Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Viaplay

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #46
    Ik las het, ik weet niet wat dan de toegevoegde waarde, apart van veel historie die te bekijken is.
    Ik zie het meer een ding als exit-strategie. Wanneer Viaplay stopt kan heeft men een rollback naar F1TVPro.

    Reageer


    • #47
      Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
      Wanneer Viaplay stopt kan heeft men een rollback naar F1TVPro.
      Dat kan nú ook al..
      Abo op F1TVPro is binnen een paar minuten beschikbaar, indien gewenst.
      [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

      Reageer


      • #48
        Viaplay-kondigt-speciale-samenwerking-met-f1-tv-aan in 2024

        https://www.gptoday.net/nl/nieuws/f1...-met-f1-tv-aan

        Reageer


        • #49
          Oorspronkelijk gepost door copilot Bekijk bericht
          Viaplay-kondigt-speciale-samenwerking-met-f1-tv-aan in 2024

          https://www.gptoday.net/nl/nieuws/f1...-met-f1-tv-aan
          Het is nu nog een samenwerking. Weet iemand of men nu stopt met de losse abonnementen van F1TVPro?

          Reageer


          • #50
            Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

            Het is nu nog een samenwerking. Weet iemand of men nu stopt met de losse abonnementen van F1TVPro?
            Als je alle nieuwsberichten góéd leest, is het antwoord: nee, ze stoppen (vooralsnog) niet.
            [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

            Reageer


            • #51
              Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

              Het is nu nog een samenwerking. Weet iemand of men nu stopt met de losse abonnementen van F1TVPro?
              Goed lezen staat er in

              In Nederland is de Formule 1 sinds vorig jaar te zien bij de streamingsdienst Viaplay. De dienst ontving in de eerste maanden veel kritiek, maar ze doen er wel alles aan om hun klanten het beste te bieden. Om dat doel te bereiken gaan ze nu een samenwerking aan met F1 TV. De klanten zullen hiervan gaan profiteren.

              Viaplay heeft vandaag bekend gemaakt dat klanten vanaf 2024 de beschikking krijgen over een abonnement op F1 TV Pro. Deze dienst van de Formule 1 wordt vanaf volgend seizoen onderdeel van het Viaplay-abonnement. De twee platformen blijven ook naast elkaar bestaan. Dat betekent dat je ook kan kiezen voor een abonnement op alleen Viaplay of op alleen F1 TV Pro. De klanten van Viaplay kunnen dus profiteren van beide diensten.

              Bij F1 TV Pro is het mogelijk om andere commentatoren te kiezen. Naast het Nederlandse commentator kan er bijvoorbeeld ook worden gekozen voor twee verschillende vormen van Engels commentaar (Sky Sports en F1 TV), ook kunnen de klanten kiezen voor onder meer Duits of Frans commentaar. Voor hoelang de samenwerking duurt, is niet bekend gemaakt. In 2024 kunnen de klanten hier in ieder geval van profiteren. Bij het van oorsprong Scandinavische Viaplay kunnen klanten ook kijken naar darts, hockey en Engels en Duits voetbal.

              Reageer


              • #52
                Er zijn dus nog meer kapers op de kust :

                https://www.bright.nl/nieuws/1154827...1-netflix.html

                Reageer


                • #53
                  Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
                  Er zijn dus nog meer kapers op de kust :

                  https://www.bright.nl/nieuws/1154827...1-netflix.html
                  Apple zit ik niet op te wachten. Ik vind Apple feitelijk de verkeerde weg inslaan met een streamingsdienst.
                  Apple is van de gadgets, Ipads, Macbooks etc

                  Ik bedacht me nog iets anders, gaat kanaal 200 wel blijven nu men F1TVPro als backup heeft?
                  Ik hoop zelf van wel overigens.
                  Laatst bewerkt door Bordewolf; 2 Oct 2023, 15:17.

                  Reageer


                  • #54
                    Ik zou het geweldig vinden als jet naar Apple komt. Ik heb nu al een icloudopslag abonnement inclusief Apple TV+

                    Reageer


                    • #55
                      Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
                      Apple is van de gadgets.
                      Je kunt dit niet lezen, maar waar haal je dit soort uitspraken?

                      Reageer


                      • #56
                        Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                        Ik las het, ik weet niet wat dan de toegevoegde waarde, apart van veel historie die te bekijken is.
                        Ik zie het meer een ding als exit-strategie. Wanneer Viaplay stopt kan heeft men een rollback naar F1TVPro.
                        https://www.totaaltv.nl/nieuws/viapl...hten-verkopen/

                        Soms zeg ik toch ook zinnige zaken hier. Viaplay inmiddels bezig met een exitstrategie waarbij F1TVPro de eerste fallback wordt voor de Viaplayklanten.
                        Maar eerlijk gezegd beeindig ik dan Viaplay en ga weer met kromme tenen over op Ziggo, die alles voor eigen abonnees in 4K zal gaan aanbieden, want exclusiviteit voor eigen abonnees staat daar hoog in het vaandel. Dat alle Ziggo Sports abonnees daar wel aan meebetalen boeit ze geen ene drol.

                        Reageer


                        • #57
                          Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                          https://www.totaaltv.nl/nieuws/viapl...hten-verkopen/

                          Soms zeg ik toch ook zinnige zaken hier. Viaplay inmiddels bezig met een exitstrategie waarbij F1TVPro de eerste fallback wordt voor de Viaplayklanten.
                          Maar eerlijk gezegd beeindig ik dan Viaplay en ga weer met kromme tenen over op Ziggo, die alles voor eigen abonnees in 4K zal gaan aanbieden, want exclusiviteit voor eigen abonnees staat daar hoog in het vaandel. Dat alle Ziggo Sports abonnees daar wel aan meebetalen boeit ze geen ene drol.
                          Gevalletje zelfbevlekking?

                          Een horoscoop heeft ook altijd wel dingen die uitkomen, dat wil nog niet zeggen dat je erin moet geloven…

                          Reageer


                          • #58
                            Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                            https://www.totaaltv.nl/nieuws/viapl...hten-verkopen/

                            Soms zeg ik toch ook zinnige zaken hier. Viaplay inmiddels bezig met een exitstrategie waarbij F1TVPro de eerste fallback wordt voor de Viaplayklanten.
                            Maar eerlijk gezegd beeindig ik dan Viaplay en ga weer met kromme tenen over op Ziggo, die alles voor eigen abonnees in 4K zal gaan aanbieden, want exclusiviteit voor eigen abonnees staat daar hoog in het vaandel. Dat alle Ziggo Sports abonnees daar wel aan meebetalen boeit ze geen ene drol.
                            Je openingszinnetje is niet bepaald on-topic...🤣
                            En wat jij gaat doen, moet je zélf weten...vooralsnog nog niet bekend wat er gaat gebeuren.
                            [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

                            Reageer


                            • #59
                              Oorspronkelijk gepost door Klapstoel Bekijk bericht
                              Ik zou het geweldig vinden als jet naar Apple komt. Ik heb nu al een icloudopslag abonnement inclusief Apple TV+
                              Apple verhoogt prijs voor streamingdienst Apple TV+ flink (zeelandnet.nl)

                              Reageer


                              • #60
                                Nog een nabrander. In een aantal landen gaat Viaplay op in Canal Plus/Film1. Dat is ook nog een mogelijkheid.

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X