Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

NPO 1 4K wellicht toch tijdens sportzomer, ook bij Delta/Caiway?

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Oorspronkelijk gepost door Willem1980 Bekijk bericht

    Zelfde verhaal bij T-mobile icm hun Aria.

    Dit zeggen ze op hun forum waar wel gewoon antwoordt wordt gegeven.



    Deze week is de stream wel degelijk aangeleverd om te testen (songfestival in 4K), maar goed wij kennen de ins en outs niet, dus ok, voordeel van de fwijfel. Maar het lijkt er op alsof Delta, Caiway en T Mobile niet thuis geven.
    Laatst bewerkt door Bordewolf; 22 May 2021, 22:21.

    Reageer


    • #18
      Dit zegt Delta

      Hallo Erik, dankjewel voor je bericht! Wij zijn volop bezig om dit allemaal te realiseren. Jammer genoeg is het niet zomaar een knopje omzetten. Ik heb inmiddels je feedback doorgezet naar de desbetreffende afdeling om hier nog eens naar te laten kijken. ^Ferry

      Reageer


      • #19
        Oorspronkelijk gepost door Willem1980 Bekijk bericht

        Dit zegt Delta

        Hallo Erik, dankjewel voor je bericht! Wij zijn volop bezig om dit allemaal te realiseren. Jammer genoeg is het niet zomaar een knopje omzetten. Ik heb inmiddels je feedback doorgezet naar de desbetreffende afdeling om hier nog eens naar te laten kijken. ^Ferry
        Alsof ze niet wisten dat men deze week volop aan de bak hadden gemoeten om deze tests uit te voeren en om te zorgen dat we op 11 juni dit onze huiskamer willen hebben zoals Ziggo en KPN gelijk aan de slag zijn gegaan.
        Laatst bewerkt door Bordewolf; 22 May 2021, 22:16.

        Reageer


        • #20
          Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
          Dit is en verregaande minachting naar de klant.
          Zou je je niet een beetje inhouden??

          [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

          Reageer


          • #21
            Oorspronkelijk gepost door Rinus Bekijk bericht

            Zou je je niet een beetje inhouden??
            Zelfs Omtzigt weet wanneer je even rustig aan moet doen.
            Als alles echt simpel was, was het al gebeurd.
            Bij andere providers kan het wel? Dan stap je toch over?
            Ik kan niet overstappen. Ik profileer me als een klokkenluider, maar eigenlijk krijg ik gewoon mijn zin niet.
            Ik beklaag me over dat er niet gecommuniceerd word en als ze dat dan wel doen, reageer ik daar ook nijdig op.
            Als dat dan trollen genoemd word, verwijs ik naar 'heel veel klachten' die er niet zijn en roep dat ik monddood gemaakt word. Ik maak meermaals excuses over mijn manier van reageren, maar ga er daarna gewoon harder mee door. Maar ik vind dat niemand er iets van mag zeggen, want ik mag dat. Van wie en waarom is niet duidelijk. Ik kijk naar het Songfestival, maar tijdens het kijken vind ik toch tijd om te reageren.
            Laatst bewerkt door Koeba; 22 May 2021, 21:45.

            Reageer


            • #22
              Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht

              Zelfs Omtzigt weet wanneer je even rustig aan moet doen.
              Zeker, ik ga alles verder afwachten.

              Reageer


              • #23
                Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                Zeker, ik ga alles verder afwachten.
                Mogen we dat zwart-op-wit?

                Reageer


                • #24
                  Bordewolf .. dit is de laatste keer dat ik je ga wijzen op de regels van het forum: https://www.zeelandnet.nl/forum/regels-en-voorwaarden

                  Ons beschuldigen van "verregaande minachting naar de klant." en zinnen als "hele dikke middelvinger naar de klant" vind ik echt te ver gaan.
                  Kritiek leveren is prima, maar dit kan ook op een normale manier. Bij een volgende keer ben je niet langer welkom op dit forum.

                  Reageer


                  • #25
                    Oorspronkelijk gepost door Jeroen Bekijk bericht
                    Bordewolf

                    Ons beschuldigen van "verregaande minachting naar de klant." en zinnen als "hele dikke middelvinger naar de klant" vind ik echt te ver gaan.
                    .
                    Hoe wil je het dan (be)noemen dat jullie ver achter blijven met je tv product t.o.v. Ziggo/KPN maar wel dezelfde prijzen hanteren.
                    Hoor graag je reactie..

