Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Digitale Interactieve TV update - RTL Zenders doorspoelen bij opnames (NPVR)

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #46
    Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

    Eens, maar daarom eens te meer de opdracht aan een ieder om het gezellig het houden. Dat gerollebol over dit of dat schiet voor niets en niemand op.
    True, maar je negeert weer even dat je het gerollebol eerst veroorzaakt en daarna afwijst. In de spiegel kijken lijkt moeilijk voor je.

    Reageer


    • #47
      Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht

      True, maar je negeert weer even dat je het gerollebol eerst veroorzaakt en daarna afwijst. In de spiegel kijken lijkt moeilijk voor je.
      ik veroorzaak niets. Er wordt op iedere post die ik doe op de persoon geageert. Jij doet dit fout, jij doet dit niet goed.
      Laten we on topic blijven en stoppen met elkaar de maat nemen. Wat wel of niet moeilijk moeilijk voor me is is weinig relevant.

      Reageer


      • #48
        Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

        ik veroorzaak niets. Er wordt op iedere post die ik doe op de persoon geageert. Jij doet dit fout, jij doet dit niet goed.
        Laten we on topic blijven en stoppen met elkaar de maat nemen. Wat wel of niet moeilijk moeilijk voor me is is weinig relevant.
        Jij vindt dingen niet relevant maar dat is een meninkje waar andere reageerders niks mee te maken hebben. Er is aangegeven dat er problemen zijn met je houding. Veel relevanter wordt het niet. Je ziet het probleem niet en dat is jammer.
        Laatst bewerkt door Koeba; 13 Apr 2022, 10:26.

        Reageer


        • #49
          Zelden iemand zo slecht zelfreflectie zien doen, Bordewolf.
          Je past de regels aan wanneer het je maar uitkomt en zo veeg je steeds je straatje schoon.

          Reageer


          • #50
            Ik ga voor de rapporteerknop.... Dit gaat bij lange na veel te ver voor een forum. Stelselmatig forumleden bashen.

            Reageer


            • #51
              Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
              Ik ga voor de rapporteerknop.... Dit gaat bij lange na veel te ver voor een forum. Stelselmatig forumleden bashen.
              Dat is misbruik van de knop. Die is niet bedoeld om je mening op te dringen. Wat jij bashen vindt zijn reacties op jouw houding. Dat rapporteren is het opdringen van jouw visie via de mods. Dat is veel erger dan iemand die het gewoon niet met je eens is. Bashen is echt iets heel anders. Erg jammer dit.

              Reageer


              • #52
                Oorspronkelijk gepost door stofdoek Bekijk bericht
                Zelden iemand zo slecht zelfreflectie zien doen, Bordewolf.
                Je past de regels aan wanneer het je maar uitkomt en zo veeg je steeds je straatje schoon.
                Hij kan de regels helemaal niet aanpassen. Op elk ander serieus forum was hij al geband. Ik trouwens ook, dus ik ga maar eens gewoon niet te vaak meer op van die selfkickers reageren. Huuuu!
                Laatst bewerkt door Koeba; 13 Apr 2022, 10:22.

                Reageer

                Om te reageren, moet je eerst .

                verwerken...
                X