Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Viaplay

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #61
    Jack Plooij krijgt doodsbedreigingen uit Mexico: ‘kogel door m’n kop als ik mijn gezicht laat zien’ | Radio 538

    Zelfs Jack Plooij geeft al aan volgend jaar weer op de paddock te staan.
    Kortom de onderhandelingen zijn al vol bezig.

    Dit kon ook niet anders. De Viaplay-abonnementen zullen wel worden omgezet in F1TVPro.
    Anderzijds.. daar gaat mijn korting. Wanneer Viaplay wegvalt, valt ook mijn korting weg en ga ik het volle pond weer betalen voor F1.
    Benieuwd hoe Delta volgend jaar mee om gaat mocht dit allemaal zo gaan gebeuren.

    En mijn stokpaardje: Ziggo Sports 4K kan de Deltaklant naar fluiten.

    Reageer


    • #62
      Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
      Jack Plooij krijgt doodsbedreigingen uit Mexico: ‘kogel door m’n kop als ik mijn gezicht laat zien’ | Radio 538

      Zelfs Jack Plooij geeft al aan volgend jaar weer op de paddock te staan.
      Kortom de onderhandelingen zijn al vol bezig.

      Dit kon ook niet anders. De Viaplay-abonnementen zullen wel worden omgezet in F1TVPro.
      Anderzijds.. daar gaat mijn korting. Wanneer Viaplay wegvalt, valt ook mijn korting weg en ga ik het volle pond weer betalen voor F1.
      Benieuwd hoe Delta volgend jaar mee om gaat mocht dit allemaal zo gaan gebeuren.

      En mijn stokpaardje: Ziggo Sports 4K kan de Deltaklant naar fluiten.
      Hou eens op met het poneren van je eigen aanname's en stokpaardjes.
      Hou je bij de feiten en niet het gezwam van tandartsen die interessant willen doen.
      En medelijden proberen op te wekken dat mogelijk je korting(?) vervalt......tel uit je winst die je al 'gemaakt' zou hebben.
      Laatst bewerkt door Rinus; 27 Oct 2023, 18:15.
      [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

      Reageer


      • #63
        Oorspronkelijk gepost door Rinus Bekijk bericht

        Hou eens op met het poneren van je eigen aanname's en stokpaardjes.
        Hou je bij de feiten en niet het gezwam van tandartsen die interessant willen doen.
        En medelijden proberen op te wekken dat mogelijk je korting(?) vervalt......tel uit je winst die je al 'gemaakt' zou hebben.
        Dat bepaal ik zelf wel!

        Reageer


        • #64
          Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

          Dat bepaal ik zelf wel!
          Juist

          Reageer


          • #65
            Oorspronkelijk gepost door copilot Bekijk bericht

            Juist
            aldus sprak de aandeelhouder van Delta

            Reageer


            • #66
              https://help.viaplay.com/nl/f1tv/

              Reageer


              • #67
                Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
                ik wacht de instructie van Delta even af omdat de inlog via Providers via een providerinlog verloopt normaal gesproken.

                Reageer


                • #68
                  Ook wanneer je een abonnement via een provider koopt, kan je gewoon via die link je abonnement koppelen aan een F1 TV account.

                  Reageer


                  • #69
                    Oorspronkelijk gepost door Jarco Kriek Bekijk bericht
                    Ook wanneer je een abonnement via een provider koopt, kan je gewoon via die link je abonnement koppelen aan een F1 TV account.
                    Ik zie het, top!

                    Reageer

                    Om te reageren, moet je eerst .

                    verwerken...
                    X