Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

NPO 1 4K wellicht toch tijdens sportzomer, ook bij Delta/Caiway?

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Oorspronkelijk gepost door Jarco Kriek Bekijk bericht
    Hoezo spreek ik mijzelf tegen? Net als jij zijn er altijd mensen die het nieuwste in huis willen hebben van hun provider. Ook al begrijpen zij de term UHD niet en zijn zij tevreden over het huidige HD beeld. Dat is gewoon wat uit het recente verleden is gebleken bij de Nederlandse kijker. Maar als jij het bericht van de Odido medewerker goed had gelezen dan kom je er ook achter dat Odido niet klaar is om UHD of 4K via een app aan te bieden. Dus dat providers zomaar via een providerapp iets in die kwaliteit kunnen leveren.

Maar om jou een goed pinksterweekend te geven...gij hebt helemaal gelijk.
    Misschien snap je nu dat 95% van het forum een hekel heeft aan deze betweter .het uitgangbord van Delta

Reageer

Hoezo spreek ik mijzelf tegen? Net als jij zijn er altijd mensen die het nieuwste in huis willen hebben van hun provider. Ook al begrijpen zij de term UHD niet en zijn zij tevreden over het huidige HD beeld. Dat is gewoon wat uit het recente verleden is gebleken bij de Nederlandse kijker. Maar als jij het bericht van de Odido medewerker goed had gelezen dan kom je er ook achter dat Odido niet klaar is om UHD of 4K via een app aan te bieden. Dus dat providers zomaar via een providerapp iets in die kwaliteit kunnen leveren.

Maar om jou een goed pinksterweekend te geven...gij hebt helemaal gelijk.
      Nope, dat heb ik niet. Ik ben niet blind voor wat je schrijft, jou relaas over het doorgeven via de apps heb ik gelezen.
      Maar de veronderstelling of aanname dat bepaalde providers er dus niet mee bezig zijn om e.e.a. via de apps te doen deel ik niet.
      Odido geeft aan UHD niet via de apps te doen, maar impliciet vervolgens dat dit via de androiddecoder gaat gebeuren.

Reageer

• Die decoder pushen zij niet vanwege UHD of 4K. Maar vanwege de extra mogelijkheden die Android TV biedt maar daar aan gekoppelde inkomsten.

Noem nu eens man op paard. Waar geeft Odido aan dat NPO 1 UHD via de decoder er gaat komen? Ik lees dat echt nergens tot op heden. Lees jij niet worden en verdraai deze in de richting die je zelf wenst?
        Laatst bewerkt door Jarco Kriek; 18 May 2024, 13:01.

Reageer

Die decoder pushen zij niet vanwege UHD of 4K. Maar vanwege de extra mogelijkheden die Android TV biedt maar daar aan gekoppelde inkomsten.

Noem nu eens man op paard. Waar geeft Odido aan dat NPO 1 UHD via de decoder er gaat komen? Ik lees dat echt nergens tot op heden. Lees jij niet worden en verdraai deze in de richting die je zelf wenst?
          https://community.odido.nl/algemeen-...-4k-uhd-364833

En ik ben niet de enige met die insinuatie, lees even het hele topic.

Reageer

• Je moet er niet anderen bij halen om je te verschuilen, Bordewolf.
            Jij insinueert iets, punt uit!

Reageer

• Het gaat in die uitspraak niet over NPO 1 UHD maar UHD en 4K in het algemeen, Maar iedereen kan bepaalde dingen natuurlijk anders lezen.

Reageer

Het gaat in die uitspraak niet over NPO 1 UHD maar UHD en 4K in het algemeen, Maar iedereen kan bepaalde dingen natuurlijk anders lezen.
                Eens

Reageer

• Maar sommige forumleden lezen wel erg vaak teksten anders…
                  De teleurstelling is daarna des te groter…

Reageer

• Bordie staat het testkanaal al open bij Delta? Zie je al iets van UHD?

