Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Zenderoverzicht niet juist, er ontbreken opnieuw HD zenders op DIT/Interactief

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Bordewolf
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door loeffenr Bekijk bericht
    Inmiddels is nu ook op de app ARD Das Erste HD en ZDF HD toegevoegd en nog andere duitse zenders in SD.
    Dan is men eindelijk wakker geworden, ik heb nooit gesnapt waarom die zenders niet in de app zaten, die app is er om overal te kunnen kijken.
    Een ander voordeel is dat je nu de favorietenlijst WEL in de app kunt regelen EN op de decoder zonder dat deze via de app om zeep wordt geholpen.

    Ook de BBC’s zijn toegevoegd.

    Nu nog de zenders in eigen volgorde kunnen zetten.
    Bordewolf in DELTA Interactieve TV
    Laatst bewerkt door Bordewolf; 1 Oct 2021, 21:49.

    Laat een reactie achter:


  • loeffenr
    antwoordde
    Inmiddels is nu ook op de app ARD Das Erste HD en ZDF HD toegevoegd en nog andere duitse zenders in SD.
    loeffenr in DELTA Interactieve TV

    Laat een reactie achter:


  • Bordewolf
    antwoordde
    Het mag aan mij liggen TVE en RTL Television nog steeds niet HD op interactief. Caiway adverteert er wel mee op zijn zenderlijst.
    TVE is op COAX sowieso WEL HD.
    Bordewolf in DELTA Interactieve TV

    Laat een reactie achter:


  • Bordewolf
    antwoordde
    Deze vraag blijft open…
    Bordewolf in DELTA Interactieve TV

    Laat een reactie achter:


  • Bordewolf
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Ferry Bekijk bericht
    Soms gaan er dingen fout bij het bijwerken van het zenderoverzicht. Natuurlijk snappen we dat dit vervelend is en is het allerminst de bedoeling. Naast een excuus willen we je ook graag wat context geven.

    Zoals je weet is het Interactieve TV platform van Delta en Caiway gedeeld. Naast het nieuwe Interactieve TV platform heeft Caiway ook nog het oude Interactieve TV platform. Daarnaast hebben beide bedrijven ook een Digitaal TV platform. Deze vijf platformen komen samen in één applicatie waar één zenderoverzicht uitrolt.

    Je snapt zelf vast ook meteen dat dit allemaal vrij lastig is om dit samen goed te laten verlopen. Daarom werken we hard aan een nieuwe oplossing om het zenderoverzicht bij te houden. Tot die tijd doen we ons best om het zenderoverzicht zo accuraat mogelijk te houden.
    Wordt daarin ook meegenomen dat wanneer men COAX update dit meteen ook op ITV wordt gedaan? Dus dat dit nooit uit de pas kan lopen?
    Sterker nog, je verwacht eerder HD updates op ITV dan op COAX.

    Maar het verklaard nog steeds niet waarom RTL Television en TVE geen HD zijn op ITV, of beter wanneer wordt dit recht gezet?
    Bordewolf in DELTA Interactieve TV
    Laatst bewerkt door Bordewolf; 10 Sep 2021, 17:37.

    Laat een reactie achter:


  • Ferry
    antwoordde
    Soms gaan er dingen fout bij het bijwerken van het zenderoverzicht. Natuurlijk snappen we dat dit vervelend is en is het allerminst de bedoeling. Naast een excuus willen we je ook graag wat context geven.

    Zoals je weet is het Interactieve TV platform van Delta en Caiway gedeeld. Naast het nieuwe Interactieve TV platform heeft Caiway ook nog het oude Interactieve TV platform. Daarnaast hebben beide bedrijven ook een Digitaal TV platform. Deze vijf platformen komen samen in één applicatie waar één zenderoverzicht uitrolt.

    Je snapt zelf vast ook meteen dat dit allemaal vrij lastig is om dit samen goed te laten verlopen. Daarom werken we hard aan een nieuwe oplossing om het zenderoverzicht bij te houden. Tot die tijd doen we ons best om het zenderoverzicht zo accuraat mogelijk te houden.
    Ferry in DELTA Interactieve TV

    Laat een reactie achter:


  • Bordewolf
    antwoordde
    Update: AT5 is nu HD en MTV Live HD ook. RTL Television en TVE nog te gaan? TVE lijkt in de app HD, maar nog met horten en stoten.
    Overige vragen blijven open, maar met eindelijk een technicus op het forum zal daar wellicht ook meer duidelijkheid over komen!
    Bordewolf in DELTA Interactieve TV
    Laatst bewerkt door Bordewolf; 9 Sep 2021, 21:49.

