Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

NPO 1 4K wellicht toch tijdens sportzomer, ook bij Delta/Caiway?

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

Dat klopt zeker, in reclameuitingen gaat men met name voor snelste internetprovider.
    Maar eerlijk, KPN en Ziggo maken ook niet per se reclame met tv, al deed Ziggo in het verleden er toch ook wel alles aan de Mediabox te hypen in reclames. Dus om nu aan te slaan op het woordje internetprovider, terwijl men wel degelijk een heel backbone heeft om televisie te leveren in de hoogste kwaliteit. Dat gaat me veel te ver.

Delta heeft vorig jaar zelfs grote investeringen gedaan om de kwaliteit te verbeteren en een goed en betrouwbaar tv signaal te kunnen leveren via ITV/OTT.

Interesseert Delta het geen ene lor, dan kan men ook wel het tv product van Canal+ gaan leveren, dan weet je dat je geen UHD en 4K krijgt en sommige zenders helemaal niet worden ingekocht want dat interesseert Canal+ niet.

En overigens is Donnie, de tv man, ook prominent is spotjes aanwezig.
    En overigens is Donnie, de tv man, ook prominent is spotjes aanwezig. Die werkt ook voor een appel en een ei, als je die reclame ziet .schiet je spontaan in de diaree,een fatsoenlijk TV product is net zo slecht als hun reclame

Reageer

• Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

En overigens is Donnie, de tv man, ook prominent is spotjes aanwezig.

🤣 wat een flut argument. Ik de reclame loopt een vrouw in een jurk, ga je daarmee zeggen dat het altijd zomer is? 2 personen op bank met haar dat naar achter waait , ga je daarmee zeggen dat je weg geblazen wordt door het retestrakke tv beeld?

argumenten worden steeds gekker.

Reageer

• Oorspronkelijk gepost door Roma Bekijk bericht

🤣 wat een flut argument. Ik de reclame loopt een vrouw in een jurk, ga je daarmee zeggen dat het altijd zomer is? 2 personen op bank met haar dat naar achter waait , ga je daarmee zeggen dat je weg geblazen wordt door het retestrakke tv beeld?

argumenten worden steeds gekker.
        Nee, maar wel degelijk zijn er spotjes die over het tv product gaan.

Reageer

• Maar toch vind ik de reclame spotjes van Delta niet echt retestrak..

Reageer

• Wat een oeverloos gezwam.

Reageer

• Oorspronkelijk gepost door renschip Bekijk bericht
              Wat een oeverloos gezwam.
              Inderdaad oeverloos gelul of een stom spelletje met een bal in 4K moet worden bekeken.

Reageer

• Oorspronkelijk gepost door puccini Bekijk bericht

Inderdaad oeverloos gelul of een stom spelletje met een bal in 4K moet worden bekeken.
                Dat zeg ik , lekker belangrijk . je kan toch gewoon kijken als je dat wilt , en als je het in 4K wilt zien moet je een kaartje kopen.

Reageer

• Ik vraag mij overigens af of Delta echt wel zo veel heeft moeten investeren in het leveren van alle kanalen in HD. In veel gevallen (wellicht alle) heeft de eigenaar van de zender zelf het aanvoersignaal van SD naar HD omgezet. Kanalen waarvoor echt geïnvesteerd moeten worden zoals ESPN UHD en 4K worden tot heden niet aangeboden, En daarmee geef je zelf al een beetje aan dan televisie een ondergeschikt product is,

Net aks Odido ligt de nadruk op internet. En dan niet alleen het zelf verkopen van tv- en internetabonnementen maar vooral ook wholesale aan andere serviceproviders die gebruik van het glasvezel maken. Die nieuwe Android decoder biedt perspectief. Maar ik vraag mij eigen echt af of dit echt is om he† tv product te verbeteren. Ik denk dat je dit meer moet zien in een verlengde van de transitie van lineair naar online. Met die Android Box kan je ook naar de belangrijkste streamingdiensten kijken. En daar ligt het wederverkoop van abonnementen in de toekomst het geld voor providers. En dus ia het op zich begrijpelijk dat Delta zich met een achterlopend tv product nu inzet op internet en zich profileert als internetprovider.

Ik heb onlangs een lang gesprek hierover gehad met een beleidsbepaler van een van de providers. En die gaf aan dat je op dit moment heel goed moet nadenken omtrent al te hoge investeringen in lineair omdat de toekomst sneller dan verwacht van lineair naar OTT verschuift. En dus het nog maar de vraag is of investeringen in lineair terugverdiend kunnen worden. Ook gaf hij aan dat investering in beeldkwaliteit van zenders voor de grote groep klanten niet nodig is. Zij vinden het huidige HD al voldoende.

