Oorspronkelijk gepost door Willem1980
Bekijk bericht
Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
NPO 1 4K wellicht toch tijdens sportzomer, ook bij Delta/Caiway?
Samenvouwen
X
-
-
Caiway op Twitter: "@maasdijkmobiel We hebben (nog) geen plannen om dit in 4K uit te zenden, sorry! ^Denis" / Twitter
DELTA op Twitter: "@ErikRijnders Ja, wij proberen ons product steeds te verbeteren en 4K staat hoog in de lijst! Ik hoop dat wij hier ook snel mee gaan beginnen. Je hebt natuurlijk niet voor niets een 4K televisie.^Ferry" / Twitter
Laatst bewerkt door driepinter; 22 May 2021, 16:49.
- 1 Like
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
Hallo Erik, dankjewel voor je bericht! Wij zijn volop bezig om dit allemaal te realiseren. Jammer genoeg is het niet zomaar een knopje omzetten. Ik heb inmiddels je feedback doorgezet naar de desbetreffende afdeling om hier nog eens naar te laten kijken. ^Ferry
- 1 Like
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Willem1980 Bekijk bericht
Dit zegt Delta
Hallo Erik, dankjewel voor je bericht! Wij zijn volop bezig om dit allemaal te realiseren. Jammer genoeg is het niet zomaar een knopje omzetten. Ik heb inmiddels je feedback doorgezet naar de desbetreffende afdeling om hier nog eens naar te laten kijken. ^FerryLaatst bewerkt door Bordewolf; 22 May 2021, 21:16.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk berichtDit is en verregaande minachting naar de klant.
[B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op mÃjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Rinus Bekijk bericht
Zou je je niet een beetje inhouden??
Als alles echt simpel was, was het al gebeurd.
Bij andere providers kan het wel? Dan stap je toch over?
Ik kan niet overstappen. Ik profileer me als een klokkenluider, maar eigenlijk krijg ik gewoon mijn zin niet.
Ik beklaag me over dat er niet gecommuniceerd word en als ze dat dan wel doen, reageer ik daar ook nijdig op.
Als dat dan trollen genoemd word, verwijs ik naar 'heel veel klachten' die er niet zijn en roep dat ik monddood gemaakt word. Ik maak meermaals excuses over mijn manier van reageren, maar ga er daarna gewoon harder mee door. Maar ik vind dat niemand er iets van mag zeggen, want ik mag dat. Van wie en waarom is niet duidelijk. Ik kijk naar het Songfestival, maar tijdens het kijken vind ik toch tijd om te reageren.Laatst bewerkt door Koeba; 22 May 2021, 20:45.
- 1 Like
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
Zelfs Omtzigt weet wanneer je even rustig aan moet doen.
- 1 Like
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
Zeker, ik ga alles verder afwachten.
Reageer
-
Bordewolf .. dit is de laatste keer dat ik je ga wijzen op de regels van het forum: https://www.zeelandnet.nl/forum/regels-en-voorwaarden
Ons beschuldigen van "verregaande minachting naar de klant." en zinnen als "hele dikke middelvinger naar de klant" vind ik echt te ver gaan.
Kritiek leveren is prima, maar dit kan ook op een normale manier. Bij een volgende keer ben je niet langer welkom op dit forum.
- 2 Likes
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Jeroen Bekijk berichtBordewolf
Ons beschuldigen van "verregaande minachting naar de klant." en zinnen als "hele dikke middelvinger naar de klant" vind ik echt te ver gaan.
.
Hoor graag je reactie..
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
Zelfs Omtzigt weet wanneer je even rustig aan moet doen.
Als alles echt simpel was, was het al gebeurd.
Bij andere providers kan het wel? Dan stap je toch over?
Ik kan niet overstappen. Ik profileer me als een klokkenluider, maar eigenlijk krijg ik gewoon mijn zin niet.
Ik beklaag me over dat er niet gecommuniceerd word en als ze dat dan wel doen, reageer ik daar ook nijdig op.
Als dat dan trollen genoemd word, verwijs ik naar 'heel veel klachten' die er niet zijn en roep dat ik monddood gemaakt word. Ik maak meermaals excuses over mijn manier van reageren, maar ga er daarna gewoon harder mee door. Maar ik vind dat niemand er iets van mag zeggen, want ik mag dat. Van wie en waarom is niet duidelijk. Ik kijk naar het Songfestival, maar tijdens het kijken vind ik toch tijd om te reageren.
Gelukkig wel, soms heb heb je ook anderen nodig om je even met beide benen op de grond te zetten.
- 1 Like
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Willem1980 Bekijk bericht
Hoe wil je het dan (be)noemen dat jullie ver achter blijven met je tv product t.o.v. Ziggo/KPN maar wel dezelfde prijzen hanteren.
Hoor graag je reactie..
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk berichtDus we vertellen wat als er iets te melden is, wordt een vrijbrief om vragen van klanten niet te beantwoorden?
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk berichtEr is verschil tussen vragen en eisen.
Laat ik het even lostrekken van eisen, ik eis niets, maar verwacht wel iets als klant.
Die verwachtingen zijn geschept door het persbericht van Ziggo en KPN.
Snoepdoos heeft gewoon gelijk. KPN en Ziggo komen met een duidelijk persbericht: we gaan NPO1 4K leveren en wel aan deze klanten.
Als klant van een andere provider (let op KPN gaat waarschijnlijk ook voor de partners regelen op het netwerk, omdat deze meeliften op dat tv product) wil ik weten waar ik aan toe ben,
Ik zie de concurrentie er voor zorg dragen dat hun klanten, wanneer ze willen, NPO 1 4K kunnen ontvangen per 11 juni.
Dan is het niet raar of vreemd dat je van Delta en Caiway een duidelijk statement wil, zodat ik weet als klant waar ik 11 juni aan toe ben. Dan was dit topic niet noodzakelijk geweest.
En daar bedoel ik dus ook echt mee:duidelijkheid. Geen zinnen waarbij je met een kluitje in het riet wordt gezet en er 11 juni achter moet komen dat er niets is. Communiceer dan dat 11 juni niet aan de orde is en wanneer wel of dit jaar helemaal niet.
Dat staat los van wat je als klant, die zojuist een nieuwe 4K tv heeft gekocht voor het EK, verwacht per 11 juni. Je kan dan elk geval overstappen op de provider die het wel voor elkaar heeft wanneer je 4K echt eist.
Er is niets zo frustrerend als een provider die zich met vage zinnen hult in nevelen en er dan op 11 juni achter komen dat er niets is. Ik riep het hier al, dan komt er een hoos aan klachten. Men heeft bij Delta/Caiway een goede marketingafdeling. Kom met een duidelijk persbericht deze week, dan weten we waar we aan toe zijn.Laatst bewerkt door Bordewolf; 23 May 2021, 11:43.
Reageer
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer