Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Viaplay

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Viaplay

    De zender op kanaal 200 zend deze alleen sport uit of ook films en lees over een app dat vind ik niets is ook fijner om via de tv te kijken en dat streamen naar de tv gaat ook niet altijd goed.En wanneer gaat de zender actief worden als alles via de tv kan bekeken denk ik daar een abo te nemen.

  • #2
    Series en Films zijn alleen te bekijken via de Viaplay app.

    Het kanaal staat alleen open op zaterdag en zondag wanneer er Formule 1 is.

    Reageer


    • #3
      via nee! gaat het hier niet worden.
      Er zijn nog teveel problemen als er veel zijn ingelogd!!

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Hallo58 Bekijk bericht
        Er zijn nog teveel problemen als er veel zijn ingelogd!!
        Ben je niet mis met Grand Prix Radio?

        (ducking)
        Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

        Reageer


        • #5
          https://mediamagazine.nl/formule-1-z...-kpn-en-ziggo/

          Reageer


          • #6
            --
            Klik op de afbeelding voor grotere versie

Naam: frank1.jpg
Bekeken: 758
Grootte: 67,9 Kb
ID: 222185
            Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk bericht
              --
              Klik op de afbeelding voor grotere versie

Naam: frank1.jpg
Bekeken: 758
Grootte: 67,9 Kb
ID: 222185
              hahahaha. Het is bij Viaplay wel erg wij van WC-eend adviseren WC-eend, terwijl we WC-eend niet willen.
              Maar ik ga ze nog een kans geven.

              Reageer


              • #8
                Er zijn verschillende opties om f1 te streamen, je kunt naast Viaplay ook kiezen voor F1 TV, dat is een stuk voordeliger ook als je alleen formule 1 wilt kijken
                https://racing.nl/formule-1-live-stream/

                Reageer


                • #9
                  Nederlandse Formule 1-liefhebbers kunnen dit jaar niet meer live naar hun geliefde sport op RTL Duitsland kijken. En dat is goed nieuws voor streamingdienst Viaplay.

                  Reageer


                  • #10
                    https://www.totaaltv.nl/nieuws/viapl...rijsverhoging/

                    Reageer


                    • #11
                      Alles wordt duurder dus ook dit en valt wel mee hoor voor een andere sportzender moet je ook flink betalen

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door 4454at27 Bekijk bericht

                        Alles wordt duurder dus ook dit en valt wel mee hoor voor een andere sportzender moet je ook flink betalen
                        Alles en iedereen past een inflatiecorrectie toe, dat mag Viaplay niet doen omdat de beloofd hebben dat de prijs niet omhoog zou gaan?

                        En dat handbal, darts en andere sporten niet meer gratis is? Tja, ik had jaren lang Ziggo Sports a € 15,= en moest jarenlang betalen voor deze sporten.
                        Alleen omdat het voor Ziggo abonnees gratis was moet het gratis blijven?

                        En wie weet gaat Viaplay nu wel naar UHD of 4K dit jaar voor F1.... Daar heb ik die prijsstijging wel voor over.

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                          Alles en iedereen past een inflatiecorrectie toe, dat mag Viaplay niet doen omdat de beloofd hebben dat de prijs niet omhoog zou gaan?

                          En dat handbal, darts en andere sporten niet meer gratis is? Tja, ik had jaren lang Ziggo Sports a € 15,= en moest jarenlang betalen voor deze sporten.
                          Alleen omdat het voor Ziggo abonnees gratis was moet het gratis blijven?

                          En wie weet gaat Viaplay nu wel naar UHD of 4K dit jaar voor F1.... Daar heb ik die prijsstijging wel voor over.
                          De dromen ballon van Bor

                          Reageer


                          • #14
                            Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                            Alles en iedereen past een inflatiecorrectie toe, dat mag Viaplay niet doen omdat de beloofd hebben dat de prijs niet omhoog zou gaan?

                            En dat handbal, darts en andere sporten niet meer gratis is? Tja, ik had jaren lang Ziggo Sports a € 15,= en moest jarenlang betalen voor deze sporten.
                            Alleen omdat het voor Ziggo abonnees gratis was moet het gratis blijven?

                            En wie weet gaat Viaplay nu wel naar UHD of 4K dit jaar voor F1.... Daar heb ik die prijsstijging wel voor over.
                            Het is heel simpel hoor of je betaal en kijk naar Formule 1 en darten handbal voetbal series en films of je betaal niet en zal je wat anders moeten zoeken voor al die sport die ze in hun pakket hebben

                            Reageer


                            • #15
                              Ziggo voert de prijsverhoging van Viaplay direct op 1 maart door. Dit in tegenstelling tot KPN, die dit enkele maanden later doet.

                              https://www.totaaltv.nl/nieuws/ziggo...talen-viaplay/

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X