Oorspronkelijk gepost door Roma
Bekijk bericht
Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
NPO 1 4K wellicht toch tijdens sportzomer, ook bij Delta/Caiway?
Samenvouwen
X
-
Oorspronkelijk gepost door Roma Bekijk berichtEurosport 4K tijdens Olympische Spelen op weg naar Ziggo en KPN
https://www.totaaltv.nl/nieuws/euros...-ziggo-en-kpn/
kom maar op met de discussie 🤣
Get your act together!
Reageer
-
Nou Delta/Caiway klanten zijn vandaag al verwend met de radiozender 4ever49. Waarschijnlijk zijn er forumleden die helemaal lyrisch zijn geworden met deze radiozender. Echt een toevoeging.
Even zonder gekheid. Ook deze Olympische spelen gaat Bordie weer bekijken zonder UHD/4k. Gelukkig is zijn beeld zeer strak en is 4k dan ook geen toevoeging. De andere forumleden zijn al blij dat ze het beeld in kleur hebben.
- 4 Likes
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Willem1980 Bekijk berichtNou Delta/Caiway klanten zijn vandaag al verwend met de radiozender 4ever49. Waarschijnlijk zijn er forumleden die helemaal lyrisch zijn geworden met deze radiozender. Echt een toevoeging.
Even zonder gekheid. Ook deze Olympische spelen gaat Bordie weer bekijken zonder UHD/4k. Gelukkig is zijn beeld zeer strak en is 4k dan ook geen toevoeging. De andere forumleden zijn al blij dat ze het beeld in kleur hebben.
We wachten dus af wat wel en niet.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
Heel simpel. Delta moet stappen gaan maken met hele grote zevenmijlslaarzen en komen met ESPN UHD en NPO1 UHD en daarna Eurosport 4K
Get your act together!Laatst bewerkt door Roma; 16 May 2024, 19:40.
- 4 Likes
Reageer
-
Gisteren viel mij wat op. Jeroen plaatste een link naar een internetpagina waar Delta in uitleg hoe het handelt bij een TV-hack. En daar staat iets in wat wellicht heel veelzeggend is. En dat is dat Delta zichzelf omschrijft als internetprovider.
Het hoofdproduct is dus internet. Alle andere dingen zijn voor een internetprovider bijzaak. Dus eigenlijk zegt Delta dat tv een bijzaak is. Ik verwacht dus niet dat men al te veel geld wil uitgeven aan niches als UHD en 4K. Als het voorhanden i en het kost niets tot weinig geld dan zou het nog kunnen. Maar anders niet. En nu hoor ik mensen denken: waarom dan die nieuwe decoder. Dat is feitelijk een online mediaspeler die je ook kan inzetten bij internet-only abonnees. Op deze manier kan je abonnementen verkopen van streamingdiensten en andere online diensten. En genereer je omzet met verkoopvergoedingen.
- 3 Likes
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Jarco Kriek Bekijk berichtGisteren viel mij wat op. Jeroen plaatste een link naar een internetpagina waar Delta in uitleg hoe het handelt bij een TV-hack. En daar staat iets in wat wellicht heel veelzeggend is. En dat is dat Delta zichzelf omschrijft als internetprovider.
Het hoofdproduct is dus internet. Alle andere dingen zijn voor een internetprovider bijzaak. Dus eigenlijk zegt Delta dat tv een bijzaak is. Ik verwacht dus niet dat men al te veel geld wil uitgeven aan niches als UHD en 4K. Als het voorhanden i en het kost niets tot weinig geld dan zou het nog kunnen. Maar anders niet. En nu hoor ik mensen denken: waarom dan die nieuwe decoder. Dat is feitelijk een online mediaspeler die je ook kan inzetten bij internet-only abonnees. Op deze manier kan je abonnementen verkopen van streamingdiensten en andere online diensten. En genereer je omzet met verkoopvergoedingen.
Dat Delta adverteert met snel internet is niet nieuw, het profiel snelste internetprovider is uit elke reclameuiting te lezen.
Maar ook KPN en Ziggo zijn in de basis internetproviders met tv diensten. KPN leverde lange tijd ook alleen maar internet.Laatst bewerkt door Bordewolf; 16 May 2024, 20:05.
Reageer
-
Oprecht. Deze snap ik even niet. Ik dacht dat mijn geheugen mij even in de steek liet maar ik heb de CV van Marco Visser er eens bijgepast. Maar behoudens M7 Group vervulde hij alleen leidinggevende functies in mobiel en glasvezel/datacommunicatie, En eigenijk nu alleen maar glasvezel wat echt in die functies overwegend is gericht op exploitatie. En dus niet televisie.
Maar wellicht heb jij andere informatie?
- 2 Likes
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Jarco Kriek Bekijk berichtOprecht. Deze snap ik even niet. Ik dacht dat mijn geheugen mij even in de steek liet maar ik heb de CV van Marco Visser er eens bijgepast. Maar behoudens M7 Group vervulde hij alleen leidinggevende functies in mobiel en glasvezel/datacommunicatie, En eigenijk nu alleen maar glasvezel wat echt in die functies overwegend is gericht op exploitatie. En dus niet televisie.
Maar wellicht heb jij andere informatie?
Wellicht kun je nu de link leggen met wat ik zei over commercieel niet handig wanneer ze niet meegaan en dat er een CEO is dit toch wel weet wat er nodig is.
Verder is er behoorlijk opgeschaald qua tv product en heeft men in rap tempo's de meeste zenders omgezet in HD, dat zie ik zelfs Odido niet doen. Kortom er is echt wel focus op het tv product op dit moment op alle fronten.Laatst bewerkt door Bordewolf; 16 May 2024, 20:27.
Reageer
-
Moet Jarco Kriek wel gelijk geven. Net reclame van Delta gezien op tv (sbs6). Hadden het over glasvezel en mobiel. Tv wordt niet genoemd.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Willem1980 Bekijk berichtMoet Jarco Kriek wel gelijk geven. Net reclame van Delta gezien op tv (sbs6). Hadden het over glasvezel en mobiel. Tv wordt niet genoemd.
Maar eerlijk, KPN en Ziggo maken ook niet per se reclame met tv, al deed Ziggo in het verleden er toch ook wel alles aan de Mediabox te hypen in reclames. Dus om nu aan te slaan op het woordje internetprovider, terwijl men wel degelijk een heel backbone heeft om televisie te leveren in de hoogste kwaliteit. Dat gaat me veel te ver.
Delta heeft vorig jaar zelfs grote investeringen gedaan om de kwaliteit te verbeteren en een goed en betrouwbaar tv signaal te kunnen leveren via ITV/OTT.
Interesseert Delta het geen ene lor, dan kan men ook wel het tv product van Canal+ gaan leveren, dan weet je dat je geen UHD en 4K krijgt en sommige zenders helemaal niet worden ingekocht want dat interesseert Canal+ niet.
En overigens is Donnie, de tv man, ook prominent is spotjes aanwezig.Laatst bewerkt door Bordewolf; 17 May 2024, 08:52.
Reageer
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer