Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

NPO 1 4K wellicht toch tijdens sportzomer, ook bij Delta/Caiway?

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #46
    Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
    En voor wie zich niet heeft ingelezen. NPO1 4K wordt een permanent 4K kanaal, dus ook na de sportzomer blijft dit kanaal zodat alle uitzendingen in 4K zoals volgend jaar het songfestival, Nederlands elftal etc etc. in 4K te zien zijn.
    Ik lees veel maar natuurlijk niet alles, dit heb ik nog nergens gelezen maar goed indien dit waar is dan mag het verder geen belemmering meer zijn voor Delta ook.

    https://mobile.twitter.com/bright/st...80317672321028
    Laatst bewerkt door driepinter; 23 May 2021, 20:23.

    Reageer


    • #47
      4K is in buitenland al jaren de norm.

      Reageer


      • #48
        Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht

        Ik lees veel maar natuurlijk niet alles, dit heb ik nog nergens gelezen maar goed indien dit waar is dan mag het verder geen belemmering meer zijn voor Delta ook.

        https://mobile.twitter.com/bright/st...80317672321028
        Dit bericht zegt in elk geval: alle providers zijn uitgenodigd, Dat zet de opmerking van T Mobile hier geciteerd in een heel vreemd daglicht.
        Het biedt in alle gevallen dus openingen voor Delta en Caiway. Maar het zou dan mooi zijn dat we tijdig horen wel of niet.
        Over het permanente kanaal: zowel KPN als Ziggo zetten het kanaal op voorkeuze 1. Het normale HD kanaal wordt verplaatst (zoals men deed bij SD naar HD).
        NPO gaat dit kanaal niet zo maar terugtrekken, volgend jaar is het WK al weer en men zal op willen schuiven naar 4K.

        Reageer


        • #49
          Oorspronkelijk gepost door docsis Bekijk bericht
          4K is in buitenland al jaren de norm.
          Waar zoal? En hoe lang?

          Reageer


          • #50
            KPN geeft NPO 1 in drie varianten door tijdens de sportzomer: In 1080i, 1080P en 2160p. Echt mooi om te zien dat een aanbieder zo goed zijn klanten wil bedienen.
            Ook de klanten met slechts een HD ontvanger gaan er zo al een stuk op vooruit met beeldkwaliteit.
            Uiteraard is het geluid op al die kanalen minstens Dolby Digital !

            Er is dus aardig wat beweging bij een aantal aanbieders.
            Ik ben benieuwd wanneer er wat beweegt bij Delta Fiber.
            KPN gaat het EK voetbal niet alleen in 1080i HD maar ook in 1080P Full HD en 4K Ultra HD via NPO 1 aan alle klanten met Interactieve TV leveren.
            Laatst bewerkt door snoepdoos; 24 May 2021, 18:55.

            Reageer


            • #51
              Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
              KPN geeft NPO 1 in drie varianten door tijdens de sportzomer: In 1080i, 1080P en 2160p. Echt mooi om te zien dat een aanbieder zo goed zijn klanten wil bedienen.
              Ook de klanten met slechts een HD ontvanger gaan er zo al een stuk op vooruit met beeldkwaliteit.
              Uiteraard is het geluid op al die kanalen minstens Dolby Digital !

              Er is dus aardig wat beweging bij een aantal aanbieders.
              Ik ben benieuwd wanneer er wat beweegt bij Delta Fiber.
              Dat doen ze goed voor hun klanten! Laten we afwachten waar Delta en Caiway mee komen, het is nog geen 11 juni.
              Deze week zal er toch echt meer communicatie moeten komen van de overige providers die allemaal de stream ter test aangeleverd hebben gekregen.

              Reageer


              • #52
                https://www.totaaltv.nl/nieuws/ziggo...ding-4kaanbod/

                Ook Ziggo maakt al stappen. De streams staan al op de Mediabox. Met dit soort nieuws gaat het steeds mee irriteren dat het bij mijn eigen provider angstig stil blijft.

                Reageer


                • #53
                  Maar goed er staat wel duidelijk : tijdelijke uitbreiding 4K-aanbod

                  Reageer


                  • #54
                    Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
                    Maar goed er staat wel duidelijk : tijdelijke uitbreiding 4K-aanbod
                    Dan krijgen we volgend jaar met het WK weer hetzelfde verhaal. Maar Delta doet dit niet voor zichzelf, maar voor de klanten. Maar goed we weten niet wat Delta gaat doen, iedere communicatie ontbreekt, terwijl KPN en Ziggo de marketingmachine vol open hebben staan.
                    Laatst bewerkt door Bordewolf; 25 May 2021, 17:55.

                    Reageer


                    • #55
                      Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                      Dan krijgen we volgend jaar met het WK weer hetzelfde verhaal. Maar Delta doet dit niet voor zichzelf, maar voor de klanten. Maar goed we weten niet wat Delta gaat doen, iedere communicatie ontbreekt, terwijl KPN en Ziggo de marketingmachine vol open hebben staan.
                      Je hoeft alleen maar 3x per dag :

                      https://www.delta.nl/nieuws/category/televisie/

                      in de gaten te houden want daar moet het komen te staan.

                      Tour de France en Olympische Spelen niet in 4K bij NPO | Totaal TV
                      Laatst bewerkt door driepinter; 25 May 2021, 18:44.

                      Reageer


                      • #56
                        Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht

                        Je hoeft alleen maar 3x per dag :

                        https://www.delta.nl/nieuws/category/televisie/

                        in de gaten te houden want daar moet het komen te staan.

                        Tour de France en Olympische Spelen niet in 4K bij NPO | Totaal TV
                        Of via de nieuwsbrieven.
                        Zelfs al kan men echt geen 4K leveren, dan is het nog altijd een optie om net als KPN voor de HD klanten een 1080P HD+ stream te leveren.
                        Tot nu toe is men echter in de communicatie zo gesloten als een oester.

                        Wat betreft de Tour en OS snap ik de NPO niet. Ga dan ook door met 4K en zie dit niet meer als een tijdelijk ding. Dan willen de providers ook eerder investeren. Zeker ook omdat volgend jaar het WK al weer is.
                        En kijk eens naar Viaplay, die komt gewoon met een 4K kanaal volgend jaar. Dat wordt gewoon de standaard.

                        Reageer


                        • #57
                          Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
                          Zelfs al kan men echt geen 4K leveren, dan is het nog altijd een optie om net als KPN voor de HD klanten een 1080P HD+ stream te leveren.
                          Als dit graag wilt kun je nog NLZIET overwegen die doet dit standaard.



                          Reageer


                          • #58
                            Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht

                            Als dit graag wilt kun je nog NLZIET overwegen die doet dit standaard.


                            Ik betaal voor mijn tv abo via de provider.

                            Fox Sports 1 wordt ook FULL HD 1080P vanaf september. Viaplay komt in 4K. De boel is in beweging en een provider moet in een weg met bochten we meebewegen.

                            Reageer


                            • #59
                              Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
                              Ik betaal voor mijn tv abo via de provider.

                              Fox Sports 1 wordt ook FULL HD 1080P vanaf september. Viaplay komt in 4K. De boel is in beweging en een provider moet in een weg met bochten we meebewegen.
                              In dat geval zou het mooi zijn dat deze uitbreiding er ook kwam, wanneer dit blijvend is heeft het nut.

                              Reageer


                              • #60
                                NL ziet doet wel 1080P voor bepaalde zenders maar geen HDR.

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X