Reageer

• Hoe kan een bekend forumlid dan beweren dat een achterlopend televisie product net zo goed is als een niet achterlopend televisie product?
                    (Delta vs KPN/Ziggo)

Reageer

• Oorspronkelijk gepost door Jarco Kriek Bekijk bericht
                      Ik vraag mij overigens af of Delta echt wel zo veel heeft moeten investeren in het leveren van alle kanalen in HD. In veel gevallen (wellicht alle) heeft de eigenaar van de zender zelf het aanvoersignaal van SD naar HD omgezet. Kanalen waarvoor echt geïnvesteerd moeten worden zoals ESPN UHD en 4K worden tot heden niet aangeboden, En daarmee geef je zelf al een beetje aan dan televisie een ondergeschikt product is,

Net aks Odido ligt de nadruk op internet. En dan niet alleen het zelf verkopen van tv- en internetabonnementen maar vooral ook wholesale aan andere serviceproviders die gebruik van het glasvezel maken. Die nieuwe Android decoder biedt perspectief. Maar ik vraag mij eigen echt af of dit echt is om he† tv product te verbeteren. Ik denk dat je dit meer moet zien in een verlengde van de transitie van lineair naar online. Met die Android Box kan je ook naar de belangrijkste streamingdiensten kijken. En daar ligt het wederverkoop van abonnementen in de toekomst het geld voor providers. En dus ia het op zich begrijpelijk dat Delta zich met een achterlopend tv product nu inzet op internet en zich profileert als internetprovider.

Ik heb onlangs een lang gesprek hierover gehad met een beleidsbepaler van een van de providers. En die gaf aan dat je op dit moment heel goed moet nadenken omtrent al te hoge investeringen in lineair omdat de toekomst sneller dan verwacht van lineair naar OTT verschuift. En dus het nog maar de vraag is of investeringen in lineair terugverdiend kunnen worden. Ook gaf hij aan dat investering in beeldkwaliteit van zenders voor de grote groep klanten niet nodig is. Zij vinden het huidige HD al voldoende.
                      Ik had het niet over investeringen in omzettingen naar HD, maar investeringen in hard- en firmware. En of alles naar OTT verschuift... ach het is een verdienmodel dat wel, maar alles via apps daar geloof ik niet in. De grootste fout van Viaplay is dat alles via de app wordt aangeboden

Reageer

• Inderdaad blijkt hier weer dat die Zeeuwen blij zijn dat het beeld al überhaupt in kleur is. Zie de reacties. Denk dat de discussie dan wel klaar is. Delta/Caiway zendt het EK voetbal en OS niet uit in UHD/4k. Balen voor je Bordie hopen dat Odido dit ooit gaat doen. Willen zich meten met KPN-Ziggo maar dat gaat nog wel een jaar duren.

Reageer

• Oorspronkelijk gepost door Willem1980 Bekijk bericht
                          Inderdaad blijkt hier weer dat die Zeeuwen blij zijn dat het beeld al überhaupt in kleur is. Zie de reacties. Denk dat de discussie dan wel klaar is. Delta/Caiway zendt het EK voetbal en OS niet uit in UHD/4k. Balen voor je Bordie hopen dat Odido dit ooit gaat doen. Willen zich meten met KPN-Ziggo maar dat gaat nog wel een jaar duren.
                          Waar is je bron? Verder geloof ik niet in dat soort uitspraken, gebruikers die Netflix en een 4K tv hebben kennen als geen ander het verschil.

Reageer

• Bordewolf je haalt vaak Viaplay erbij om re duiden dat OTT niet de vervanging voor lineair is. Ik geloof echt dat dit voor jou en veel ouderen zeker het geval is. Maar Viaplay is in deze niet de graadmeter. Viaplay heeft in het begin te weinig geïnvesteerd in bandbredeehuur CDN. En daarom waren er verbindingsproblemen. Dat is nu inmiddels al een heel stuk beter. Maar als je andere streamingdiensten met live content en live streamingevenementen ziet dan zijn deze problemen er niet. Denk aan Ziggo GO met drie miljoen streamstarts bij een F1 race in 2021. de Streamers met gratis evenementen met meer dan 1,5 miljoen streamstarts, NLZIET, NPO Start en Videoland om maar eens een paar voorbeelden te noemen.

Reageer

• Mij bevalt NLZiet uitstekend.

Reageer

• Geniet je dan ook zo van het stereo geluid van NL Ziet Praathuis ?

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                                X