Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

[AANKONDIGING] Verbeteringen in audiokwaliteit #4

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • [AANKONDIGING] Verbeteringen in audiokwaliteit #4

    Dit is de vierde en laatste update in de reeks "verbeteringen in audiokwaliteit". Vandaag hebben we alle resterende televisie- en radiokanalen verhoogd naar 265kbps. Vanaf heden is deze kwaliteit de standaard op de website, de apps en op de set-top-box.

    Achter de schermen zijn we volop bezig met Dolby Digital. Binnenkort hoop ik jullie daar iets meer over te kunnen melden!

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door Eduard B Bekijk bericht
    Dit is de vierde en laatste update in de reeks "verbeteringen in audiokwaliteit". Vandaag hebben we alle resterende televisie- en radiokanalen verhoogd naar 265kbps. Vanaf heden is deze kwaliteit de standaard op de website, de apps en op de set-top-box.

    Achter de schermen zijn we volop bezig met Dolby Digital. Binnenkort hoop ik jullie daar iets meer over te kunnen melden!
    ๐ŸŽ‰๐ŸŽ‰๐ŸŽ‰๐ŸŽ‰๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘ We wachten in spanning af! Hopenlijk zijn jullie achter diezelfde schermen ook bezig met UHD en 4K!

    Reageer


    • #3
      ๐Ÿ‘๐Ÿป๐Ÿ‘๐Ÿป Fijn dat alle zenders nu wat beter geluid hebben.
      Al blijft dit denk ik ook voor sommige mensen verschillend , of ze het horen of niet. ๐Ÿ“บ๐Ÿ‘‚

      Nu tijd voor wat HDR / 4K updateโ€™s โ€ฆ ?

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Zeeuwse90 Bekijk bericht
        ๐Ÿ‘๐Ÿป๐Ÿ‘๐Ÿป Fijn dat alle zenders nu wat beter geluid hebben.
        Al blijft dit denk ik ook voor sommige mensen verschillend , of ze het horen of niet. ๐Ÿ“บ๐Ÿ‘‚

        Nu tijd voor wat HDR / 4K updateโ€™s โ€ฆ ?
        Ik zou zeggen in elk geval HD updates, het is alweer bijna april. En we weten ook nog niet zo veel meer over Dolby.

        Reageer


        • #5

          Oorspronkelijk gepost door Eduard B Bekijk bericht
          Achter de schermen zijn we volop bezig met Dolby Digital. Binnenkort hoop ik jullie daar iets meer over te kunnen melden!
          Geduld is een schone zaak.....

          [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niรฉmand op mรญjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

          Reageer


          • #6
            Mmm. Inderdaad. Vanaf vandaag Cartoon Network in HD ๐Ÿ’ช๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
            Boomerang ligt er uit, morgen ook de HD feed?

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
              Mmm. Inderdaad. Vanaf vandaag Cartoon Network in HD ๐Ÿ’ช๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
              Boomerang ligt er uit, morgen ook de HD feed?
              Dit topic gaat over audiokwaliteit...
              [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niรฉmand op mรญjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
                Mmm. Inderdaad. Vanaf vandaag Cartoon Network in HD ๐Ÿ’ช๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
                Boomerang ligt er uit, morgen ook de HD feed?
                Klinkende zenders ,voor u uit het grote sprookjesbos

                Reageer


                • #9
                  Wel bij het onderwerp blijven, Grenadine drinker

                  Je hebt zelf oneindig vaak medeforumgebruikers hierop aangesproken ...

                  Reageer


                  • #10
                    Wat mij oprecht blijft verbazen is de toon waarop gesteld wordt dat providers een soort vermeende verplichting hebben om allemaal hetzelfde te bieden. Er wordt dan natuurlijk bij gezegd: Ik eis niet, ik stel vragen. Intussen wordt het wel elke dag soms meerdere keren naar voren gebracht. Het is een verzonnen recht dat geen enkele klant van geen enkele provider heeft. Nooit gehad ook trouwens. Hee, sneeuw!

                    Reageer


                    • #11
                      Ik zou het zelf inderdaad bijna als een soort van verplichting zienโ€ฆ ik bedoel het is 2022.
                      Delta bied en levert een 4K Ready tv ๐Ÿ“บ DIT kastje, Zonder daar de mogelijkheid tot nu ?? Voor te hebben.
                      Je kunt er niet om heen dat dat schandalig is.

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door Zeeuwse90 Bekijk bericht
                        Je kunt er niet om heen dat dat schandalig is.
                        Dan snap je juist niet wat #Koeba bedoelt...
                        [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niรฉmand op mรญjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

                        Reageer


                        • #13
                          Ik snap heel goed wat Koeba bedoelt๐Ÿ‘๐Ÿป

                          Reageer


                          • #14
                            Oorspronkelijk gepost door Zeeuwse90 Bekijk bericht
                            Ik snap heel goed wat Koeba bedoelt๐Ÿ‘๐Ÿป
                            Ik ook, maar iedereen wil je hier wat in de mond leggen en voor je denken en vertellen hoe je bent.
                            Ieder zo zijn hobby. In elk geval wil Delta zich proflleren en moeten ze concurreren met KPN.
                            Dus Dolby Surround en 4K laten ze aardig veel steken vallen.
                            En dat abonnees daar maandelijks op terugkomen snap ik wel, zeker wanneer je praat over Dolby, dat is gemeengoed, al sinds 2010.

                            UHD is in algemene zin bij heel veel providers al beschikbaar. Die geven o.a. ESPN UHD en Eurosport UHD door.
                            4K iets minder, toegegeven. Maar bij iedere 4K proef heeft Delta nog de boot gemist. En dat zeker niet op een haar naar.
                            Einde jaar weer een WK, zullen we het dan gaan meemaken dat we die in 4K kunnen bekijken???

                            Reageer


                            • #15
                              Mij lijkt het Eurovisie songfestival in UHD met HDR en Dolby Atmos geluid helemaal te gek!

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X