Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

NPO 1 4K wellicht toch tijdens sportzomer, ook bij Delta/Caiway?

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Oorspronkelijk gepost door Roma Bekijk bericht
    Eurosport 4K tijdens Olympische Spelen op weg naar Ziggo en KPN



    https://www.totaaltv.nl/nieuws/euros...-ziggo-en-kpn/

    kom maar op met de discussie 🤣
    Die woeste bos bewoner least wel een licentie voor Delta 🐺

    Reageer


    • Oorspronkelijk gepost door Roma Bekijk bericht
      Eurosport 4K tijdens Olympische Spelen op weg naar Ziggo en KPN



      https://www.totaaltv.nl/nieuws/euros...-ziggo-en-kpn/

      kom maar op met de discussie 🤣
      Heel simpel. Delta moet stappen gaan maken met hele grote zevenmijlslaarzen en komen met ESPN UHD en NPO1 UHD en daarna Eurosport 4K
      Get your act together!

      Reageer


      • Nou Delta/Caiway klanten zijn vandaag al verwend met de radiozender 4ever49. Waarschijnlijk zijn er forumleden die helemaal lyrisch zijn geworden met deze radiozender. Echt een toevoeging.

        Even zonder gekheid. Ook deze Olympische spelen gaat Bordie weer bekijken zonder UHD/4k. Gelukkig is zijn beeld zeer strak en is 4k dan ook geen toevoeging. De andere forumleden zijn al blij dat ze het beeld in kleur hebben.

        Reageer


        • Oorspronkelijk gepost door Willem1980 Bekijk bericht
          Nou Delta/Caiway klanten zijn vandaag al verwend met de radiozender 4ever49. Waarschijnlijk zijn er forumleden die helemaal lyrisch zijn geworden met deze radiozender. Echt een toevoeging.

          Even zonder gekheid. Ook deze Olympische spelen gaat Bordie weer bekijken zonder UHD/4k. Gelukkig is zijn beeld zeer strak en is 4k dan ook geen toevoeging. De andere forumleden zijn al blij dat ze het beeld in kleur hebben.
          Staat genoteerd, naast de opmerking van Jarco dat het niet via de apps in die kwaliteit kan ( maar wel mogelijk is in een lagere kwaliteit).
          We wachten dus af wat wel en niet.

          Reageer


          • Ik wilde bijna vragen zullen we de OS 2026 er ook aan vastplakken met geen 4K. Durf jij de gok wel aan Bordewolf?

            Reageer


            • Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

              Heel simpel. Delta moet stappen gaan maken met hele grote zevenmijlslaarzen en komen met ESPN UHD en NPO1 UHD en daarna Eurosport 4K
              Get your act together!
              Dat roepen we al jaren, bij caiway moeten ze eerst alle kastjes vervangen. Heb niet het gevoel dat delta/caiway zich wat aantrekt van wat hun klanten willen. Schaalvergroting is belangrijker dan tevreden klanten. Maar we mogen niet klagen, vandaag wel weer een radiozender erbij, waar heel veel mensen geen reet om geven.
              Laatst bewerkt door Roma; 3 weken geleden.

              Reageer


              • Bij Odido krijgt wel iedere klant die erom vraagt een nieuw televisie Android kasje.
                Dat zie ik ze bij Delta en Caiway niet doen.

                Reageer


                • Gisteren viel mij wat op. Jeroen plaatste een link naar een internetpagina waar Delta in uitleg hoe het handelt bij een TV-hack. En daar staat iets in wat wellicht heel veelzeggend is. En dat is dat Delta zichzelf omschrijft als internetprovider.

                  Het hoofdproduct is dus internet. Alle andere dingen zijn voor een internetprovider bijzaak. Dus eigenlijk zegt Delta dat tv een bijzaak is. Ik verwacht dus niet dat men al te veel geld wil uitgeven aan niches als UHD en 4K. Als het voorhanden i en het kost niets tot weinig geld dan zou het nog kunnen. Maar anders niet. En nu hoor ik mensen denken: waarom dan die nieuwe decoder. Dat is feitelijk een online mediaspeler die je ook kan inzetten bij internet-only abonnees. Op deze manier kan je abonnementen verkopen van streamingdiensten en andere online diensten. En genereer je omzet met verkoopvergoedingen.

                  Reageer


                  • Oorspronkelijk gepost door Jarco Kriek Bekijk bericht
                    Gisteren viel mij wat op. Jeroen plaatste een link naar een internetpagina waar Delta in uitleg hoe het handelt bij een TV-hack. En daar staat iets in wat wellicht heel veelzeggend is. En dat is dat Delta zichzelf omschrijft als internetprovider.