Ik las onderstaand artikel nog.

https://www.totaaltv.nl/nieuws/delta...en-televisie-/

Ze werken echt keihard wat je zelf zegt. Denk dat je 14 juni wel goed zit met je Kamaitje.

Reageer

• Oorspronkelijk gepost door Willem1980 Bekijk bericht
                      Bordie staat het testkanaal al open bij Delta? Zie je al iets van UHD?

Ik las onderstaand artikel nog.

https://www.totaaltv.nl/nieuws/delta...en-televisie-/

Ze werken echt keihard wat je zelf zegt. Denk dat je 14 juni wel goed zit met je Kamaitje.
                      Wanneer je me terug gelezen had dan heb ik steeds gezegd dat ik inzet op de apps of de nieuwe decoder. Kamai zou ook voor mij een verassing zijn, maar laten we afwachten. Wellicht komt er niets, dan wordt het een hete zomer in aanloop naar de OS in 4K.

Wat me het meeste stoort is dat er geen enkele communicatie is.

Reageer

• Ik weet niet wat nu beter of erger is geen communicatie of aannames van een Delta Fan

Reageer

• Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

https://community.odido.nl/algemeen-...-4k-uhd-364833

En ik ben niet de enige met die insinuatie, lees even het hele topic.
                          Ik ga over op glasvezel van Delta, en krijg 4k ontvanger van kamai erbij. Ik had ze ook nog bericht of die android ontvanger er al komt. Ze wisten zogenaamd weer van niks natuurlijk. Maar mocht er een betere interactieve ontvanger komen, dan neem ik aan dat de klant die dat gewoon krijgt die zijn glasvezel abo heeft. Met coax internet hetzelfde, toen er weer betere modems uitkwamen, werden die ook gewoon vervangen voor je oudere modem!

Reageer

• Geloog me Do60. Je zit voor jaaaaren vastgebakken aan jouw Kamai als je klant blijft bij Delta.

Delta is overigens niet de enige die zich stil houdt inzake vervanging van televisie ontvangers.
                            Ook Solcon ( waar ik klant van ben) heeft nog niet de Android ontvangers die KPN zelf wel gebruikt.

Reageer

• Oorspronkelijk gepost door Do60 Bekijk bericht

Ik ga over op glasvezel van Delta, en krijg 4k ontvanger van kamai erbij. Ik had ze ook nog bericht of die android ontvanger er al komt. Ze wisten zogenaamd weer van niks natuurlijk. Maar mocht er een betere interactieve ontvanger komen, dan neem ik aan dat de klant die dat gewoon krijgt die zijn glasvezel abo heeft. Met coax internet hetzelfde, toen er weer betere modems uitkwamen, werden die ook gewoon vervangen voor je oudere modem!
                              Wanneer de Androidontvanger er is dan is bij Delta de policy dat dit geldt voor nieuwe klanten en bij afname van nieuwe abonnementen.
                              Wellicht mogen klanten op verzoek omruilen, maar dit zal in eerste instantie niet proactief gaan.

Reageer

• Oorspronkelijk gepost door Praathuis Bekijk bericht
                                Geloog me Do60. Je zit voor jaaaaren vastgebakken aan jouw Kamai als je klant blijft bij Delta.

Delta is overigens niet de enige die zich stil houdt inzake vervanging van televisie ontvangers.
                                Ook Solcon ( waar ik klant van ben) heeft nog niet de Android ontvangers die KPN zelf wel gebruikt.
                                Ja ieder bedrijf heeft zijn merk natuurlijk. Neemt niet weg dat die kamai ontvangers gewoon 1080p 50fps en hdr e.d aankunnen. Want espn noemen ze uhd. Maar het mag zich al uhd noemen bij 1080p 50fps en hdr weergave. 2160p zal echt niet gaan gebeuren. Althans de eerste komende jaren niet!

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                                X