Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Viaplay

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Oorspronkelijk gepost door 4454at27 Bekijk bericht
    Ziggo voert de prijsverhoging van Viaplay direct op 1 maart door. Dit in tegenstelling tot KPN, die dit enkele maanden later doet.

    https://www.totaaltv.nl/nieuws/ziggo...talen-viaplay/
    Ik heb Viaplay nog een paar maanden gratis, daarna ga ik er ernstig over denken om voor F1TVPro te gaan. Het vaste kanaal is er ook nog maar tot juli.
    Ze doen er alles aan om ons weg te jagen. Ik vind een vast kanaal voor F1 en darts veel fijner dan streamen.
    Viaplay lijkt dat allemaal niet door te hebben.
    Laatst bewerkt door Bordewolf; 25 Jan 2023, 10:11.

    Reageer


    • #17
      Zo werken die contracten niet in Formule 1 die gaan voor 3 tot 5 jaar.
      Kijk bij Ziggo sport moest ik ook betalen voor F1 maakt allemaal niet veel uit.
      Het is altijd nog goedkopper dan er iedere keer er heen gaan.

      Reageer


      • #18
        Viaplay Xtra

        Op Ziggo kanaal 200


        Bestel je Viaplay bij Ziggo? Dan kijk je tot 1 juni 2023 live Formule 1 op Viaplay Xtra:
        • Viaplay Xtra (kanaal 200) is een tijdelijk kanaal voor Formule 1. Je ziet er dus geen films en series.
        • Tot 1 juni 2023 zie je de 3e vrije training, kwalificatie en Formule 1-race live op kanaal 200.
        • Hiervoor moet je wel Viaplay bij Ziggo hebben afgesloten.
        • Het kan tussen 1 en 24 uur duren voor Viaplay Xtra (kanaal 200) beschikbaar is.


        Is bij DELTA Viaplay Xtra ook alleen maar beschikbaar tot 1 juni 2023 ?

        Reageer


        • #19
          Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
          Viaplay Xtra

          Op Ziggo kanaal 200


          Bestel je Viaplay bij Ziggo? Dan kijk je tot 1 juni 2023 live Formule 1 op Viaplay Xtra:
          • Viaplay Xtra (kanaal 200) is een tijdelijk kanaal voor Formule 1. Je ziet er dus geen films en series.
          • Tot 1 juni 2023 zie je de 3e vrije training, kwalificatie en Formule 1-race live op kanaal 200.
          • Hiervoor moet je wel Viaplay bij Ziggo hebben afgesloten.
          • Het kan tussen 1 en 24 uur duren voor Viaplay Xtra (kanaal 200) beschikbaar is.


          Is bij DELTA Viaplay Xtra ook alleen maar beschikbaar tot 1 juni 2023 ?
          Ik mag hopen van wel en ik mag ook hopen gezien de prijsverhoging dat dit vaste kanaal blijft MET meer content.
          Weg met die app die niet wil streamen!

          Reageer


          • #20
            Die app werkt goed maar ik zoek een programma waar ik de films en docu's kan downloaden van die app.
            Heb al diversen screenrecorders getest maar allemaal zwart beeld met het geluid.
            Hebben je daar ervaring mee?

            Reageer


            • #21
              Oorspronkelijk gepost door 4454at27 Bekijk bericht
              Die app werkt goed maar ik zoek een programma waar ik de films en docu's kan downloaden van die app.
              Heb al diversen screenrecorders getest maar allemaal zwart beeld met het geluid.
              Hebben je daar ervaring mee?
              Voor sport werkt die app gewoon ruk. Ik vind een vast kanaal voor F1 vele malen comfortabeler.
              Geen wegtrekkend beeld, vastlopers etc.

              Nooit problemen mee met Netflix, Videoland en andere streamingsdiensten, wel met deze.

              Reageer


              • #22
                Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                Voor sport werkt die app gewoon ruk. Ik vind een vast kanaal voor F1 vele malen comfortabeler.
                Geen wegtrekkend beeld, vastlopers etc.

                Nooit problemen mee met Netflix, Videoland en andere streamingsdiensten, wel met deze.
                Ik heb zelf geen Netflix maar wel gehad ook nooit geen problemen en met Viaplay heb ik ook nooit problemen
                Heb zelf wel 1 aanpassing gedaan voor me wifi waar me tv op zit aangesloten heb me modem op kanaal 100 gezet op 5 GHZ verbinding de meeste zitten op kanaal 11, 40 en 60 ik denk daar je probleem zit.

