Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Digitale Interactieve TV update - RTL Zenders doorspoelen bij opnames (NPVR)

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #31
    Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht

    Ik maak niets persoonlijk, jammer dat het zo bij u overkomt.
    'beste vent' is overigens nogal neerbuigend en persoonlijker dan ik u benader. Jammer.
    Touche, Het blijft internet hé 🥸 …
    Laten we genieten van de zon beste koeba

    Reageer


    • #32
      Oorspronkelijk gepost door Zeeuwse90 Bekijk bericht

      Touche, Het blijft internet hé 🥸 …
      Laten we genieten van de zon beste koeba
      Deal. Soit er over. Of was het zand?

      Reageer


      • #33
        Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht

        Deal. Soit er over. Of was het zand?
        Zand

        Reageer


        • #34
          Oorspronkelijk gepost door Zeeuwse90 Bekijk bericht

          Touche, Het blijft internet hé
          Nou, nee. Omgangsvormen staan los van waar ze gebruikt worden...

          Reageer


          • #35
            Oorspronkelijk gepost door Donnie Bekijk bericht
            Die komen er ook aan Bordewolf . Ik weet nog niet wanneer. Kan zijn dat we dat na de olympics doen ergens.
            Overigens kan doorspoelen bij Begin gemist van RTL zenders bij geen enkele grote isp.


            Donnie
            Al zicht op deze HD toevoegingen?

            Reageer


            • #36
              Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

              Al zicht op deze HD toevoegingen?
              Zoals je zelf al geconstateerd had is Cartoon Network inmiddels omgezet.
              Morgen gaan voor IPTV:

              Crime + Investigation
              RTL Crime
              RTL Lounge
              RTL Telekids
              Boomerang
              en TV538

              Reageer


              • #37
                Oorspronkelijk gepost door DELTA-TV-team Bekijk bericht

                Zoals je zelf al geconstateerd had is Cartoon Network inmiddels omgezet.
                Morgen gaan voor IPTV:

                Crime + Investigation
                RTL Crime
                RTL Lounge
                RTL Telekids
                Boomerang
                en TV538
                Helemaal top!

                PS NPO Politiek en Nieuws HD niet en is er al iets meer bekend wanneer Dolby gaat komen?
                Laatst bewerkt door Bordewolf; 12 Apr 2022, 13:24.

                Reageer


                • #38
                  Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                  Helemaal top!

                  PS NPO Politiek en Nieuws HD niet en is er al iets meer bekend wanneer Dolby gaat komen?
                  Voor dolby-vragen:

                  https://www.zeelandnet.nl/forum/stel...diokwaliteit-4
                  Laatst bewerkt door Rinus; 12 Apr 2022, 18:55.
                  [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

                  Reageer


                  • #39
                    Ik zie geen recente update staan… en al zeker niet over NPO Politiek en Nieuws HD.

                    Reageer


                    • #40
                      Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                      Ik zie geen recente update staan… en al zeker niet over NPO Politiek en Nieuws HD.
                      Vragen over Dolby plaats je in het het juiste forumonderdeel.
                      [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

                      Reageer


                      • #41
                        Oorspronkelijk gepost door Rinus Bekijk bericht

                        Vragen over Dolby plaats je in het het juiste forumonderdeel.
                        Die zijn daar ook gesteld zoals je weet. Kan geen kwaad om het in een adem te vragen toch? Of wil je geen antwoord?

                        Reageer


                        • #42
                          Jij hebt zelf mensen vaak gewezen op het reageren in verkeerde topics maar nu jij het doet kan het opeens geen kwaad…
                          Hoezo meten met twee maten, Bordewolf?
                          Offtopic = offtopic.

                          Reageer


                          • #43
                            Oorspronkelijk gepost door stofdoek Bekijk bericht
                            Jij hebt zelf mensen vaak gewezen op het reageren in verkeerde topics maar nu jij het doet kan het opeens geen kwaad…
                            Hoezo meten met twee maten, Bordewolf?
                            Offtopic = offtopic.
                            Ah zo.. volgens mij is mijn vraag on topic… NPO Politiek en Nieuws HD. Maar goed, disucssieren hierover helpt niets of niemand.
                            Sterker, door dit gekeuvel zijn we weer verder van een antwoord verwijderd.

                            Maar ik trek het boetekleed wel aan hoor, ook ik maak wel eens een foutje, maar ik weiger elke keer over iedereen te keuvelen op dit forum.
                            het draagt tot niets bij. En de rapporteerknop zit er niets voor niets, gebruik die ipv weer te reageren. Daar hebben andere forumleden die inhoudelijke info willen geen duvel aan.

                            Reageer


                            • #44
                              Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                              Ah zo.. volgens mij is mijn vraag on topic… NPO Politiek en Nieuws HD. Maar goed, disucssieren hierover helpt niets of niemand.
                              Sterker, door dit gekeuvel zijn we weer verder van een antwoord verwijderd.

                              Maar ik trek het boetekleed wel aan hoor, ook ik maak wel eens een foutje, maar ik weiger elke keer over iedereen te keuvelen op dit forum.
                              het draagt tot niets bij. En de rapporteerknop zit er niets voor niets, gebruik die ipv weer te reageren. Daar hebben andere forumleden die inhoudelijke info willen geen duvel aan.
                              Waarbij voor de volledigheid steeds weer moet worden aangetekend dat het hier gaat om meningen van 1 gebruiker die probeert te doen alsof het regels zijn. Althans zolang de mods niet ingrijpen en zichtbaarder worden. Op het Tweakers-forum wordt dit soort gedrag maar heel kort getolereerd. De moderatie hier is voorzichtig gezegd nogal lauw.

                              Reageer


                              • #45
                                Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht

                                Waarbij voor de volledigheid steeds weer moet worden aangetekend dat het hier gaat om meningen van 1 gebruiker die probeert te doen alsof het regels zijn. Althans zolang de mods niet ingrijpen en zichtbaarder worden. Op het Tweakers-forum wordt dit soort gedrag maar heel kort getolereerd. De moderatie hier is voorzichtig gezegd nogal lauw.
                                Eens, maar daarom eens te meer de opdracht aan een ieder om het gezellig het houden. Dat gerollebol over dit of dat schiet voor niets en niemand op.

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X