Oorspronkelijk gepost door Bordewolf
Bekijk bericht
Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
NPO 1 4K wellicht toch tijdens sportzomer, ook bij Delta/Caiway?
Samenvouwen
X
-
Oorspronkelijk gepost door renschip Bekijk bericht
Zie je wel , jouw beweringen en voornemens zijn nep en niets waard , je gaat toch weer verder met je gezanik.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
Nope, ik reageer op een nieuw nieuwsfeit.
- 6 Likes
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door renschip Bekijk bericht
Ja , zo lust ik er nog wel een paar , welterusten.
Ik heb vertrouwen in de tv-mannen bij Delta, ook al jaaaaaaaaaren schrijf ik dat ze hard werken en dat doen ze kan ik je verzekeren!
Dus bottem line: ik heb hier te veel lopen zagen, leg mijn vertrouwen daar waar het hoort.
Ik beloof je dat ik me even onder de radar hou wat betreft UHD.
En naar Odidio? Voorlopig heb ik er vertrouwen in dat het uiteindelijk allemaal goed komt en blijft ik Delta trouw ook al zou het EK in HD zijn. Overal is er wel wat.
Reageer
-
Laat duidelijk zijn dat ik nu al jaaaaaaaaaaaaaren bij Delta zit.
Ik heb vertrouwen in de tv-mannen bij Delta, ook al jaaaaaaaaaren schrijf ik dat ze hard werken en dat doen ze kan ik je verzekeren!
Dus bottem line: ik heb hier te veel lopen zagen, leg mijn vertrouwen daar waar het hoort.
En naar Odidio? Voorlopig heb ik er vertrouwen in dat het uiteindelijk allemaal goed komt en blijft ik Delta trouw ook al zou het EK in HD zijn. Overal is er wel wat.
- 2 Likes
Reageer
-
Vooropgesteld. Een ieder mag zijn eigen mening hebben.. En die mag afwijkend zijn van anderen. Graag zelfs. Maar iets zegt mij dat dit niet echt jouw eigen mening is. En dat er dingen worden ingefluisterd. Mocht dit zo zijn dan vind ik dit jammer. De Bor die ik op forums heb leren kennen die doet geen concessies als het om beeldkwaliteit gaat. Die wil het beste en wel direct. Dit staat gewoon haaks op de filosofie van Bor. Dit kan twee dingen betekenen. Of Bor test vanaf vandaag achter de schermen UHD of er zijn dingen hem in het vooruitzicht gesteld om hem milder te laten stemmen. Maar iets klopt er niet.
En weet je Bor. Ik gun het jou oprecht dat je Nederland op het EK voetbal in UHD kan zien spelen.
- 1 Like
Reageer
-
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Jarco Kriek Bekijk bericht
Heeft iemand van Delta jou deze woorden als tester ingefluisterd? En dat is geen grap maar ik meen dit serieus. Je springt namelijk van de hak op de tak. De dagkoersen van Viaplay op de beurs in Stockholm zijn minder grilliger dan de wijzigingen die jij dagelijks niet ten opzichte van Delta over de gebruikers van dit forum strooit.
Vooropgesteld. Een ieder mag zijn eigen mening hebben.. En die mag afwijkend zijn van anderen. Graag zelfs. Maar iets zegt mij dat dit niet echt jouw eigen mening is. En dat er dingen worden ingefluisterd. Mocht dit zo zijn dan vind ik dit jammer. De Bor die ik op forums heb leren kennen die doet geen concessies als het om beeldkwaliteit gaat. Die wil het beste en wel direct. Dit staat gewoon haaks op de filosofie van Bor. Dit kan twee dingen betekenen. Of Bor test vanaf vandaag achter de schermen UHD of er zijn dingen hem in het vooruitzicht gesteld om hem milder te laten stemmen. Maar iets klopt er niet.
En weet je Bor. Ik gun het jou oprecht dat je Nederland op het EK voetbal in UHD kan zien spelen.
