Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Updateoverzicht DELTA Interactieve TV

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #76
    Oorspronkelijk gepost door loeffenr Bekijk bericht
    Hierbij kun je al zien dat ze heel voorzichtig bezig zijn met Dolby Digital op de achtergrond volgens mij. De bijlagen afbeeldingen komen van een Dit ontvanger. Ik kan het natuurlijk ook verkeerd gezien hebben.
    Precies wat ik al zei. Dit betreft ook het Dolby spoor. Alleen moet deze nog wel aangeleverd worden bij de zenders, anders werkt het nog niet.
    En daar moeten we dus nog een update over krijgen van DELTA-TV-team

    Maar zoals ik al zei is deze update er voor bedoelt om het mogelijk te maken.

    Reageer


    • #77
      https://www.zeelandnet.nl/forum/stel...olby-digital-1

      Reageer


      • #78
        Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
        April 2022
        TV-Ontvanger | Software versie 5.5.1

        Mogelijkheid voor het selecteren van een voorkeurstaal (audio) indien een kanaal meerdere talen aanbiedt
        Vanuit de TV gids direct afspelen van programmaā€™s die uitgezonden worden met de OK-button
        Verbeteringen bij het starten van Opnames en Gemist programmaā€™s.
        Verbeteringen mbt inconsistenties in de gebruikersinterface
        Bugfixes.
        Puntje 2 kon toch al, of mis ik nu iets?

        Reageer


        • #79
          Oorspronkelijk gepost door JDN Bekijk bericht

          Puntje 2 kon toch al, of mis ik nu iets?
          Volgens mij niet, je kreeg dan eerst een submenu met een keuze: afspelen vanaf het begin. Volgens mij wordt nu met OK geswiched naar de zender.
          Ik vraag me dan wel af hoe afspelen vanaf het begin dan werkt, maar ik ga dat zo even proberen wat er precies is veranderd.

          Reageer


          • #80
            O wacht, ik zie dat er bij mij nog 5.4.1 op staat. Komt de update er vanzelf op, of moet ik het apparaat herstarten?

            Reageer


            • #81
              Oorspronkelijk gepost door JDN Bekijk bericht
              O wacht, ik zie dat er bij mij nog 5.4.1 op staat. Komt de update er vanzelf op, of moet ik het apparaat herstarten?
              Via instellingen, mijn apparaat, herstarten

              Reageer


              • #82
                5.5.1 staat erop, en inderdaad geen "Kijk vanaf begin" meer. Gaat nu enkel nog met de groene knop vermoed ik.

                Die "Verbeteringen bij het starten van Opnames en Gemist programmaā€™s" vind ik ook wel spannend eigenlijk; ben benieuwd wat hier aan verbeterd is...

                Reageer


                • #83
                  Oorspronkelijk gepost door JDN Bekijk bericht
                  5.5.1 staat erop, en inderdaad geen "Kijk vanaf begin" meer. Gaat nu enkel nog met de groene knop vermoed ik.

                  Die "Verbeteringen bij het starten van Opnames en Gemist programmaā€™s" vind ik ook wel spannend eigenlijk; ben benieuwd wat hier aan verbeterd is...
                  Klopt, vanaf het begin kijken is nu alleen nog de groene knop of via de I-knop,
                  Ik vind dit geen fijne wijziging. Ik gebruik OK ook om de programmainfo te zien.
                  Kortom wat eerder in 1 oogopslag beschikbaar was zit nu onder een andere knop.
                  Laatst bewerkt door Bordewolf; 13 Apr 2022, 22:51.

