Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

NPO 1 4K wellicht toch tijdens sportzomer, ook bij Delta/Caiway?

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Zucht......
    Waar/wanneer hebben we dit meer gehoord.....😒
    Onbegrijpelijk geleuter....
    [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

Reageer

• Opvallende uitspraken allemaal Bor. Ben blij dat jij tevreden bent dat is voor jou individueel het allerbelangrijkst. Ik blijf het een opmerkelijke plotseling ommekeer vinden. Al ben je inderdaad altijd heel complimenteus over het Delta TV Team geweest.

Je collega Delta-abonnees zijn overigens veel kritischer over het tv-product. Na Canal Digitaal wordt televisie bij Delta en Caiway het minst gewaardeerd door klanten blijkt uit onderzoek onder meer dan 10.000 mensen.

Reageer

• Oorspronkelijk gepost door Jarco Kriek Bekijk bericht
        Opvallende uitspraken allemaal Bor. Ben blij dat jij tevreden bent dat is voor jou individueel het allerbelangrijkst. Ik blijf het een opmerkelijke plotseling ommekeer vinden. Al ben je inderdaad altijd heel complimenteus over het Delta TV Team geweest.

Je collega Delta-abonnees zijn overigens veel kritischer over het tv-product. Na Canal Digitaal wordt televisie bij Delta en Caiway het minst gewaardeerd door klanten blijkt uit onderzoek onder meer dan 10.000 mensen.
        Als KPN straks in de dorpen glasvezel gaat aanleggen ,regent het opzeggingen bij Delta ik geloof dat ze daar in augustus mee gaan beginnen

Reageer

• Waarom zoveel opzeggingen?

Reageer

• Of hopen dat glaspoort je overneemt, dan heb je meer keuzes.

Reageer

Opvallende uitspraken allemaal Bor. Ben blij dat jij tevreden bent dat is voor jou individueel het allerbelangrijkst. Ik blijf het een opmerkelijke plotseling ommekeer vinden. Al ben je inderdaad altijd heel complimenteus over het Delta TV Team geweest.

Dat kan ik me voorstellen wanneer je van Ziggo of KPN komt. Maar in de basis doet het tv product gewoon wat het moet doen en heeft Delta meer HD dan ieder andere provider procentueel per pakket. En geloof me de laatste 10 gaan ze echt ook nog doen, want daar zitten ook Duitse zenders bij die in de Twente en Limburgregio veel worden bekeken.
              Dat de decoders aan vervanging toe zijn, dat geloof ik. Maar Delta kan niet harder rennen dan ze al doen en ook niet alle decoders tegelijk vervangen.
              Naar mijn idee komt er eerst een nieuwe abonnementsvorm waar die decoders inzitten of die decoder wordt een extra keuze. Dus alleen voor nieuwe klanten of wanneer je er bewust voor kiest voor een kleine vergoeding. Maar de tijd zal het leren.

Reageer

• Iemand 701 op Delta al gezien op de tv-kastjes? Ik zie daar ESPN UHD worden uitgezonden.

Reageer

• Oorspronkelijk gepost door Puntnaarachter Bekijk bericht
                  Iemand 701 op Delta al gezien op de tv-kastjes? Ik zie daar ESPN UHD worden uitgezonden.
                  Dat zou zo maar kunnen, nog niet gezien, ga ik vanavond bekijken
                  Laatst bewerkt door Bordewolf; 30 May 2024, 15:34.

Reageer

• hollandsepruim
                    Wat een mooie maar vooral ook opmerkelijke mededeling van een account dat pas twee dagen op dit forum actief is. En buiten deze opmerking twee zeer hoog informatieve berichten heeft geplaatst. Namelijk

- Wat spannend. Komt KPN dan op het glas van DeltaFiber?
                    - Een slecht geheugen is erg lastig. Zelfs Mark Rutte heeft er last van....

Ik denk vooral dat op kanaal 701 De Fabeltjeskrant in 8K op NPO UHD 1i6K wordt uitgezonden. Of Baby TV 8K met de live realityshow De Duimzuigers.

