Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Digitale Interactieve TV update - RTL Zenders doorspoelen bij opnames (NPVR)

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Digitale Interactieve TV update - RTL Zenders doorspoelen bij opnames (NPVR)

    Allen,

    Ik ben blij jullie te kunnen melden dat vanaf dit moment doorspoelen bij opnames (NPVR) is toegestaan bij de RTL Zenders (RTL4, RTL5, RTL7, RTL8, RTLZ, RTL Crime, RTL Telekids en RTL Lounge.

    Veel kijkplezier!

    Donny

  • #2
    Hosternokkio!

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door Donnie Bekijk bericht
      Allen,

      Ik ben blij jullie te kunnen melden dat vanaf dit moment doorspoelen bij opnames (NPVR) is toegestaan bij de RTL Zenders (RTL4, RTL5, RTL7, RTL8, RTLZ, RTL Crime, RTL Telekids en RTL Lounge.

      Veel kijkplezier!

      Donny
      Yes! 👏👏👏👏👏🥂🥂🥂🥂👌👌👌💪💪💪💪💪
      Alleen niet bij Begin Gemist 🙁
      Nu nog de HD updates van Crime, Telekids en Lounge 😛
      Laatst bewerkt door Bordewolf; 7 Feb 2022, 18:00.

      Reageer


      • #4
        Die komen er ook aan Bordewolf . Ik weet nog niet wanneer. Kan zijn dat we dat na de olympics doen ergens.
        Overigens kan doorspoelen bij Begin gemist van RTL zenders bij geen enkele grote isp.


        Donnie
        Laatst bewerkt door DELTA-TV-team; 7 Feb 2022, 18:12.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Donnie Bekijk bericht
          Die komen er ook aan Bordewolf . Ik weet nog niet wanneer. Kan zijn dat we dat na de olympics doen ergens.
          Overigens kan doorspoelen bij Gemist van RTL zenders bij geen enkele grote isp.


          Donnie
          Dan nogmaals een driewerf hoera! 👏👏👏👏👏 Goed bezig!

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

            Dan nogmaals een driewerf hoera! 👏👏👏👏👏 Goed bezig!
            Het kan wat minder ,zo bijzonder is het niet ,Vergeleken met andere aanbieders Bor

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door koekeroe Bekijk bericht

              Het kan wat minder ,zo bijzonder is het niet ,Vergeleken met andere aanbieders Bor
              Negativiteit past niet wanneer je ziet dat men bezig is heel veel wensen in te vullen en hard aan het werk ik.
              Nee, ze zijn nog niet waar “andere aanbieders” zijn, maar ze werken er hard aan, en daar spreek ik graag mijn waardering en complimenten voor uit!

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                Negativiteit past niet wanneer je ziet dat men bezig is heel veel wensen in te vullen en hard aan het werk ik.
                Nee, ze zijn nog niet waar “andere aanbieders” zijn, maar ze werken er hard aan, en daar spreek ik graag mijn waardering en complimenten voor uit!
                Dat is uw beoordeling , de mijne is minder U moet eens een lollie proberen Je Bladey hoera is nog al aan de hoge kant
                Laatst bewerkt door koekeroe; 7 Feb 2022, 20:30.

                Reageer


                • #9
                  Bestem Bordewolf, gisteren raakte je geduld nog bijna op en nu is het weer hieperdepiep ik krijg zere handen van het applaudisseren .

                  Logisch dat je geloofwaardigheid afneemt toch?

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door stofdoek Bekijk bericht
                    Bestem Bordewolf, gisteren raakte je geduld nog bijna op en nu is het weer hieperdepiep ik krijg zere handen van het applaudisseren .

                    Logisch dat je geloofwaardigheid afneemt toch?
                    Nope, ik ben kritisch over zaken die er nog niet zijn, zeker over 4K. Maar dan mag je niet meer enthousiast zijn over andere verbeteringen die al jaren irriteren?

                    Reageer


                    • #11
                      Kunnen jullie niet gewoon stoppen met elkaar af te katten? Nuttige informatie verdwijnt zo tussen al deze ongein.

                      Dank je wel!!

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door JanPietJoris Bekijk bericht
                        Kunnen jullie niet gewoon stoppen met elkaar af te katten? Nuttige informatie verdwijnt zo tussen al deze ongein.

                        Dank je wel!!
                        +1

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door JanPietJoris Bekijk bericht
                          Kunnen jullie niet gewoon stoppen met elkaar af te katten? Nuttige informatie verdwijnt zo tussen al deze ongein.

                          Dank je wel!!
                          Eens. Ik had een apart topic om te klagen over bejegening gemaakt, maar dat is weg zag ik.

                          Reageer


                          • #14
                            Fijn dat dit.nu mogelijk is gemaakt.

                            Reageer


                            • #15
                              Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                              Dan nogmaals een driewerf hoera! 👏👏👏👏👏 Goed bezig!
                              Dit had je toch al jaren bij Caiway. Waarom ben je dan zo blij?
                              Bijgevoegde bestanden

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X