                  Reageer


                  • #84
                    Oorspronkelijk gepost door JDN Bekijk bericht
                    Die "Verbeteringen bij het starten van Opnames en Gemist programmaā€™s" vind ik ook wel spannend eigenlijk; ben benieuwd wat hier aan verbeterd is...
                    Ik denk dat ik hier een verandering zie, bij wat ik eerder in dit topic heb beschreven:

                    https://www.zeelandnet.nl/forum/stel...tijd-het-begin

                    Als je nu, met versie 5.5.1, een programma kiest uit de gids wat eerder is uitgezonden (programma gemist dus) dan begint het afspelen van dat programma op het juiste tijdstip. Eerder merkte ik dat het afspelen van zo'n programma soms (niet altijd dus) 5 minuten voor de aanvang begon, zodat je eerst nog 5 minuten moest doorspoelen, zoals ik beschreef in dat topic. In versie 5.5.1 zie ik dat niet meer gebeuren.
                    Geen idee of dit toevallig gefixt is, of naar aanleiding van de beschrijving in mijn topic, maar in dat geval zou dat de Delta wel sieren ;-)

                    Reageer


                    • #85
                      Wat gaan die verbeteringen toch opeens snel bij Deltafiber.
                      Voor je er erg in hebt luister je naar Dolby Atmos geluid en kijk je in UHD met HDR bij Deltafiber.

                      Reageer


                      • #86
                        Oorspronkelijk gepost door stofdoek Bekijk bericht
                        Wat gaan die verbeteringen toch opeens snel bij Deltafiber.
                        Voor je er erg in hebt luister je naar Dolby Atmos geluid en kijk je in UHD met HDR bij Deltafiber.
                        Het volgende zal echt wek UHD en 4K worden. Eind dit jaar weer WK voetbal, nog 8 maanden te gaan om het te fixen.
                        Ik heb hier ooit gelezen dat Dolby niet kon, dat is nu aangetoond dat het kan.

                        Reageer


                        • #87
                          Mei 2022

                          Zenderupdates

                          RTBF La Une en RTBF La Deux (120+) worden per 3 mei a.s. omgezet van SD naar HD.

                          Speciaal voor Formule 1 liefhebbers !

                          Reageer


                          • #88
                            Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
                            Mei 2022

                            Zenderupdates

                            RTBF La Une en RTBF La Deux (120+) worden per 3 mei a.s. omgezet van SD naar HD.

                            Speciaal voor Formule 1 liefhebbers !
                            En dat zijn er weer twee. Zoals ik al zei worden er nu maandelijks zenders omgezet naar HD.
                            Overigens is het roepen van 3 mei iets te prematuur. De zenders zijn as we speak nog SD.


                            Nu ben ik niet van de Franse zenders, meer van de duitse. Het zou mooi zijn dat de volgende worden omgezet:
                            WDR
                            NDR
                            RTL Television
                            ProSieben
                            Sat1

                            En nog een aantal duitse.

                            En wat ik niet helemaal snap. Waar blijft NPO Politiek en Nieuws HD die bij alle providers al HD is?
                            ONS HD en 192TV HD zijn ook goede kanshebbers als volgende in lijn.

                            Maar er zit goede beweging in!
                            Laatst bewerkt door Bordewolf; 7 May 2022, 16:11.

                            Reageer


                            • #89
                              Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                              En dat zijn er weer twee. Zoals ik al zei worden er nu maandelijks zenders omgezet naar HD.
                              Overigens is het roepen van 3 mei iets te prematuur. De zenders zijn as we speak nog SD.


                              Nu ben ik niet van de Franse zenders, meer van de duitse. Het zou mooi zijn dat de volgende worden omgezet:
                              WDR
                              NDR
                              RTL Television
                              ProSieben
                              Sat1

                              En nog een aantal duitse.

                              En wat ik niet helemaal snap. Waar blijft NPO Politiek en Nieuws HD die bij alle providers al HD is?
                              ONS HD en 192TV HD zijn ook goede kanshebbers als volgende in lijn.

                              Maar er zit goede beweging in!
                              Waarom moet je het bericht van Driepinter weer herhalen Bor ,en er weer je eigen verhaal er van maken

                              Reageer


                              • #90
                                Sommigen pronken nu eenmaal graag met andermans veren en drukken graag op bepaalde knoppenā€¦..

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X