Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

NPO 1 4K wellicht toch tijdens sportzomer, ook bij Delta/Caiway?

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Oorspronkelijk gepost door Willem1980 Bekijk bericht
    Ik hoop dat je eens met beide voetjes op de grond bent gekomen. Het is echt te hopen dat Odido zich door wil ontwikkelen en zich wil meten met KPN/Ziggo. Anders moet je toch maar eens over gaan naar andere mogelijkheden. Je wilt gewoon het beste beeld op je tv.
    Zeker, mocht Odido voortvarender zijn dan ga ik in augustus dit toch serieus in overweging nemen.
    Elk jaar maak ik die overweging: mooie aanbieding van Delta om nog te blijven of een andere provider met een mooie aanbieding en een beter tv product met wel UHD en 4K. Komt KPN hier door de fusie met Glasdraad en wordt die keuze me nu wel erg makkelijk gemaakt door wat er rondom NPO 1 UHD gebeurt bij Delta.

Snel internet hebben alle providers wel!

Reageer

• Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

Zeker, mocht Odido voortvarender zijn dan ga ik in augustus dit toch serieus in overweging nemen.
      Elk jaar maak ik die overweging: mooie aanbieding van Delta om nog te blijven of een andere provider met een mooie aanbieding en een beter tv product met wel UHD en 4K. Komt KPN hier door de fusie met Glasdraad en wordt die keuze me nu wel erg makkelijk gemaakt door wat er rondom NPO 1 UHD gebeurt bij Delta.

Snel internet hebben alle providers wel!
      Het is nog geen Augustus en nu ben je toch al aan het overwegen. Voorspellen en jouw aannames over zaken die niet jouw persoon aangaan daarmee heb je kwantitatief geen enkele moeite,- kwalitatief ligt dat anders-, maar goeie voorspellingen en onderbouwde aannames betreffende jouw gedrag , daarin ben je nog slechter. Een wel gemeend advies: Niet wachten tot Augustus met overwegen, ga door met overwegen en in Augustus weg gaan en bespaar medeforumbewoners je overwegingen.

En het lijkt de goede kant op te gaan. Snel internet hebben alle providers wel, de door Delta aangeboden beeldkwaliteit vind je ver onder de maat; geen reden om bij Delta te blijven. En voor een paar Euro per maand minder gaat een goed koopman zich echt niet ergeren aan ingekochte diensten van een provider. Een goed koopman schaft zich een product aan dat een bron van plezier is in plaats van een bron van ergernis.

Reageer

• Overweeg eens Solcon.

Reageer

• Ik lees net dat Solcon ook NPO1 UHD UHD gaat doorgeven aan zijn klanten.

Ook Solcon gaat NPO 1 UHD aan klanten aanbieden | Totaal TV

Solcon is gewoon te krijgen op de glasvezel van Deltafiber.

Reageer

• Dit was te voorzien, Solcon gaat ook UHD leveren tijdens het EK op NPO 1 UHD.

Nu Odido nog en dan valt Delta toch echt behoorlijk uit de boot.

https://www.totaaltv.nl/nieuws/ook-s...ten-aanbieden/

1 keer raden welke provider ik ga kiezen in augustus, zo vlak voor de olympische spelen :-).
            Hier vraagt Delta gewoonweg om. Ze hebben een nieuwe decoder, begin AUB met testen!!!!

Reageer

• En de volgende SKV, waar blijft Delta met het persbericht ?

https://www.totaaltv.nl/nieuws/npo-1...alle-abonnees/

Reageer

• Als er geen UHD komt bij Delta valt er ook geen persbericht van te maken...

Reageer

• Laten we maar eens afwachten op het officiele persbericht. De dikke duim en aannames van TotaalTv zonder officieel persbericht kopen we voorlopig niets voor
                  Zo lang er geen offcieel persbericht is kan Delta nog altijd NPO1 UHD leveren. Eerlijk gezegd als ze nadenken gaan ze alles op alles zetten om het op een of het amdere manier mogelijk te maken!

Reageer

• Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
                    Laten we maar eens afwachten op het officiele persbericht. De dikke duim en aannames van TotaalTv zonder officieel persbericht kopen we voorlopig niets voor
                    Zo lang er geen offcieel persbericht is kan Delta nog altijd NPO1 UHD leveren. Eerlijk gezegd als ze nadenken gaan ze alles op alles zetten om het op een of het amdere manier mogelijk te maken!
                    Delta heeft gecommuniceert wat er gebeurt: Kijk live de finale van de Champions League en het EK 2024 | DELTA Fiber Nederland BV
                    Er komt echt niet nog een persbericht dat er geen UHD-uitzendingen komen, omdat jij dat zo graag wilt.
                    Maar die boodschap kan blijkbaar niet door een betonnen plaat van een meter dik, die jij blijkbaar voor je hoofd hebt...........

Reageer

• Ik vind het inmiddels aardig obsessief en zou me bijna zorgen over Bor gaan maken.

Gaat alles weer een beetje, meneer De Wolf?
                      Laatst bewerkt door anomaly; 24 May 2024, 21:26. Reden: Was een s ergens vergeten

Reageer

• Oorspronkelijk gepost door anomaly Bekijk bericht
                        Ik vind het inmiddels aardig obessief en zou me bijna zorgen over Bor gaan maken.

Gaat alles weer een beetje, meneer De Wolf?
                        Ik ga me pas zorgen maken als hij het langer dan een uur niet over UHD heeft!

Reageer

• Oorspronkelijk gepost door Jos Bekijk bericht

Delta heeft gecommuniceert wat er gebeurt: Kijk live de finale van de Champions League en het EK 2024 | DELTA Fiber Nederland BV
                          Er komt echt niet nog een persbericht dat er geen UHD-uitzendingen komen, omdat jij dat zo graag wilt.
                          Maar die boodschap kan blijkbaar niet door een betonnen plaat van een meter dik, die jij blijkbaar voor je hoofd hebt...........
                          Daar staat nog niets over het wel of niet doorgeven van een UHD kanalen, we wachten het persbericht af.

Reageer

• Jep, compleet van het padje... de ziel

Ik wacht helemaal niks af, ik weet genoeg.

Fijn weekend!
                            Laatst bewerkt door anomaly; 24 May 2024, 21:24.

Reageer

• Oorspronkelijk gepost door anomaly Bekijk bericht
                              Jep, compleet van het padje... de ziel

Ik wacht helemaal niks af, ik weet genoeg.

Fijn weekend!
                              Ik was een beetje te optimistisch met die één meter...!

Reageer

• Oorspronkelijk gepost door Jos Bekijk bericht

Ik was een beetje te optimistisch met die één meter...!
                                Communicatie over NPO 1 UHD zou via een bericht via de woordvoerder moeten en via een nieuwbrief aan de klanten, niet verstopt op een website, al valt daar uberhaupt niet te lezen of er een extra kanaal open wordt gezet voor UHD of niet. Wel dat het sowieso in HD op kanaal 1 wordt uitgezonden.
                                En laat Delta even goed uitleggen aan alle klanten waarom het wederom niet lukt dit extraatje te regelen voor de klanten wanneer opnieuw dit kanaal niet wordt geleverd aan de klanten en waarom ze weer lak aan alles hebben.

Voor mij als klant ligt alles nog open… er is niet gecommuniceerd wat ze mer NPO 1 UHD gaan doen.
                                Laatst bewerkt door Bordewolf; 24 May 2024, 22:18.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                                X