Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Zenderoverzicht niet juist, er ontbreken opnieuw HD zenders op DIT/Interactief

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Bordewolf
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door TimE Bekijk bericht

    Hi Bordewolf , ik heb de genoemde punten voor je onder de aandacht gebracht en houd je op de hoogte zodra ik hierover informatie ontvang.
    Topper!
    Bordewolf in DELTA Interactieve TV

    Laat een reactie achter:


  • TimE
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

    Wie weet kan een van de forumbeheerders/moderatoren onze bevindingen doorleggen naar de tv dienst?
    Ferry mogelijk kun jij dit navragen?
    Hi Bordewolf , ik heb de genoemde punten voor je onder de aandacht gebracht en houd je op de hoogte zodra ik hierover informatie ontvang.
    TimE in DELTA Interactieve TV

    Laat een reactie achter:


  • Bordewolf
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
    Ik zie toch nog een klein schoonheidsfoutje, het nieuwe evenementen kanaal 100 staat er nog niet op.
    Wie weet kan een van de forumbeheerders/moderatoren onze bevindingen doorleggen naar de tv dienst?
    Ferry mogelijk kun jij dit navragen?
    Bordewolf in DELTA Interactieve TV
    Laatst bewerkt door Bordewolf; 13 Aug 2021, 10:42.

    Laat een reactie achter:


  • driepinter
    antwoordde
    Ik zie toch nog een klein schoonheidsfoutje, het nieuwe evenementen kanaal 100 staat er nog niet op.
    driepinter in DELTA Interactieve TV

    Laat een reactie achter:


  • Zenderoverzicht niet juist, er ontbreken opnieuw HD zenders op DIT/Interactief
    Dit is het nieuwe zenderoverzicht van Delta
    tv-zenderoverzicht-delta.pdf

    * MTV Live HD (kanaal 205) is op DIT/Interactief nog geen HD, wanneer wordt die omzetting gedaan?
    * AT5 staat niet als HD aangegeven, terwijl Caiway deze op COAX al als HD doorgeeft, waarom is deze op DIT/Interactief nog geen HD
    * TVE staat niet als HD aangegeven, vorig jaar februari al aangekondigd door Caiway en op COAX zowel bij Delta als Caiway wel HD, wanneer wordt dit op interactief recht gezet?
    * Volgens Caiway gaan zij RTL Television in HD leveren, maar op interactief is deze nog steeds SD.

    Hoe zit dit? En kunnen we binnenkort eindelijk 4K en nog meer HD zenders verwachten?

    Overigens een kleine spoiler op het Caiway zenderoverzicht. RTL Television gaat naar HD binnenkort, TVE staat daar wel als HD op. Ze zijn echter vergeten aan te geven dat de regionalen allemaal HD zijn:
    https://cdn.caiway.nl/-/media/caiway...D0312E1E235D96
    Bordewolf in DELTA Interactieve TV
    Laatst bewerkt door Bordewolf; 12 Aug 2021, 16:15.

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
X