                    Het hoofdproduct is dus internet. Alle andere dingen zijn voor een internetprovider bijzaak. Dus eigenlijk zegt Delta dat tv een bijzaak is. Ik verwacht dus niet dat men al te veel geld wil uitgeven aan niches als UHD en 4K. Als het voorhanden i en het kost niets tot weinig geld dan zou het nog kunnen. Maar anders niet. En nu hoor ik mensen denken: waarom dan die nieuwe decoder. Dat is feitelijk een online mediaspeler die je ook kan inzetten bij internet-only abonnees. Op deze manier kan je abonnementen verkopen van streamingdiensten en andere online diensten. En genereer je omzet met verkoopvergoedingen.
                    Ik blijf mij mijn stelling dat je commercieel gezien de boot mist. En met een CEO die echt wel weeg dat het niet alleen om internet draait heb ik het vermoeden dat UHD binnenkort echt wel gaat komen. Afwachten…!

                    Dat Delta adverteert met snel internet is niet nieuw, het profiel snelste internetprovider is uit elke reclameuiting te lezen.
                    Maar ook KPN en Ziggo zijn in de basis internetproviders met tv diensten. KPN leverde lange tijd ook alleen maar internet.
                    Laatst bewerkt door Bordewolf; 3 weken geleden.

                    Reageer


                    • Oprecht. Deze snap ik even niet. Ik dacht dat mijn geheugen mij even in de steek liet maar ik heb de CV van Marco Visser er eens bijgepast. Maar behoudens M7 Group vervulde hij alleen leidinggevende functies in mobiel en glasvezel/datacommunicatie, En eigenijk nu alleen maar glasvezel wat echt in die functies overwegend is gericht op exploitatie. En dus niet televisie.

                      Maar wellicht heb jij andere informatie?

                      Reageer


                      • Oorspronkelijk gepost door Jarco Kriek Bekijk bericht
                        Oprecht. Deze snap ik even niet. Ik dacht dat mijn geheugen mij even in de steek liet maar ik heb de CV van Marco Visser er eens bijgepast. Maar behoudens M7 Group vervulde hij alleen leidinggevende functies in mobiel en glasvezel/datacommunicatie, En eigenijk nu alleen maar glasvezel wat echt in die functies overwegend is gericht op exploitatie. En dus niet televisie.

                        Maar wellicht heb jij andere informatie?
                        In elk geval was Marco Visser CEO bij KPN verantwoordelijk voor de mobile en consumer division, kortom marketingdirecteur consumentendivisie.

                        Wellicht kun je nu de link leggen met wat ik zei over commercieel niet handig wanneer ze niet meegaan en dat er een CEO is dit toch wel weet wat er nodig is.

                        Verder is er behoorlijk opgeschaald qua tv product en heeft men in rap tempo's de meeste zenders omgezet in HD, dat zie ik zelfs Odido niet doen. Kortom er is echt wel focus op het tv product op dit moment op alle fronten.
                        Laatst bewerkt door Bordewolf; 3 weken geleden.

                        Reageer


                        • Ja, maar zo lul je overal een punt aan, Bordewolf.

                          Reageer


                          • Moet Jarco Kriek wel gelijk geven. Net reclame van Delta gezien op tv (sbs6). Hadden het over glasvezel en mobiel. Tv wordt niet genoemd.

                            Reageer


                            • Je kan moeilijk pronken in een reclame spot met gedateerde televisie kastjes. Tevens komt dat “ retestrakke” niet goed over in zo’n commercial.

                              Reageer


                              • Oorspronkelijk gepost door Willem1980 Bekijk bericht
                                Moet Jarco Kriek wel gelijk geven. Net reclame van Delta gezien op tv (sbs6). Hadden het over glasvezel en mobiel. Tv wordt niet genoemd.
                                Dat klopt zeker, in reclameuitingen gaat men met name voor snelste internetprovider.
                                Maar eerlijk, KPN en Ziggo maken ook niet per se reclame met tv, al deed Ziggo in het verleden er toch ook wel alles aan de Mediabox te hypen in reclames. Dus om nu aan te slaan op het woordje internetprovider, terwijl men wel degelijk een heel backbone heeft om televisie te leveren in de hoogste kwaliteit. Dat gaat me veel te ver.

                                Delta heeft vorig jaar zelfs grote investeringen gedaan om de kwaliteit te verbeteren en een goed en betrouwbaar tv signaal te kunnen leveren via ITV/OTT.

                                Interesseert Delta het geen ene lor, dan kan men ook wel het tv product van Canal+ gaan leveren, dan weet je dat je geen UHD en 4K krijgt en sommige zenders helemaal niet worden ingekocht want dat interesseert Canal+ niet.

                                En overigens is Donnie, de tv man, ook prominent is spotjes aanwezig.
                                Laatst bewerkt door Bordewolf; 3 weken geleden.

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X