Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

NPO 1 4K wellicht toch tijdens sportzomer, ook bij Delta/Caiway?

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Jij bepaalt niet wat Delta moet doen inzake persberichten, Bordewolf.

Hoe haal jij het in je hoofd om zo raar te denken?

Reageer

• Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

Communicatie over NPO 1 UHD zou via een bericht via de woordvoerder moeten en via een nieuwbrief aan de klanten, niet verstopt op een website, al valt daar uberhaupt niet te lezen of er een extra kanaal open wordt gezet voor UHD of niet. Wel dat het sowieso in HD op kanaal 1 wordt uitgezonden.
      En laat Delta even goed uitleggen aan alle klanten waarom het wederom niet lukt dit extraatje te regelen voor de klanten wanneer opnieuw dit kanaal niet wordt geleverd aan de klanten en waarom ze weer lak aan alles hebben.

Voor mij als klant ligt alles nog open… er is niet gecommuniceerd wat ze mer NPO 1 UHD gaan doen.
      Het zou communicatief bedenkelijk zijn als je een speciale weblog over het EK voetbal maakt en je 'vergeet' te melden dat je dit evenement in betere beeldkwaliteit gaat leveren, Dit terwijl een serviceprovider het op je eigen glasvezelnetwerk wel gaat doen. En je grootste concurrent Ziggo binnen je eigen verzorgingsgebied een week of zes geleden al bekend maakte dit kanaal te gaan doorgeven.

Ik hoop oprecht voor jou dat het een 'foutje' is en dat je naar NPO 1 UHD kan gaan kijken. Maar zelfs als dit gebeurt dan ligt wel een probleem op de loer. Delta heeft nog nooit een UHD kanaal in combinatie met HDR en HLG doorgegeven, Het verleden bij andere providers laat zien dat deze enige tijd nodig hadden op dit soort signalen 'leren te begrijpen' in combinatie met gebruikte decoders. Delta maakt het zichzelf in dat geval onnodig moeilijk door niet eerder op grote schaal op klankniveau met ESPN UHD te testen.

Reageer

• Het komt gewoon niet bij Delta. PUNT UIT!

Reageer

• Oorspronkelijk gepost door Jarco Kriek Bekijk bericht

Het zou communicatief bedenkelijk zijn als je een speciale weblog over het EK voetbal maakt en je 'vergeet' te melden dat je dit evenement in betere beeldkwaliteit gaat leveren, Dit terwijl een serviceprovider het op je eigen glasvezelnetwerk wel gaat doen. En je grootste concurrent Ziggo binnen je eigen verzorgingsgebied een week of zes geleden al bekend maakte dit kanaal te gaan doorgeven.

Ik hoop oprecht voor jou dat het een 'foutje' is en dat je naar NPO 1 UHD kan gaan kijken. Maar zelfs als dit gebeurt dan ligt wel een probleem op de loer. Delta heeft nog nooit een UHD kanaal in combinatie met HDR en HLG doorgegeven, Het verleden bij andere providers laat zien dat deze enige tijd nodig hadden op dit soort signalen 'leren te begrijpen' in combinatie met gebruikte decoders. Delta maakt het zichzelf in dat geval onnodig moeilijk door niet eerder op grote schaal op klankniveau met ESPN UHD te testen.
          Tja, maar als er geen persbericht komt over wat Delta niet gaat doen, dan kan je daar toch nog wekenlang lekker over doorzeuren........

Reageer

• Wordt het dan nooit lente in Twente?

Reageer

• DELTA-TV-team kunnen jullie voor Bor even een persbericht sturen dat delta/caiway gewoon retro blijven en dat 4K en/of uhd sciencefiction is.
              BVD namens alle forumleden.

Reageer

• Ik ziet het er nog niet bijstaan..

Reageer

• Oorspronkelijk gepost door Roma Bekijk bericht
                  DELTA-TV-team kunnen jullie voor Bor even een persbericht sturen dat delta/caiway gewoon retro blijven en dat 4K en/of uhd sciencefiction is.
                  BVD namens alle forumleden.
                  https://www.deltafiber.nl/nieuws/

Dit is de nieuwspagina en daar staat echt nog niets over wel of geen NPO 1 UHD of wat dan ook. De klanten zijn nog niet geĆÆnformeerd op geen enkele wijze.

Reageer

• Er valt ook niets aan te kondigen. Als je doorgaat met iets wat je al doet ( NPO in HD) hoef je dat niet aan te kondigen lijkt mij.
                    Anders zou iedere provider wel iedere week een nieuwsbericht kunnen plaatsen van we gaan door met de doorgifte zoals tie al was...
                    Dat lijkt mij onbegonnen werk en ook nutteloos.

Pas als je iets toevoegt of verandert, communiceer je dat via de gebruikelijke kanalen.

Aangezien er niets gecommuniceerd wordt over UHD doorgifte van NPO1 is het zo klaar als een kontje dat dit niet gebeurt.