    Laat een reactie achter:


  • Bordewolf
    antwoordde
    Ben ik ongeduldig inzake het antwoord? Ik denk het
    Bordewolf in DELTA Interactieve TV

    Laat een reactie achter:


  • Bordewolf
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Jos Bekijk bericht
    Ik heb inmiddels al een aantal keren gemeld, dat uit het zenderoverzicht niet is op te maken dat iig de kanalen 60 t/m 70 via coax niet te zijn ontvangen. Er staat weliswaar een icoontje "via de app te bekijken" achter, maar datzelfde icoontje staat ook bij alle kanalen die wel via coax zijn te ontvangen.
    Dit meld ik nu, denk ik minstens voor de 4e keer, maar zal wel weer niet opgepakt worden!
    Overigens kan een klacht (uiteindelijk) ook wel netjes afgehandeld worden bleek vandaag: E-mail blokkade en hoe verder... - ZeelandNet Serviceforum
    Het zou sowieso eenduidig moeten zijn qua HD. Bij Caiway is AT5, MTV LIVE HD, TVE en straks RTL Television op COAX in HD te ontvangen, dan verwacht ik deze ook op interactief in HD. Ik kijk namelijk alles via interactief (en met mij zeker de abonnees in de buitengebieden die geen COAX hebben). Je wil niet voor bepaalde zenders terug moeten switchen naar COAX. En de zenderlijst vermeld het ook in HD (behalve AT5, maar die is op COAX echt al HD en de regionalen staan op die lijst niet in HD aangemerkt).

    Mijn ervaring is wel dat wanneer men meer HD zenders toevoegt op DIT dat er meestal meer dan 4 zijn, maar dan gelijk ook weer een heleboel, vandaar ook mijn vraag of er nog meer komen dan bovengenoemde 4 waarvan ik eigenlijk verwacht dat ze die naar HD zetten, maar goed nog geen uitsluitsel.

    En dat geldt vanzelfsprekend ook voor de status inzake UHD/4K/Dolby. ESPN UHD en ook Eurosport UHD zijn er al. Andere providers geven al meer dan 2 jaar 4K zenders door.
    Dus geen heel gekke vraag.
    Bordewolf in DELTA Interactieve TV
    Laatst bewerkt door Bordewolf; 27 Aug 2021, 16:04.

    Laat een reactie achter:


  • Jos
    antwoordde
    Ik heb inmiddels al een aantal keren gemeld, dat uit het zenderoverzicht niet is op te maken dat iig de kanalen 60 t/m 70 via coax niet te zijn ontvangen. Er staat weliswaar een icoontje "via de app te bekijken" achter, maar datzelfde icoontje staat ook bij alle kanalen die wel via coax zijn te ontvangen.
    Dit meld ik nu, denk ik minstens voor de 4e keer, maar zal wel weer niet opgepakt worden!
    Overigens kan een klacht (uiteindelijk) ook wel netjes afgehandeld worden bleek vandaag: E-mail blokkade en hoe verder... - ZeelandNet Serviceforum
    Jos in DELTA Interactieve TV

    Laat een reactie achter:


  • Bordewolf
    antwoordde
    TimE al witte rook en/of nieuws?
    Bordewolf in DELTA Interactieve TV

    Laat een reactie achter:


  • koekeroe
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door TimE Bekijk bericht

    Dat er bij Jos zaken niet zijn gelopen zoals dat hoort staat als een paal boven water koekeroe, maar ik vertrouw erop dat dit wordt opgelost. In veel gevallen kunnen wij moderators helaas simpelweg niet á la minute komen met een reactie waar jij van gaat juichen en laat dit even op zich wachten omdat hiervoor navraag benodigd is. Daar waar informatie beschikbaar is, komt die jullie ten gehore. Take it easy en maak er een mooi weekend van!
    Dat goede Weekend wens ik jouw ook toe
    koekeroe in DELTA Interactieve TV

    Laat een reactie achter:


  • Bordewolf
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door TimE Bekijk bericht

    Dat er bij Jos zaken niet zijn gelopen zoals dat hoort staat als een paal boven water koekeroe, maar ik vertrouw erop dat dit wordt opgelost. In veel gevallen kunnen wij moderators helaas simpelweg niet á la minute komen met een reactie waar jij van gaat juichen en laat dit even op zich wachten omdat hiervoor navraag benodigd is. Daar waar informatie beschikbaar is, komt die jullie ten gehore. Take it easy en maak er een mooi weekend van!
    Dat is ook mijn ervaring en dat werkt erg prettig!
    Bordewolf in DELTA Interactieve TV

    Laat een reactie achter:


  • TimE
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door koekeroe Bekijk bericht

    Als ze dan ,net zo lang moet wachten ,als bij Jos
    Kun je nog even wachten
    Dat er bij Jos zaken niet zijn gelopen zoals dat hoort staat als een paal boven water koekeroe, maar ik vertrouw erop dat dit wordt opgelost. In veel gevallen kunnen wij moderators helaas simpelweg niet á la minute komen met een reactie waar jij van gaat juichen en laat dit even op zich wachten omdat hiervoor navraag benodigd is. Daar waar informatie beschikbaar is, komt die jullie ten gehore. Take it easy en maak er een mooi weekend van!
    TimE in DELTA Interactieve TV

    Laat een reactie achter:


  • koekeroe
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

    Topper!
    Als ze dan ,net zo lang moet wachten ,als bij Jos
    Kun je nog even wachten
    koekeroe in DELTA Interactieve TV

    Laat een reactie achter:

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
X