Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Monique is boos: storing op tv, internet doet het niet, klantenservice Delta niet bereikbaar

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Monique is boos: storing op tv, internet doet het niet, klantenservice Delta niet bereikbaar

    Monique is boos: storing op tv, internet doet het niet, klantenservice Delta niet bereikbaar | Zeeuws nieuws | pzc.nl

  • #2
    Voor mensen die geen premium kunnen lezen in een incognito venster in Chrome kun je het hele artikel wel lezen.

    Reageer


    • #3
      Dus de PZC is fijn om te lezen maar ze moeten het wel weggeven.

      Reageer


      • #4
        [QUOTE=Koeba;n193940]
        Laatst bewerkt door Guest01; 27 May 2021, 21:24.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
          Dus de PZC is fijn om te lezen maar ze moeten het wel weggeven.
          Het is een waardeloos artikel, daarvoor betalen is gewoon een zieke grap.

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
            Monique is boos
            Kleine tip voor die mevrouw van de hondentrimsalon: neem nooit een triple-play abonnement maar spreid je risico.
            Ook vooruitgang is mensenwerk (of heeft u nog nooit een hondentrim verknald)?
            Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Vrieskist Bekijk bericht

              Het is een waardeloos artikel, daarvoor betalen is gewoon een zieke grap.
              De PZC is weinig Zeeuws aan, de krant is eigendom van DPG Media een Belgische mediagroep die ook actief is in Nederland en Denemarken.

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door Waarheid Bekijk bericht

                De PZC is weinig Zeeuws aan, de krant is eigendom van DPG Media een Belgische mediagroep die ook actief is in Nederland en Denemarken.
                Het artikel was (eerlijk is eerlijk) niet fantastisch maar dat en dat ze nu eigendom van een Belgisch bedrijf zijn, maakt niet dat ze gratis kunnen werken.

                Reageer


                • #9
                  De onbereikbaarheid van Zeelandnet en de vele langdurige storingen zijn ook niet fantastisch......

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht

                    Het artikel was (eerlijk is eerlijk) niet fantastisch maar dat en dat ze nu eigendom van een Belgisch bedrijf zijn, maakt niet dat ze gratis kunnen werken.

                    Monique Brusselaars zou eigenlijk moeten betalen om haar onzin in een krant te mogen zetten.

                    Die hele mainstream media zijn sowieso de weg totaal kwijt.

                    Het echte objectieve nieuws is alleen nog op social media te vinden maar ook daar wordt heftig gecensureerd.

                    Onze machthebbers hebben de social media openlijk tot ''volksvijand'' verklaard.

                    Journalisten zouden de controlerende macht moeten wezen, helaas schrijven ze alleen nog wat Den Haag dicteert, zoals het in echte dictatuur hoort te gaan.

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door Waarheid Bekijk bericht


                      Monique Brusselaars zou eigenlijk moeten betalen om haar onzin in een krant te mogen zetten.

                      Die hele mainstream media zijn sowieso de weg totaal kwijt.

                      Het echte objectieve nieuws is alleen nog op social media te vinden maar ook daar wordt heftig gecensureerd.

                      Onze machthebbers hebben de social media openlijk tot ''volksvijand'' verklaard.

                      Journalisten zouden de controlerende macht moeten wezen, helaas schrijven ze alleen nog wat Den Haag dicteert, zoals het in echte dictatuur hoort te gaan.
                      Daar zijn weer andere forums voor.

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht

                        Daar zijn weer andere forums voor.
                        Vertel, mijn nieuwsgierigheid is gewekt!

                        Reageer


                        • #13
                          Klant helpt klant. Dat is toch het devies van dit forum? Ik snap werkelijk niet dat de onzinnige bijdragen van Waarheid dan nog langer getolereerd worden. Want hier is niemand mee geholpen. Maar ja, volgens Matthijs mag iedereen op dit forum zetten wat hij wil. Zoals Koeba zegt: daar zijn andere forums voor.

                          Reageer


                          • #14
                            Oorspronkelijk gepost door deroeck Bekijk bericht
                            Klant helpt klant. Dat is toch het devies van dit forum? Ik snap werkelijk niet dat de onzinnige bijdragen van Waarheid dan nog langer getolereerd worden. Want hier is niemand mee geholpen. Maar ja, volgens Matthijs mag iedereen op dit forum zetten wat hij wil. Zoals Koeba zegt: daar zijn andere forums voor.
                            Ik ben de topic starter niet. Ik reageer slechts op de vorige, neem mij niet kwalijk.

                            Reageer


                            • #15
                              Oorspronkelijk gepost door Waarheid Bekijk bericht

                              Ik ben de topic starter niet. Ik reageer slechts op de vorige, neem mij niet kwalijk.

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X