                    Reageer


                    • #26
                      Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht

                      Zelfs Omtzigt weet wanneer je even rustig aan moet doen.
                      Als alles echt simpel was, was het al gebeurd.
                      Bij andere providers kan het wel? Dan stap je toch over?
                      Ik kan niet overstappen. Ik profileer me als een klokkenluider, maar eigenlijk krijg ik gewoon mijn zin niet.
                      Ik beklaag me over dat er niet gecommuniceerd word en als ze dat dan wel doen, reageer ik daar ook nijdig op.
                      Als dat dan trollen genoemd word, verwijs ik naar 'heel veel klachten' die er niet zijn en roep dat ik monddood gemaakt word. Ik maak meermaals excuses over mijn manier van reageren, maar ga er daarna gewoon harder mee door. Maar ik vind dat niemand er iets van mag zeggen, want ik mag dat. Van wie en waarom is niet duidelijk. Ik kijk naar het Songfestival, maar tijdens het kijken vind ik toch tijd om te reageren.
                      Ik ga alles afwachten. Ik heb mijn posts aangepast en heb mijn mening gegeven. En ja zo veel klanten, zo veel meningen.
                      Gelukkig wel, soms heb heb je ook anderen nodig om je even met beide benen op de grond te zetten.

                      Reageer


                      • #27
                        Oorspronkelijk gepost door Willem1980 Bekijk bericht

                        Hoe wil je het dan (be)noemen dat jullie ver achter blijven met je tv product t.o.v. Ziggo/KPN maar wel dezelfde prijzen hanteren.
                        Hoor graag je reactie..

                        Reageer


                        • #28
                          Dus we vertellen wat als er iets te melden is, wordt een vrijbrief om vragen van klanten niet te beantwoorden?
                          Kijk even terug naar de laatste aflevering van BOOS inzake WK voetbal op Youtube.

                          Zo gedraagt Delta Fiber zich dus ook.

                          Reageer


                          • #29
                            Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
                            Dus we vertellen wat als er iets te melden is, wordt een vrijbrief om vragen van klanten niet te beantwoorden?
                            Er is verschil tussen vragen en eisen.

                            Reageer


                            • #30
                              Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
                              Er is verschil tussen vragen en eisen.
                              Ook tussen hoe er wordt gecommuniceerd en wat je verwacht dat men gaat communiceren.
                              Laat ik het even lostrekken van eisen, ik eis niets, maar verwacht wel iets als klant.
                              Die verwachtingen zijn geschept door het persbericht van Ziggo en KPN.
                              Snoepdoos heeft gewoon gelijk. KPN en Ziggo komen met een duidelijk persbericht: we gaan NPO1 4K leveren en wel aan deze klanten.
                              Als klant van een andere provider (let op KPN gaat waarschijnlijk ook voor de partners regelen op het netwerk, omdat deze meeliften op dat tv product) wil ik weten waar ik aan toe ben,
                              Ik zie de concurrentie er voor zorg dragen dat hun klanten, wanneer ze willen, NPO 1 4K kunnen ontvangen per 11 juni.
                              Dan is het niet raar of vreemd dat je van Delta en Caiway een duidelijk statement wil, zodat ik weet als klant waar ik 11 juni aan toe ben. Dan was dit topic niet noodzakelijk geweest.
                              En daar bedoel ik dus ook echt mee:duidelijkheid. Geen zinnen waarbij je met een kluitje in het riet wordt gezet en er 11 juni achter moet komen dat er niets is. Communiceer dan dat 11 juni niet aan de orde is en wanneer wel of dit jaar helemaal niet.

                              Dat staat los van wat je als klant, die zojuist een nieuwe 4K tv heeft gekocht voor het EK, verwacht per 11 juni. Je kan dan elk geval overstappen op de provider die het wel voor elkaar heeft wanneer je 4K echt eist.
                              Er is niets zo frustrerend als een provider die zich met vage zinnen hult in nevelen en er dan op 11 juni achter komen dat er niets is. Ik riep het hier al, dan komt er een hoos aan klachten. Men heeft bij Delta/Caiway een goede marketingafdeling. Kom met een duidelijk persbericht deze week, dan weten we waar we aan toe zijn.
                              Laatst bewerkt door Bordewolf; 23 May 2021, 12:43.

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X