                Reageer


                • #23
                  Zoals te verwachten viel F1 tv pro word dus ook duurder :

                  https://www.totaaltv.nl/nieuws/viapl...o-ook-duurder/

                  Reageer


                  • #24
                    Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
                    Zoals te verwachten viel F1 tv pro word dus ook duurder :

                    https://www.totaaltv.nl/nieuws/viapl...o-ook-duurder/
                    Dit is toch ook de keuze, alleen F1 of ook voetbal, hockey, handbal, darts en films en series.
                    Nederland zeurt wel heel erg over de prijsverhoging van Viaplay. Ziggo deed 2 jaar terug precies hetzelfde voor abonnees van KPN, T-Mobile en Delta etc.
                    Dan had je ook nog alleen maar sport en geen films en series.

                    Reageer


                    • #25
                      VodafoneZiggo deed twee jaar geleden helemaal niets op het gebied van prijsverhoging bij Ziggo Sport. Het waren enkele providers die de prijs van Ziggo Sport verhoogden omdat die prijs lager lag dan de adviesprijs.

                      Reageer


                      • #26
                        Oorspronkelijk gepost door Jarco Kriek Bekijk bericht
                        VodafoneZiggo deed twee jaar geleden helemaal niets op het gebied van prijsverhoging bij Ziggo Sport. Het waren enkele providers die de prijs van Ziggo Sport verhoogden omdat die prijs lager lag dan de adviesprijs.
                        Los van de adviesprijs die echt maar enkele euro's lager lag betaalde je bij iedere provider 15 euro voor Ziggo Sports voor ALLEEN F1 en voetbal en een beetje golf, handbal en tennis.
                        Bij Viaplay voor hetzelfde geld met inflatie F1, darts, engels en duits voetbal, darts, handbal, films en series., hockey, NFL.
                        Dus ik vind het zwaar onterecht dat er over de abonnementsprijs gereclameerd wordt. Voor Ziggo Sports moesten velen bij andere providers OOK de hoofdprijs betalen, nooit iemand vernomen die maar iets riep over de veel te hoge prijs (en het maakt me echt niet uit wat daar de oorzaak van was,d e prijs was 15 euro)

                        Ik vind het echt selectieve verontwaardiging van met name Ziggo kijkers die F1 gratis hadden. Jammer dan, dat zit nu niet bij Ziggo en betalen we nu ALLEMAAL ongeacht de provider hetzelfde. Eerlijker ook.

                        Het enige verschil is 4 a 5 open zenders tov 1 voor F1 van Viaplay. Dat is mij wel tegen het zere been.
                        Laatst bewerkt door Bordewolf; 1 Feb 2023, 15:39.

                        Reageer


                        • #27
                          Dat er nu zoveel; ophef is over de prijsverhoging bij Viaplay komt vooral omdat Viaplay wederom een eerder gemaakte belofte heeft geschonden. En een prijsverhoging van 75 procent voor Nederlanders die bij de streamingdienst instapten toen het zelfs nog niet actief was, dat trekken deze groep mensen veelal dus niet. Van €8,25 naar €15,99 per maand is een beetje groot verschil.

                          Reageer


                          • #28
                            Nu hebben ze de prijs toch ook aangepast naar € 15,99

                            https://www.delta.nl/televisie/extra-zenders/viaplay/

                            Bijgevoegde bestanden

                            Reageer


                            • #29
                              ​Volgens mij heeft het abonnement weinig met Delta te maken; het is de prijs die je voor een regulier Viaplay app abonnement betaalt. Als je, als nieuwkomer, besluit om voor een heel jaar te betalen kost dat voor het eerste jaar €10,49/maand. Scheelt toch mooi €65,92.

                              Als F1 fan zou je in december kunnen opzeggen en per maart (weer) kunnen registreren (...)
                              Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                              Reageer


                              • #30
                                En je kunt je abonnement voor een jaar verlengen voor 13,99 p/maand bij Viaplay.
                                Of je stopt je bestaande abonnement en start gewoon weer als nieuwkomer voor 10,49.
                                Laatst bewerkt door Caiway55; 14 Feb 2023, 21:16.

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X