Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

NPO 1 4K wellicht toch tijdens sportzomer, ook bij Delta/Caiway?

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #61
    Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
    NL ziet doet wel 1080P voor bepaalde zenders maar geen HDR.
    KPN gaat NPO1 voor de klanten die alleen HD aankunnen het kanaal ook aanbieden in 1080P met HDR (HD Ultra). Scherper beeld en mooiere kleurstelling.

    Dat is ook wat ESPN gaat aanbieden op het hoofdkanaal. Dit signaal is (evenals NPO1 1080P met HDR) aangeboden aan alle providers om deze alvast te testen.

    Caiway en Delta zouden minimaal NPO1 in 1080P HDR kunnen aanbieden (desnoods op een separaat kanaal) om ons enigzins tegemoet te komen.

    Overigens is de firmware van de decoders geupgrade, dit opent de weg naar Dolby aangezien dit met de vorige firmware niet mogelijk was.

    Reageer


    • #62
      Is 1080P ook mogelijk in DVBC?

      Reageer


      • #63
        Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
        Is 1080P ook mogelijk in DVBC?
        Ja

        Reageer


        • #64
          Lees net dat voor 1080P HDR, DVB-C2 noodzakelijk is dus dat maakt het onwaarschijnlijk dat het naar de Delta kabel komt.

          Maar goed dan blijft interactief nog over.

          Reageer


          • #65
            Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
            Lees net dat voor 1080P HDR, DVB-C2 noodzakelijk is dus dat maakt het onwaarschijnlijk dat het naar de Delta kabel komt.

            Maar goed dan blijft interactief nog over.
            Inderdaad, op interactief moet dit kunnen.

            Reageer


            • #66
              Nog 14 dagen en dan begint het EK.... Het blijft stil aan de overkant.

              Reageer


              • #67
                Nog 10, en nog steeds niets bekend over wat de klanten van Delta en Caiway kunnen verwachten.

                Reageer


                • #68
                  https://www.nlconnect.org/ek-voetbal...in-4k-ultrahd/
                  Laatst bewerkt door driepinter; 31 May 2021, 19:25.

                  Reageer


                  • #69
                    Dan wil ik niet veel zeggen, maar dan kan een middelgrote provider als Delta en Caiway niet achterblijven. Die schaar ik onderhand niet meer onder kleine providers.

                    En als de kleinere providers dit qua kosten kunnen trekken, dan Delta en Caiway al helemaal.
                    Het gaat weer dezelfde kant op als met Serious Request en Top2000. Men doet niks, tot er op de dag zelf (11 juni) een hoos aan klachten komt. Waarom zit ik bij de enige provider die nooit eens pro-actief iets voor de klanten regelt en waarbij je kunt zeggen: kijk dat hebben ze mooi voor elkaar gemaakt voor mij als klant.
                    Laatst bewerkt door Bordewolf; 31 May 2021, 19:28.

                    Reageer


                    • #70
                      Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                      Dan wil ik niet veel zeggen, maar dan kan een middelgrote provider als Delta en Caiway niet achterblijven. Die schaar ik onderhand niet meer onder kleine providers.

                      En als de kleinere providers dit qua kosten kunnen trekken, dan Delta en Caiway al helemaal.
                      Het gaat weer dezelfde kant op als met Serious Request en Top2000. Men doet niks, tot er op de dag zelf (11 juni) een hoos aan klachten komt. Waarom zit ik bij de enige provider die nooit eens pro-actief iets voor de klanten regelt en waarbij je kunt zeggen: kijk dat hebben ze mooi voor elkaar gemaakt voor mij als klant.
                      Komt bij dat Delta/Caiway lid is van deze club NLconnect.

                      Reageer


                      • #71
                        Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht

                        Komt bij dat Delta/Caiway lid is van deze club NLconnect.
                        Klopt, maar ze kunnen zelf communiceren lijkt mij.
                        Alle argumenten zijn wel op zo langzamerhand om het niet door te geven. Als zelf de kleinere providers het aan gaan bieden?!
                        Laatst bewerkt door Bordewolf; 31 May 2021, 21:38.

                        Reageer


                        • #72
                          Er zit ook een Dolby Digital geluidskanaal bij op het NPO1 4K kanaal.
                          Ik verwacht dat iedere aanbieder dit geluidskanaal meegeeft behalve Caiway en Delta. Ik heb tenminste nog niet gelezen dat er opeens overal Dolby Digital geluidsporen zitten op de interactieve kastjes van Delta Fiber.

                          Maar als veel kleinere aanbieders als Caiway en Delta zo snel kunnen schakelen om het NPO 4K kanaal door te geven, zal dat schakelen voor Delta Fiber zeker een peulenschilletje zijn.

                          Reageer


                          • #73
                            Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
                            Er zit ook een Dolby Digital geluidskanaal bij op het NPO1 4K kanaal.
                            Ik verwacht dat iedere aanbieder dit geluidskanaal meegeeft behalve Caiway en Delta. Ik heb tenminste nog niet gelezen dat er opeens overal Dolby Digital geluidsporen zitten op de interactieve kastjes van Delta Fiber.

                            Maar als veel kleinere aanbieders als Caiway en Delta zo snel kunnen schakelen om het NPO 4K kanaal door te geven, zal dat schakelen voor Delta Fiber zeker een peulenschilletje zijn.
                            Dat zou je toch wel denken. Wanneer zeer kleine providers het lukt dit 4K kanaal door geven, dan moet het inderdaad voor Delta en Caiway een peuleschil zijn.
                            Dan kunnen ze echt niet achter blijven.
                            Laatst bewerkt door Bordewolf; 1 Jun 2021, 07:32.

                            Reageer


                            • #74
                              Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
                              Waarom zit ik bij de enige provider die nooit eens pro-actief iets voor de klanten regelt en waarbij je kunt zeggen: kijk dat hebben ze mooi voor elkaar gemaakt voor mij als klant.
                              Ja, waarom?

                              Reageer


                              • #75
                                Oorspronkelijk gepost door koeba Bekijk bericht
                                ja, waarom?
                                zucht......

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X