Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

NPO 1 4K wellicht toch tijdens sportzomer, ook bij Delta/Caiway?

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • KPN ✅ https://www.totaaltv.nl/nieuws/kpn-g...oralsnog-niet/
    Ziggo ✅ https://www.totaaltv.nl/nieuws/ziggo...fte-npo-1-uhd/

    Reageer


    • We weten wat het standpunt van Delta is : " UHD bied weinig tot geen meerwaarde tov HD in beeldkwaliteit "

      Reageer


      • Oorspronkelijk gepost door Rinus

        Maar BdW probeert je aantal berichten wél te matchen met copy/paste berichten van TotaalTv....
        Er kan er maar één de beste zijn , kan niet schelen over welk onderwerp dan ook.

        Reageer


        • Oorspronkelijk gepost door renschip Bekijk bericht

          Er kan er maar één de beste zijn , kan niet schelen over welk onderwerp dan ook.
          Belachelijk.
          [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

          Reageer


          • Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
            We weten wat het standpunt van Delta is : " UHD bied weinig tot geen meerwaarde tov HD in beeldkwaliteit "
            Ik vermoed zo maar dat je nu een oud standpunt citeert :-) Wait and see...

            Reageer


            • Hoelang moet de Delta klanten wachten en wat krijgen ze dan te zien, Bordewolf?

              Als er met UHD pas iets gebeurt bij Delta in 2028 hebben de klanten er met het EK 2024 en de Olympische spelen in Parijs niets aan.....

              Reageer


              • Oorspronkelijk gepost door Willem1980 Bekijk bericht
                Gisteren voetbal gekeken bij een vriend van mij in 4K, wel engels commentaar. Nou dat is pas echt een verschil. We vergeleken dit met het Ziggo 4k (UHD) kanaal. Was iets minder maar redelijk. RTL7 is dan echt niet meer om naar te kijken.

                Helaas zal Delta bagger kwaliteit aanbieden en forumleden die zeggen dat het niet uitmaakt die hebben er echt geen verstand van. Dat zijn domme opmerkingen.
                Eens. Keek zelf via iptv een keer naar espn in uhd en wereld van verschil. Overigens is het niet echt 4k he via de tv zenders zoals het op de bluray films wel is. Het mag al het uhd label dragen bij 1080p 50fps met hdr ondersteuning. Welke provider heb jij? Ik ben verder wel tevreden met delta. goed internet. Tuurlijk het, beeld kan nog beter. Maar als ik ziggo kijk op mijn 77 inch tv ziet het er wel goed uit. Heb glasvezel abo aangevraagd. 31 mei zou mijn abo in gaan. qua prijs is het goedkoper dan kpn. met 120 plus interactieve zenders, waar espn compleet in zit en dan ziggo sports nog los erbij betaal ik maar 42,50 euro per maand. en glasvezel eerste 12 maanden maar 35 euro. daarna 55 euro per maand. Beeld wordt steeds beter bij delta. Merk duidelijk verschil via de app t.o.v vorig jaar. Weet niet hoeveel beter het is met de digitale ontvanger? Hoop wel dat ze dit jaar of volgend jaar eindelijk eens espn in uhd gaan uitzenden?

                Reageer


                • Oorspronkelijk gepost door Roma Bekijk bericht

                  Ik niet, delta is alleen maar bezig met nieuwe klanten binnen halen. Ze hebben gewoon lak aan bestaande klanten. Hier (bij caiway) nog steeds allereerste Genesis glasvezel modem. Nog steeds maar Max 1 gb verbinding. Nog steeds geen 4K kastjes. Tarief wel steeds omhoog maar moderniseren ho maar.
                  Nog steeds geen 4k kastjes? Ik krijg gewoon een 4k ontvanger bij mijn glasvezel abo hoor.

                  Reageer


                  • Oorspronkelijk gepost door Do60 Bekijk bericht

                    Nog steeds geen 4k kastjes? Ik krijg gewoon een 4k ontvanger bij mijn glasvezel abo hoor.
                    De Kamai of de Android decoder?

                    Reageer


                    • Over die Android decoder hoor ik niet al te positieve berichten, Dus hoop niet dat Delta te snel iets aan de klanten gaat leveren. Android heeft de toekomst maar is voor providers echt een heel andere techniek als voorheen en een val apart. Als je ziet hoeveel tijd en geld KPN in de ontwikkeling steekt. En zij kunnen deze investering over 2 miljoen klanten uitstrijken. Delta hooguit aan een half miljoen.