Reageer

hollandsepruim
                      Wat een mooie maar vooral ook opmerkelijke mededeling van een account dat pas twee dagen op dit forum actief is. En buiten deze opmerking twee zeer hoog informatieve berichten heeft geplaatst. Namelijk

Ik denk vooral dat op kanaal 701 De Fabeltjeskrant in 8K op NPO UHD 1i6K wordt uitgezonden. Of Baby TV 8K met de live realityshow De Duimzuigers.
                      Hij is zo voorspelbaar Hij wil zo graag winnen ,en zijn mening aan ons opdringen ,Hij is veel jaren te laat, anders had hij nog in de Snip en Snap revu mee kunnen spelen, vandaar dat hij hier ook op dit fotum de vrije hand heeft ,Door jouw Jarco wordt hij elke keer diep in zijn hemd gezet en probeert er toch weer uit te draaien

Reageer

hollandsepruim

Dan zit je er toch naast. Kanaal 701, het demokanaal was verdwenen, maar is sinds vandaag weer actief. En ik sluit niet uit dat de melder per ongeluk de test van ESPN UHD heeft gezien. Het kanaal is nu wel degelijk zichtbaar, maar dicht gezet voor de abonnees. Er wordt “ dit kanaal behoort niet tot uw abonnement” getoond.

Tot slot: geen van beide accounts zijn van mijn hand, ik heb maar 1 account hier (maar ik neem ook aan dat je het niet naar mij hebt bedoelt) Puntnaarachter heeft hier niet vaak gepost, maar is geen nieuw account waarbij deze poster zeker de waarheid zou kunnen spreken. Al is het dan vreemd dat dit komt van iemand die hier nooit post.
                        De andere klaploper of klapstoel kennen we helaas maar al te goed.
                        Laatst bewerkt door Bordewolf; 30 May 2024, 18:29.

Reageer

• Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

Dan zit je er toch naast. Kanaal 701, het demokanaal was verdwenen, maar is sinds vandaag weer actief. En ik sluit niet uit dat de melder per ongeluk de test van ESPN UHD heeft gezien. Het kanaal is nu wel degelijk zichtbaar, maar dicht gezet voor de abonnees. Er wordt al na gelang “Op dit moment is er geen uitzending” getoond of “ dit kanaal behoort niet tot uw abonnement”.

Ik wil mezelf niet steeds herhalen maar: zo lang de woordvoerder niet heeft gezegd dat het niet gaat gebeuren blijf ik gematigd optimistisch.
                          Tot slot: geen van beide accounts zijn van mijn hand, ik heb maar 1 account hier. Puntnaarachter heeft hier niet vaak gepost, maar is geen nieuw account waarbij deze poster zeker de waarheid zou kunnen spreken.
                          De andere klaploper of klapstoel kennen we helaas maar al te goed.
                          Wie geeft u het recht om rotte dingen te zeggen over een ander forum lid🤔Dit forum lid is niet op uw hand, en wordt door u ?een andere naam gegeven ,Schaamte kent u niet ,dat weten we,😖👁️

Reageer

• Kanaal 701 is op coax kanaal 899.
                            En hierop is al meer dan een jaar niks te zien dan alleen deze mededeling.
                            Bijgevoegde bestanden

Reageer

• Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
                              Kanaal 701 is op coax kanaal 899.
                              En hierop is al meer dan een jaar niks te zien dan alleen deze mededeling.
                              Voor zover ik weet was dit kanaal verdwenen op de interactieve decoders.
                              Wie weet reageren we op een hoax, zou heel goed kunnen. Een gefrustreerd geband forumlid die nog een oud account had.
                              Laatst bewerkt door Bordewolf; 30 May 2024, 18:27.

Reageer

• Breekt nu mijn klomp of hoe zit het? Ik wordt hier bevraagd of ik teruggefloten ben, maar nu zie ik dat een artikel op TotaalTV opeens is herschreven. Ik ben niet teruggefloten, maar opmerkelijk is de ommezwaai van dit artikel wel, al kan ik zeer waarderen dat Jarco ook van mening kan veranderen na input van deze of gene.

Wel of niet NPO 1 UHD tijdens EK voetbal? Delta doet nog geen uitspraak

Er stond:
                                Delta geeft duidelijkheid: geen NPO 1 UHD tijdens EK voetbal

Delta geeft duidelijkheid: geen NPO 1 UHD tijdens EK voetbal | Totaal TV

Vooropgesteld dat er nu staat wat ik de hele tijd beweer, zo lang er niets is ontkend kunnen ze er nog wel degelijk mee bezig zijn al dan niet als test via de Androidbox en/of via de apps en/of via de Kamai en Aria. Beide devices kunnen geen 4K maar wel UHD aan (overigens de Kamai op papier wel 4K)
                                Laatst bewerkt door Bordewolf; 31 May 2024, 13:35.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                                X