Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • [email protected]

    Hoi,

    Ik heb onlangs mijn abo aangepast.

    Alles netjes snel ontvangen, en het werkt alllemaal prima.

    Alleen las ik in de handleiding dat men moest inloggen met je delta account om de hd interactieve tv/ontvanger te activeren. Dit ging eigenlijk vanzelf na het aansluiten van de ethernet kabel?!

    Onder instelling/account ben ik ingelogd als [email protected] zonder paswoord. Kan ik dit zo laten, of moet ik deze account uitloggen, en mijn MijnDelta inloggegevens gebruiken, die ook werkt op de Delta tv app?

    Bvd,
    JP

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door jpj77 Bekijk bericht
    Hoi,

    Ik heb onlangs mijn abo aangepast.

    Alles netjes snel ontvangen, en het werkt alllemaal prima.

    Alleen las ik in de handleiding dat men moest inloggen met je delta account om de hd interactieve tv/ontvanger te activeren. Dit ging eigenlijk vanzelf na het aansluiten van de ethernet kabel?!

    Onder instelling/account ben ik ingelogd als [email protected] zonder paswoord. Kan ik dit zo laten, of moet ik deze account uitloggen, en mijn MijnDelta inloggegevens gebruiken, die ook werkt op de Delta tv app?

    Bvd,
    JP
    Een wijziging van halverwege vorig jaar aan DELTA zijde. Inloggen is niet meer nodig op de ontvanger. Ik vermoed dat de handleiding nog niet is aangepast. U kunt het zo laten.

    Reageer


    • #3
      Ok, bedankt voor de bevestiging.

      Mvg

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door DELTA-TV-team Bekijk bericht

        Een wijziging van halverwege vorig jaar aan DELTA zijde. Inloggen is niet meer nodig op de ontvanger. Ik vermoed dat de handleiding nog niet is aangepast. U kunt het zo laten.
        Hoe willen jullie er nu voor gaan zorgen dat de opnames die je via de app instelt via de ontvanger bekeken kunnen worden?

        Reageer

        Om te reageren, moet je eerst .

        verwerken...
        X