Bordewolf lijkt de enige die een ongebruikelijke manier van communicatie eist....

Reageer

• [QUOTE=Praathuis;n300601]Er valt ook niets aan te kondigen. Als je doorgaat met iets wat je al doet ( NPO in HD) hoef je dat niet aan te kondigen lijkt mij.
                      Anders zou iedere provider wel iedere week een nieuwsbericht kunnen plaatsen van we gaan door met de doorgifte zoals tie al was...
                      Dat lijkt mij onbegonnen werk en ook nutteloos.

Er gaat geen dag voorbij of BdW blijft er maar over doorzeiken.
                      Een dag zonder berichtje is een dag niet geleefd.

Reageer

• Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

https://www.deltafiber.nl/nieuws/

Dit is de nieuwspagina en daar staat echt nog niets over wel of geen NPO 1 UHD of wat dan ook. De klanten zijn nog niet geĆÆnformeerd op geen enkele wijze.
                        Providers geven op dit soort pagina's alleen aan wat zij wel gaan doen. Niet wat zij niet gaan doen. Zou een beetje gek zijn dat Delta zou zeggen: 'bij Ziggo en KPN kan je dit maar bij ons lekker niet'. Of dit nu over UHD, 4K of elk ander willekeurig onderwerp gaat. Overigens is UHD natuurlijk ook gewoon een hype. De meeste kijkers zijn al uiterst tevreden over HD. 4K zou het allemaal worden. Nu dit net als 3D voor broadcast op een mislukking lijkt uit te lopen, is de beeldbewuste kijker nu al blij met UHD. En uiteindelijk gaat het gewoon Full HD 1080P/50 zonder al de verbeteraars worden. Dit kan zonder de uitzendstraten van zenders ingrijpend te wijzigen in deze financieel moeilijke tijd voor bijvoorbeeld NPO.

Het probleem voor Delta zit ook niet in de nieuwe 4K Android decoder. Daar kan je probleemloos een UHD zender mee kijken. Ik weet eigenlijk zelf op dit moment (officieelšŸ˜€) nog niet of de firmware al geoptimaliseerd is dat de box ook daadwerkelijk multicast in praktijk ondersteunt. Dat was bij de introductie van de Mediabox bij Odido nog een probleempje. En ik sluit ook niet uit de de testers van deze Android Box het EK voetbal via NPO 1 UHD kunnen kijken. Het probleem voor Delta zit in de Kamai decoder die bij vrijwel iedere klant in de huiskamer staat. Als ik al lees dat dit apparaat 40 seconden nodig heeft om op te starten dan is het niet de ene;ste jongen van de klas. En is de kans veel groter dat het mis gaar. En ook het uitzenden van een UHD-kanaal via DVB-C is anders dan HD. Bij Ziggo moest men bijvoorbeeld het nodige aan het signaal tweaker om het lekker te laten werken met de CI+ module.
                        Laatst bewerkt door Jarco Kriek; 26 May 2024, 12:28.

Reageer

• Dan hebben jullie bij Delta nog mazzel, wij bij caiway zijn 2e rangs klanten.juliie mogen al met de androidkastjes testen. Bij caiway mag je over alles alleen maar dromen. Ik zie dat bij ons nu eindelijk odido op netwerk kan, die bieden ook snellere internet aan op mijn adres, terwijl caiway zegt dat de max 1000 mb is. Dus ga ervan uit dat caiway met voor oorlogse apparatuur werkt. (Ja ik heb nog de aller eerste Genesis modem , zonder wifi) 🤣en tv via een kastje met een opstart tijd van, zet maar koffie.

Reageer

• Oorspronkelijk gepost door Roma Bekijk bericht
                            Dan hebben jullie bij Delta nog mazzel, wij bij caiway zijn 2e rangs klanten.juliie mogen al met de androidkastjes testen. Bij caiway mag je over alles alleen maar dromen. Ik zie dat bij ons nu eindelijk odido op netwerk kan, die bieden ook snellere internet aan op mijn adres, terwijl caiway zegt dat de max 1000 mb is. Dus ga ervan uit dat caiway met voor oorlogse apparatuur werkt. (Ja ik heb nog de aller eerste Genesis modem , zonder wifi) 🤣en tv via een kastje met een opstart tijd van, zet maar koffie.
                            Maar dan kun je ook naar Delta. De Androidbox wordt overigens ook bij Caiway ingezet lijkt me.
                            Laatst bewerkt door Bordewolf; 26 May 2024, 16:00.

Reageer

• Solcon heeft het kanaal al beschikbaar gemaakt, wanneer volgt Delta?
                              Ik heb nog geen beeld of zender gezien.
                              Laatst bewerkt door Bordewolf; 27 May 2024, 10:11.

Reageer

• Zucht.....

Al dik 3 jaar hetzelfde gejeremiƫer....
                                [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niƩmand op mƭjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                                X