Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Digitale Interactieve TV update - RTL Zenders doorspoelen bij opnames (NPVR)

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    De blijdschap is bij sommigen van korte duur. Morgen is het geduld opeens weer op..

    Reageer


    • #17
      Ik had gisteren om 22:07 Beau opgenomen en toen ik om 23:45 dit terug ging kijken kon ik dus echt niet doorspoelen, met de opname van afgelopen vrijdag ging dat dan weer wel.
      Is dat iets wat aan mij ligt ?

      Reageer


      • #18
        Oorspronkelijk gepost door Donnie Bekijk bericht
        Die komen er ook aan Bordewolf . Ik weet nog niet wanneer. Kan zijn dat we dat na de olympics doen ergens.
        Overigens kan doorspoelen bij Begin gemist van RTL zenders bij geen enkele grote isp.


        Donnie
        We zijn al even verder, staat er een HD upgrade op de rol binnenkort?

        Reageer


        • #19
          En nu verder.. ?

          Word wel is tijd voor een upgrade 📺📺

          Reageer


          • #20
            Oorspronkelijk gepost door Zeeuwse90 Bekijk bericht
            En nu verder.. ?

            Word wel is tijd voor een upgrade 📺📺
            Dolby: binnenkort nieuws
            HD: binnenkort, geduld
            UHD/4K : onbekend

            Reageer


            • #21
              Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

              Dolby: binnenkort nieuws
              HD: binnenkort, geduld
              UHD/4K : onbekend
              Bron...?
              [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

              Reageer


              • #22
                Wou het net typen…. Wat is je bron?
                Het duurt nu wel lang.

                Reageer


                • #23
                  Oorspronkelijk gepost door Rinus Bekijk bericht

                  Bron...?
                  Je doet nu of je verder niets leest op dit forum? Bronnen zijn Donnie en Eduard B

                  Reageer


                  • #24
                    Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                    Je doet nu of je verder niets leest op dit forum? Bronnen zijn Donnie en Eduard B
                    Dus je komt nu nog met reeds bekend en gedateerd 'nieuws'...?
                    Daar schiet toch niemand iets mee op...
                    [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

                    Reageer


                    • #25
                      Oorspronkelijk gepost door Rinus Bekijk bericht

                      Dus je komt nu nog met reeds bekend en gedateerd 'nieuws'...?
                      Daar schiet toch niemand iets mee op...
                      Er werd een vraag gesteld. Altijd beter dan alleen maar negatieve posts die anderen bashen.

                      Reageer


                      • #26
                        Oorspronkelijk gepost door Zeeuwse90 Bekijk bericht
                        Wou het net typen…. Wat is je bron?
                        Het duurt nu wel lang.
                        Als je alles gisteren wilt (eist?) moet je bij KPN zijn. Anders leren omgaan met teleurstelling?

                        Reageer


                        • #27
                          Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht

                          Als je alles gisteren wilt (eist?) moet je bij KPN zijn. Anders leren omgaan met teleurstelling?
                          Of gewoon geduld hebben. Ik zeg het zo vaak: Delta werkt hard aan een inhaalslag. Maar KPN is al halverwege de Marathon, en Delta op een kwart.
                          Lastig om dan heel snel bij te komen. Dus geduldig doorgaan, tempo opvoeren om aan het einde toch weer gelijk uit te komen.
                          Het geld is er om te investeren in het tv product, de mensen ook. Harder lopen dan ze al doen zal niet gaan.
                          Ik hou respect voor Donnie en Eduard B die hard werken en steeds weer de moeite doen om ons te informeren.

                          Reageer


                          • #28
                            Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
                            Of gewoon geduld hebben.
                            Nee joh! We want it all, and we want it now!

                            Reageer


                            • #29
                              Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                              Of gewoon geduld hebben. Ik zeg het zo vaak: Delta werkt hard aan een inhaalslag. Maar KPN is al halverwege de Marathon, en Delta op een kwart.
                              Lastig om dan heel snel bij te komen. Dus geduldig doorgaan, tempo opvoeren om aan het einde toch weer gelijk uit te komen.
                              Het geld is er om te investeren in het tv product, de mensen ook. Harder lopen dan ze al doen zal niet gaan.
                              Ik hou respect voor Donnie en Eduard B die hard werken en steeds weer de moeite doen om ons te informeren.

                              een kwart ????

                              Of gewoon geduld hebben. Ik zeg het zo vaak: Delta werkt hard aan een inhaalslag. Maar KPN is al halverwege de Marathon, en Delta op een kwart.

                              Reageer


                              • #30
                                Oorspronkelijk gepost door Zeeuwse90

                                “ Anders leren om om te gaan met teleurstellingen “ 🥸🥸

                                Je hebt geen idee waar je het over hebt beste vent.
                                Om het zo persoonlijk te maken is ook zo weer typisch bah 🤢 het hoeft niet nu vandaag of morgen, enig bericht over wanneer het zou kunnen & of wat nieuws hierover zijn tof zijn!
                                Verder alle begrip en liever iets goed geregeld en getest dan snel snel…
                                Ik maak niets persoonlijk, jammer dat het zo bij u overkomt.
                                'beste vent' is overigens nogal neerbuigend en persoonlijker dan ik u benader. Jammer.

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X