Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Zenderoverzicht niet juist, er ontbreken opnieuw HD zenders op DIT/Interactief

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Zenderoverzicht niet juist, er ontbreken opnieuw HD zenders op DIT/Interactief

    Dit is het nieuwe zenderoverzicht van Delta
    tv-zenderoverzicht-delta.pdf

    * MTV Live HD (kanaal 205) is op DIT/Interactief nog geen HD, wanneer wordt die omzetting gedaan?
    * AT5 staat niet als HD aangegeven, terwijl Caiway deze op COAX al als HD doorgeeft, waarom is deze op DIT/Interactief nog geen HD
    * TVE staat niet als HD aangegeven, vorig jaar februari al aangekondigd door Caiway en op COAX zowel bij Delta als Caiway wel HD, wanneer wordt dit op interactief recht gezet?
    * Volgens Caiway gaan zij RTL Television in HD leveren, maar op interactief is deze nog steeds SD.

    Hoe zit dit? En kunnen we binnenkort eindelijk 4K en nog meer HD zenders verwachten?

    Overigens een kleine spoiler op het Caiway zenderoverzicht. RTL Television gaat naar HD binnenkort, TVE staat daar wel als HD op. Ze zijn echter vergeten aan te geven dat de regionalen allemaal HD zijn:
    https://cdn.caiway.nl/-/media/caiway...D0312E1E235D96
    Laatst bewerkt door Bordewolf; 12 Aug 2021, 17:15.

  • #2
    Ik zie toch nog een klein schoonheidsfoutje, het nieuwe evenementen kanaal 100 staat er nog niet op.

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
      Ik zie toch nog een klein schoonheidsfoutje, het nieuwe evenementen kanaal 100 staat er nog niet op.
      Wie weet kan een van de forumbeheerders/moderatoren onze bevindingen doorleggen naar de tv dienst?
      Ferry mogelijk kun jij dit navragen?
      Laatst bewerkt door Bordewolf; 13 Aug 2021, 11:42.

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

        Wie weet kan een van de forumbeheerders/moderatoren onze bevindingen doorleggen naar de tv dienst?
        Ferry mogelijk kun jij dit navragen?
        Hi Bordewolf , ik heb de genoemde punten voor je onder de aandacht gebracht en houd je op de hoogte zodra ik hierover informatie ontvang.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door TimE Bekijk bericht

          Hi Bordewolf , ik heb de genoemde punten voor je onder de aandacht gebracht en houd je op de hoogte zodra ik hierover informatie ontvang.
          Topper!

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

            Topper!
            Als ze dan ,net zo lang moet wachten ,als bij Jos
            Kun je nog even wachten

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door koekeroe Bekijk bericht

              Als ze dan ,net zo lang moet wachten ,als bij Jos
              Kun je nog even wachten
              Dat er bij Jos zaken niet zijn gelopen zoals dat hoort staat als een paal boven water koekeroe, maar ik vertrouw erop dat dit wordt opgelost. In veel gevallen kunnen wij moderators helaas simpelweg niet á la minute komen met een reactie waar jij van gaat juichen en laat dit even op zich wachten omdat hiervoor navraag benodigd is. Daar waar informatie beschikbaar is, komt die jullie ten gehore. Take it easy en maak er een mooi weekend van!

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door TimE Bekijk bericht

                Dat er bij Jos zaken niet zijn gelopen zoals dat hoort staat als een paal boven water koekeroe, maar ik vertrouw erop dat dit wordt opgelost. In veel gevallen kunnen wij moderators helaas simpelweg niet á la minute komen met een reactie waar jij van gaat juichen en laat dit even op zich wachten omdat hiervoor navraag benodigd is. Daar waar informatie beschikbaar is, komt die jullie ten gehore. Take it easy en maak er een mooi weekend van!
                Dat is ook mijn ervaring en dat werkt erg prettig!

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door TimE Bekijk bericht

                  Dat er bij Jos zaken niet zijn gelopen zoals dat hoort staat als een paal boven water koekeroe, maar ik vertrouw erop dat dit wordt opgelost. In veel gevallen kunnen wij moderators helaas simpelweg niet á la minute komen met een reactie waar jij van gaat juichen en laat dit even op zich wachten omdat hiervoor navraag benodigd is. Daar waar informatie beschikbaar is, komt die jullie ten gehore. Take it easy en maak er een mooi weekend van!
                  Dat goede Weekend wens ik jouw ook toe

                  Reageer


                  • #10
                    TimE al witte rook en/of nieuws?

