Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

NPO 1 4K wellicht toch tijdens sportzomer, ook bij Delta/Caiway?

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

Wanneer de Androidontvanger er is dan is bij Delta de policy dat dit geldt voor nieuwe klanten en bij afname van nieuwe abonnementen.
    Wellicht mogen klanten op verzoek omruilen, maar dit zal in eerste instantie niet proactief gaan.
    Oh maar dat ga ik dan wel mooi voor mekaar krijgen. Zeker aangezien ik al meer dan 22 jaar abonnee ben bij Delta. Jou redenatie is een beetje raar natuurlijk. Als er een beter modem beschikbaar is, meer future proof. Dan krijg de klant die gewoon. zo ging het ook bij de coaxmodems. Heeft de klant met een glasvezel abo gewoon recht op natuurlijk. En dan het oude interactief retour sturen

Reageer

• Ik heb zojuist mijn Delta pakket ontvangen, en over een dikke week gaan we aan (weg van Ziggo, ivm prijs).
      Ik had ook liever al de aankomende android ontvanger gekregen ipv de Amino, want op andere TVs heb ik ook android zitten (Sony).

Wat me niet duidelijk is, die Android ontvanger is nagenoeg toch hetzelfde als Android TV, of als een Nvidia Shield TV, met Android erop? Dwz, het draait gewoon de Delta Android app, niets meer en niets minder?

Ik vraag dit ivm hopelijk 4k voor de aankomende sportzomer...

Reageer

• Haha die WJharing. Mooi beeld krijg je zeker met de Olympische Spelen

Reageer

• Inderdaad net artikel gelezen van Totaaltv. Veegt de vloer aan ivm prijs kwaliteit die Delta levert. Vindt het wel erg stil zonder Bordie. Zou die zijn tanden al in de Kamai hebben gezet ivm frustratie dat hij dit jaar weer geen UHD/4k gaat zien via Delta

Reageer

• Die is zijn glazen bol aan het oppoetsen denk ik..

Overigens kunnen Caiway en Delta in ieder geval de UHD kanalen doorgeven op de coaxkabel zoals Kabel Veendam doet.
            Dan heb je in ieder geval niet het probleem dat bepaalde IPTV ontvangers of het televisieplatform daarop niet geschikt zijn.

Reageer

• De lang verwachte mededeling, maar helaas deze keer dus niet...

Kijk live de finale van de Champions League en het EK 2024 | DELTA Fiber Nederland BV
              Laatst bewerkt door driepinter; 22 May 2024, 18:16.

Reageer

• Het zegt genoeg. Geen woord over het EK beeld. Nou het had anders groots aangekondigd geweest. Ik vind het echt sneu voor jullie. Gelukkig zijn veel mensen lyrisch over het beeld van Delta.

Reageer

• Oorspronkelijk gepost door Willem1980 Bekijk bericht
                  Gelukkig zijn veel mensen lyrisch over het beeld van Delta.
                  nieuwe reclamespot van Delta/caiway: we hebben weer iets nieuws bij Delta, retro tv. Voor nostalgie moet u bij ons zijn. 4K is ScienceFiction.
                  Laatst bewerkt door Roma; 22 May 2024, 18:26.

Reageer

• Zie totaal tv.
                    Geen UHD bij Delta.

En Bordewolf heeft hier zo vaak geroepen: Wacht maar af!!
                    🤭😂

Reageer

• Delta geeft duidelijkheid: geen NPO 1 UHD tijdens EK voetbal | Totaal TV

TotaalTV haalt ook de info van de Delta site... Ik lees nog nergens dat ze geen UHD gaan doorgeven hoor...
                      Dit is pas definitief wanneer Levi Bosselaar dit bevestigd heeft, en dat staat NIET in het artikel van Jarco.

De deur staat bij mij op een kleine kier nog....

En anders kunnen we weer rustig gaan slapen en tijdens het EK genieten van HD, want dat is goed genoeg voor ons als Delta klanten, aldus wij van WC-eend.
                      Tot slot hoop ik dan maar dat na het EK er wel hard wordt gewerkt aan Eurosport 4K en ESPN UHD. Of zou Delta alleen maar de tv-prijzen verhogen en ons nog 2 jaar lang met een kluitje in het riet sturen.

Delta prijst zichzelf buiten de markt na verhoging televisie | Totaal TV
                      Laatst bewerkt door Bordewolf; 23 May 2024, 07:56.

Reageer

• Ook hier dan nog even:

Tja, ik kan er werkelijk niet mee zitten.
                        Maar voor de mensen die het liefst de voetbal UIT de TV zien komen of de wielrenners IN de kamer willen zien finishen... There is life after sport.... Sterkte

Ik overleef zelfs Wimbledon wel in "mono"

Reageer

• Dus Jarco zuigt het uit zijn duim, Bordewolf?

Reageer

• Oorspronkelijk gepost door Willem1980 Bekijk bericht
                            Het zegt genoeg. Geen woord over het EK beeld. Nou het had anders groots aangekondigd geweest. Ik vind het echt sneu voor jullie. Gelukkig zijn veel mensen lyrisch over het beeld van Delta.
                            Je krijgt volkomen gelijk! Het is inderdaad sneu, ze schrijven nog net niet dat het SD wordt in zwartwit, lekker nostalgisch beeld.
                            Hoe hou je klanten voor de gek die al lang weten wat UHD en 4K is op Netflix en wat dit doet met het beeld op een 4K televisie.

Delta doet met sommige zaken 3 stappen vooruit om daarna er weer 4 terug te doen.
                            Er wordt echt wel hard gewerkt aan de nieuwe decoder en ook daar maakt men weer stappen, maar kom op! UHD-zenders zijn bij KPN en Ziggo al 8 tot 10 jaar aangeboden tijdens het EK en via ESPN UHD nu ook al 3 jaar.
                            Laatst bewerkt door Bordewolf; 23 May 2024, 08:51.

Reageer

• Ze werken zich toch tandjes, Bor?
                              Als Delta weer aangesproken werd op gebrek aan vooruitgang stond jij altijd gelijk in de startblokken om mega superlatieven te spuien over het televisie platform.

Reageer

• Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

Je krijgt volkomen gelijk! Het is inderdaad sneu, ze schrijven nog net niet dat het SD wordt in zwartwit, lekker nostalgisch beeld.
                                Hoe hou je klanten voor de gek die al lang weten wat UHD en 4K is op Netflix en wat dit doet met het beeld op een 4K televisie.

Delta doet met sommige zaken 3 stappen vooruit om daarna er weer 4 terug te doen.
                                Er wordt echt wel hard gewerkt aan de nieuwe decoder en ook daar maakt men weer stappen, maar kom op! UHD-zenders zijn bij KPN en Ziggo al 8 tot 10 jaar aangeboden tijdens het EK en via ESPN UHD nu ook al 3 jaar.
                                Delta doet met sommige zaken 3 stappen vooruit Geef eens een voorbeeld van die stappen ,ben zeer benieuwd Ik weet ze niet te vinden ,

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                                X