                      Reageer


                      • Oorspronkelijk gepost door Jarco Kriek Bekijk bericht
                        Over die Android decoder hoor ik niet al te positieve berichten, Dus hoop niet dat Delta te snel iets aan de klanten gaat leveren. Android heeft de toekomst maar is voor providers echt een heel andere techniek als voorheen en een val apart. Als je ziet hoeveel tijd en geld KPN in de ontwikkeling steekt. En zij kunnen deze investering over 2 miljoen klanten uitstrijken. Delta hooguit aan een half miljoen.
                        Zonder op de inhoud in te gaan, ik zou niet weten wat er negatief te melden is.
                        Je baseert je toch niet op de eerste testuitrol mag ik aannemen of op testers die niet snappen wat een eerste versie is?
                        Delta hanteert net als bij de tv apps het beleid dat de uitrol plaatsvindt nadat er een goede betaversie is.

                        De eerste levering van KPN naar klanten was meteen een testversie (zeker geen alfa, laat staan een betaversie) met heel veel problemen…. Dan kan je wel meer te investeren hebben… maar dan schiet je jezelf in de voet.
                        Wel vreemd dat je vindt dat Delta meteen een goed werkende decoder moet brengen met 100% van de funtionaliteiten en dan KPN aanhaalt als voorbeeld….
                        Laatst bewerkt door Bordewolf; 2 weken geleden.

                        Reageer


                        • Delta zal denk ik nog jaren bezig zijn om Android op orde te krijgen.
                          Ze kunnen met zoveel minder abonnees niet de budgetten vrij maken ervoor wat KPN wel kan.

                          Je zal ook zien dat Delta dit jaar weer geen UHD aan gaat bieden met het EK 2024 voetbal en de Olympische spelen.

                          Reageer


                          • Ik baseer mij op mijn eigen bevindingen. En zeker geen eerste versie. Nu hoor ik je al denken....eigen bevinding. Inderdaad. En nee, ik ga niet zeggen via wie of war. Ik kan je echt verzekeren dat de firmware waarmee KPN de TV+ decoder onder klanten bracht op diverse punten beter was. Maar goed, meningen kunnen verschillen. Maar van KPN en Odido vind ik firmware technisch gezien deze decoder minder goed im elkaar zitten. Maar jij bent een tester en niet ik. En als jij en je mede testers tevreden zijn dan is het toch goed?

                            Reageer


                            • Oorspronkelijk gepost door Jarco Kriek Bekijk bericht
                              Ik baseer mij op mijn eigen bevindingen. En zeker geen eerste versie. Nu hoor ik je al denken....eigen bevinding. Inderdaad. En nee, ik ga niet zeggen via wie of war. Ik kan je echt verzekeren dat de firmware waarmee KPN de TV+ decoder onder klanten bracht op diverse punten beter was. Maar goed, meningen kunnen verschillen. Maar van KPN en Odido vind ik firmware technisch gezien deze decoder minder goed im elkaar zitten. Maar jij bent een tester en niet ik. En als jij en je mede testers tevreden zijn dan is het toch goed?

                              En als jij en je mede testers tevreden zijn dan is het toch goed?
                              Ik moet geen product dat door Bor de Wolf is getest ,Hij verteld keihard dat het zwart is Inplaats van Wit om Delta te plezieren 😓😓😖 En verder vind ik het raar dat er zoveel aansluitingen bij komen, maar weinig nieuwe overstappers ,ze kijken eerst allemaal de vogel uit de Boom ,en ik denk dat KPN er mee gaat schuiven
                              Laatst bewerkt door koekeroe; 2 weken geleden.

                              Reageer


                              • Oorspronkelijk gepost door Jarco Kriek Bekijk bericht
                                Ik baseer mij op mijn eigen bevindingen. En zeker geen eerste versie. Nu hoor ik je al denken....eigen bevinding. Inderdaad. En nee, ik ga niet zeggen via wie of war. Ik kan je echt verzekeren dat de firmware waarmee KPN de TV+ decoder onder klanten bracht op diverse punten beter was. Maar goed, meningen kunnen verschillen. Maar van KPN en Odido vind ik firmware technisch gezien deze decoder minder goed im elkaar zitten. Maar jij bent een tester en niet ik. En als jij en je mede testers tevreden zijn dan is het toch goed?
                                Eigen bevinding en vervolgens van wie of wat? Dus toch uit de 2e hand en de eerste versie met oude firm en software?
                                Conclusies kun je gaan trekken bij de uitrol naar klanten zoals je dat ook bij andere providers doet, maar niet op basis van aannames en een keertje gezien of van horen zeggen.
                                Laatst bewerkt door Bordewolf; 2 weken geleden.

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X