Jeroen
                          Wellicht handig om de huidige forum-/huisregels duidelijk te vermelden, zodat iedereen(!) daar goede noto van kan nemen.
                          Tsja. Hoe vaak moet je ze posten? https://www.zeelandnet.nl/forum/welk...064-huisregels

                          Reageer


                          • #14
                            Oorspronkelijk gepost door Jeroen Bekijk bericht
                            @sofietje Dat is zeker vervelend. Ik zou hiervoor toch contact opnemen met de Klantenservice van DELTA.
                            Jij zou het ook kunnen doorzetten Jeroen ? Kleine moeite toch ,om dit voor haar te doen ?
                            Zelf geloof ik dat ze een beetje de pad in het doolhof kwijt is
                            En wat is mooier om op de laatste werkdag van de week iemand gelukkig maken

                            Reageer


                            • #15
                              Oorspronkelijk gepost door koekeroe Bekijk bericht

                              Jij zou het ook kunnen doorzetten Jeroen ? Kleine moeite toch ,om dit voor haar te doen ?
                              Zelf geloof ik dat ze een beetje de pad in het doolhof kwijt is
                              En wat is mooier om op de laatste werkdag van de week iemand gelukkig maken
                              Dit lijkt me inderdaad wel een kandidaat voor de klantenservice maar dan dat ze contact met haar zoeken. Het zou vast helpen. ze doet me denken aan een dame die nu al bijna elke dag naar Zegt U Het Maar op Omroep Zeeland belt met dezelfde klachten. Die zit nog net niet te janken en heeft ook geen handige buurjongen. Uit eigen ervaring weet ik dat je er gemiddeld 2 tot 5 van zulke per jaar hebt; niet onderlegd, ouder, weinig of geen sociaal netwerk. Daar doe je dan een extra stap voor en iedereen voelt zich goed. (En misschien sofietje's reactie afsplitsen naar een eigen topic?)
                              Laatst bewerkt door Koeba; 9 Sep 2022, 11:13.

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X