Ik geef enkel mijn schuldbesef aan, aan het overdadig hetzelfde deuntje vol op het orgel spelen.
Dat deed ik overigens twee dagen geleden ook al.
Wanneer je terug leest dan haal ik steeds de hardwerkende tv afdeling aan, dus ik heb niet zo veel verkeerd gezegd in mijn posts naar mijn mening.
Je kunt nu eenmaal niet meer doen dan je gedaan krijgt,
Volgens mij is kern van wat ik schreef gericht op de communicatie. Maar hoe het ook zij: die communicatie is er nog niet vanuit de woordvoerder geweest.
Is dat fout? Wellicht is Levi Bosselaar op vakantie en komt dat nog, of ze voelen niet de behoefte om er ook verder maar een woord aan vuil te maken en komt er geen communicatie.
Beide is voor mij goed.
Wel is er een mail over NPO 1 HD en het EK.
Ik wil niet blijven hangen in het negatieve, schiet hier niemand iets mee op.
Of en wanneer er binnenkort een UHD zender getest kan worden op de Androiddecoder weet ik niet.
Al zou ik het wel weten, dan mag ik er niets over zeggen.
Je zult dit moeten vragen aan de woordvoerder .Laatst bewerkt door Bordewolf; 29 May 2024, 17:56.
Reageer
-
Je praat nu me† meel in de mond Bor. En dat Levi niet op vakantie is dat weet je maar al te goed als tester. Dus onbedoeld ben jij zelf de molenaar die het meel maakt.
Je hoef† mij hier niet† alles te vertellen. Wil ik ook niet. Maar wat je nu allemaal zegt klopt niet. Je zal er wel een reden voor hebben. Maar dat is niet de reden die je hier noemt.
- 1 Like
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Jarco Kriek Bekijk berichtJe praat nu me† meel in de mond Bor. En dat Levi niet op vakantie is dat weet je maar al te goed als tester. Dus onbedoeld ben jij zelf de molenaar die het meel maakt.
Je hoef† mij hier niet† alles te vertellen. Wil ik ook niet. Maar wat je nu allemaal zegt klopt niet. Je zal er wel een reden voor hebben. Maar dat is niet de reden die je hier noemt.
Dus we hebben een Delta Mol Geen Bor maar momfer de Mol in ons midden
- 2 Likes
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Jarco Kriek Bekijk berichtJe praat nu me† meel in de mond Bor. En dat Levi niet op vakantie is dat weet je maar al te goed als tester. Dus onbedoeld ben jij zelf de molenaar die het meel maakt.
En met meel in de mond praten heb ik nog nooit gedaan, maar je mag toch op jezelf reflecteren en zeggen: hier schiet ik door.
En wanneer je mijn strekking van de posts de afgelopen 6/7 maanden leest dan ben ik sowieso in het algemeen tevreden over Delta. Daar is niets nieuws aan.
Willem1980 Ik heb niet het idee dat Delta op grond van een mening van een abonnee vreemde sancties op gaat leggen.Doorgaans zijn ze erg blij met relevante input op dit forum.Laatst bewerkt door Bordewolf; 29 May 2024, 20:40.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Jarco Kriek Bekijk berichtSorry hoor maar een bericht van jou minder dan zeven dagen geleden was volgens mij dat je er ernstig over nadacht om in augustus naar een andere provider over te stappen. Klinkt niet echt als in het algemeen tevreden zijn over een provider.
En zoals ik al zeg wellicht is het voetbalgras helemaal niet groener bij de andere providers en ik ga het niet alleen af laten hangen van wel of geen UHD.
Maar zoals al aangegeven de tv afdeling werkt de afgelopen jaren heel erg hard aan verbeteringen. Dus laten we alles maar afwachten.
Verder prima tevreden over Delta met de meeste HD zenders per pakket procentueel en allerlei stappen die zijn gemaakt en worden gemaakt.
Reageer
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer