Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

NPO 1 4K wellicht toch tijdens sportzomer, ook bij Delta/Caiway?

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #31
    Je maakt Delta verantwoordelijk voor dingen die in jouw hoofd gebeuren. Je bouwt zo je eigen teleurstelling in.

    Reageer


    • #32
      Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
      Je maakt Delta verantwoordelijk voor dingen die in jouw hoofd gebeuren. Je bouwt zo je eigen teleurstelling in.
      Nee ik verwacht als klant alleen een duidelijk statement deze week wat ze wel en niet gaan doen naar aanleiding van de duidelijke communicatie van KPN en Ziggo, waar ook een deel van de klanten met oude decoders of Ci+ buiten de boot vallen. Deze klanten kunnen daar ook op acteren door een ander abo te nemen.
      Is dat teleurstellend, so be it, dan heb ik de keuze om iets anders te regelen waardoor ik het EK wel in 4K kan kijken.
      Zo sta ik in de wedstrijd, Dat staat los van wat ik verwacht of dat het statement teleurstellend is. Daar heb je dan mee te dealen,
      Het enige wat ik verwacht is heldere en duidelijke communicatie of er een 4K kanaal is op 11 juni en of ik het EK ook in 4K kan kijken. En wat ik niet verwacht is dat ik tot 11 juni alleen algemeenheden in de communicatie hoor en er dan achter moet komen dat er niets is, dat is pas teleurstellend.
      Laatst bewerkt door Bordewolf; 23 May 2021, 11:52.

      Reageer


      • #33
        Whatever. Je verwacht domweg te veel. Dus dit houdt nooit op. Toch een goed weekend.
        Laatst bewerkt door Koeba; 23 May 2021, 11:59.

        Reageer


        • #34
          Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
          Whatever. Je verwacht domweg te veel. Dus dit houdt nooit op. Toch een goed weekend.
          Jij ook, volgens mij geef ik in normale en heldere bewoordingen weer hoe ik het als klant beleef, meer niet.
          Jij probeert me in een bepaalde hoek te drukken, laten we elkaar met respect tegemoet treden,

          Reageer


          • #35
            Vreemd dat iemand het teveel gevraagd vindt van een aanbieder om duidelijkheid te geven of ze NPO1 4K gaan doorgeven tijdens de sportzomer.

            Het zou toch eerlijker zijn als een aanbieder daar tijdig en duidelijk over communiceert.

            Reageer


            • #36
              Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

              Jij ook, volgens mij geef ik in normale en heldere bewoordingen weer hoe ik het als klant beleef, meer niet.
              Jij probeert me in een bepaalde hoek te drukken, laten we elkaar met respect tegemoet treden,
              Je neemt aan dat ik je 'in een bepaalde hoek probeer te drukken', dat getuigt van net zo weinig respect voor mij als je mij verwijt. Het is niet netjes om bij elke reply te zeggen dat je in een hoek gedrukt wordt. Het maakt je punt niet sterker. Ik heb je sterker meegemaakt.

              Reageer


              • #37
                Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
                Je neemt aan dat ik je 'in een bepaalde hoek probeer te drukken', dat getuigt van net zo weinig respect voor mij als je mij verwijt. Het is niet netjes om bij elke reply te zeggen dat je in een hoek gedrukt wordt. Het maakt je punt niet sterker. Ik heb je sterker meegemaakt.
                Jij geeft aan dat ik te veel verwacht. Wanneer een helder en duidelijk standpunt van Delta ( een duidelijk persbericht) omtrent wel of geen 4K op 11 juni te veel is qua verwachtingen dan is het einde echt zoek. Meer verwacht ik niet.

                Reageer


                • #38
                  Oorspronkelijk gepost door Willem1980 Bekijk bericht

                  Dit zegt Delta

                  Hallo Erik, dankjewel voor je bericht! Wij zijn volop bezig om dit allemaal te realiseren. Jammer genoeg is het niet zomaar een knopje omzetten. Ik heb inmiddels je feedback doorgezet naar de desbetreffende afdeling om hier nog eens naar te laten kijken. ^Ferry
                  Da's diezelfde Ferry die 3 of 4 jaar geleden aankwam met van die mooie "roadmaps" met "milestones" wat ze allemaal binnen een jaar zouden realiseren. Raad eens hoe dat is afgelopen.

                  Reageer


                  • #39
                    Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
                    Dat staat los van wat je als klant, die zojuist een nieuwe 4K tv heeft gekocht voor het EK, verwacht per 11 juni. Je kan dan elk geval overstappen op de provider die het wel voor elkaar heeft wanneer je 4K echt eist.
                    Er is niets zo frustrerend als een provider die zich met vage zinnen hult in nevelen en er dan op 11 juni achter komen dat er niets is. Ik riep het hier al, dan komt er een hoos aan klachten. Men heeft bij Delta/Caiway een goede marketingafdeling. Kom met een duidelijk persbericht deze week, dan weten we waar we aan toe zijn.
                    Dat doen ze niet. Dan zouden ze wel eens beloftes kunnen doen die ze weer niet kunnen waarmaken.

                    Reageer


                    • #40
                      Een persbericht komt er pas wanneer men het WEL gaat doen, zoniet dan is het antwoord helaas we gaan het niet doen.


                      Dus geen persbericht betekent automatisch nee.

                      Reageer


                      • #41
                        Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                        Jij geeft aan dat ik te veel verwacht. Wanneer een helder en duidelijk standpunt van Delta ( een duidelijk persbericht) omtrent wel of geen 4K op 11 juni te veel is qua verwachtingen dan is het einde echt zoek. Meer verwacht ik niet.
                        Verwachten dat Delta transparant, op tijd en duidelijk communiceert is te veel verwachten. Die conclusie had je zelf inmiddels ook kunnen trekken.

                        Reageer


                        • #42
                          Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht

                          Verwachten dat Delta transparant, op tijd en duidelijk communiceert is te veel verwachten. Die conclusie had je zelf inmiddels ook kunnen trekken.
                          En toch allemaal een hele fijne Pinksteren.

                          Reageer


                          • #43
                            Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
                            Een persbericht komt er pas wanneer men het WEL gaat doen, zoniet dan is het antwoord helaas we gaan het niet doen.


                            Dus geen persbericht betekent automatisch nee.
                            Je kan ook communiceren dat het 11 juni niet gaat lukken.
                            Het feit dat je er als klant naar vraagt en men zicht hult in nevelen door een algemeen antwoord is niet klantgericht.
                            Ik wik weten waar ik aan toe ben en zoals Koeba al aangeeft zijn Delta en Caiway daarover niet transparant.

                            En voor wie zich niet heeft ingelezen. NPO1 4K wordt een permanent 4K kanaal, dus ook na de sportzomer blijft dit kanaal zodat alle uitzendingen in 4K zoals volgend jaar het songfestival, Nederlands elftal etc etc. in 4K te zien zijn.
                            Laatst bewerkt door Bordewolf; 23 May 2021, 19:27.

                            Reageer


                            • #44
                              Oorspronkelijk gepost door Waarheid Bekijk bericht

                              En toch allemaal een hele fijne Pinksteren.
                              Jij ook!

                              Reageer


                              • #45
                                Nuance: Ik lees nog steeds hoogstens 5 zeer drukke posters die zich opwinden. Ik kan dat met de beste wil van de wereld niet zien als veel. Dus niet monddood of wat dan ook, gewoon een observatie. Dus of: De rest is tevreden. Of: Ze zijn niet van die reageerders. Of: Ze maken zich er niet druk over. Of: Ze hebben geen tijd om te verspillen op forums. (Zoals ik ja)

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X