                    Reageer


                    • #11
                      Ik heb inmiddels al een aantal keren gemeld, dat uit het zenderoverzicht niet is op te maken dat iig de kanalen 60 t/m 70 via coax niet te zijn ontvangen. Er staat weliswaar een icoontje "via de app te bekijken" achter, maar datzelfde icoontje staat ook bij alle kanalen die wel via coax zijn te ontvangen.
                      Dit meld ik nu, denk ik minstens voor de 4e keer, maar zal wel weer niet opgepakt worden!
                      Overigens kan een klacht (uiteindelijk) ook wel netjes afgehandeld worden bleek vandaag: E-mail blokkade en hoe verder... - ZeelandNet Serviceforum

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door Jos Bekijk bericht
                        Ik heb inmiddels al een aantal keren gemeld, dat uit het zenderoverzicht niet is op te maken dat iig de kanalen 60 t/m 70 via coax niet te zijn ontvangen. Er staat weliswaar een icoontje "via de app te bekijken" achter, maar datzelfde icoontje staat ook bij alle kanalen die wel via coax zijn te ontvangen.
                        Dit meld ik nu, denk ik minstens voor de 4e keer, maar zal wel weer niet opgepakt worden!
                        Overigens kan een klacht (uiteindelijk) ook wel netjes afgehandeld worden bleek vandaag: E-mail blokkade en hoe verder... - ZeelandNet Serviceforum
                        Het zou sowieso eenduidig moeten zijn qua HD. Bij Caiway is AT5, MTV LIVE HD, TVE en straks RTL Television op COAX in HD te ontvangen, dan verwacht ik deze ook op interactief in HD. Ik kijk namelijk alles via interactief (en met mij zeker de abonnees in de buitengebieden die geen COAX hebben). Je wil niet voor bepaalde zenders terug moeten switchen naar COAX. En de zenderlijst vermeld het ook in HD (behalve AT5, maar die is op COAX echt al HD en de regionalen staan op die lijst niet in HD aangemerkt).

                        Mijn ervaring is wel dat wanneer men meer HD zenders toevoegt op DIT dat er meestal meer dan 4 zijn, maar dan gelijk ook weer een heleboel, vandaar ook mijn vraag of er nog meer komen dan bovengenoemde 4 waarvan ik eigenlijk verwacht dat ze die naar HD zetten, maar goed nog geen uitsluitsel.

                        En dat geldt vanzelfsprekend ook voor de status inzake UHD/4K/Dolby. ESPN UHD en ook Eurosport UHD zijn er al. Andere providers geven al meer dan 2 jaar 4K zenders door.
                        Dus geen heel gekke vraag.
                        Laatst bewerkt door Bordewolf; 27 Aug 2021, 17:04.

                        Reageer


                        • #13
                          Ben ik ongeduldig inzake het antwoord? Ik denk het

                          Reageer


                          • #14
                            Update: AT5 is nu HD en MTV Live HD ook. RTL Television en TVE nog te gaan? TVE lijkt in de app HD, maar nog met horten en stoten.
                            Overige vragen blijven open, maar met eindelijk een technicus op het forum zal daar wellicht ook meer duidelijkheid over komen!
                            Laatst bewerkt door Bordewolf; 9 Sep 2021, 22:49.

                            Reageer


                            • #15
                              Soms gaan er dingen fout bij het bijwerken van het zenderoverzicht. Natuurlijk snappen we dat dit vervelend is en is het allerminst de bedoeling. Naast een excuus willen we je ook graag wat context geven.

                              Zoals je weet is het Interactieve TV platform van Delta en Caiway gedeeld. Naast het nieuwe Interactieve TV platform heeft Caiway ook nog het oude Interactieve TV platform. Daarnaast hebben beide bedrijven ook een Digitaal TV platform. Deze vijf platformen komen samen in één applicatie waar één zenderoverzicht uitrolt.

                              Je snapt zelf vast ook meteen dat dit allemaal vrij lastig is om dit samen goed te laten verlopen. Daarom werken we hard aan een nieuwe oplossing om het zenderoverzicht bij te houden. Tot die tijd doen we ons best om het zenderoverzicht zo accuraat mogelijk te houden.

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X