Oorspronkelijk gepost door driepinter
Bekijk bericht
Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
Ondertiteling
Samenvouwen
X
-
Oorspronkelijk gepost door Waarheid Bekijk bericht
Vreemd dat het ooit na contact met zeelandnet wel weer werkte, dus het het ligt aan mijn televisie denkt u?
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
Ja dat denk ik wel, wanneer je hiervoor een (Delta) monteur zou afroepen die zal waarschijnlijk hetzelfde zeggen.
Ook geen probleem want dan komt er een nieuwe maar niet voor Jan met de korte achternaam uiteraard!
Vreemd is dat ik niet de enige ben met dit probleem!
- 1 Like
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk berichtAls de Chat werkt kun je het altijd nog eens proberen natuurlijk.
Gaat het toevallig om tv kijken met een smartcard in de tv?
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Waarheid Bekijk berichtNee Webkabouter ,dat hoor jij niet te weten, niet om je kennis te betwisten, maar de oplossing hoort bij zeelandnet te liggen.Laatst bewerkt door Webkabouter; 13 Jan 2021, 23:21.Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk berichtIk denk dat het een mindset is; ik ga er altijd van uit dat we in de eerste plaats elkaar hier helpen. Of dat onze forumbewoners zijn of dat dat de helpdesk is en ongeacht bij wie de oplossing ook hoort te liggen. Uiteindelijk plukken wij met z'n allen daar de vruchten van...
heeft er eindelijk iemand gereageerd ,anders had er ook niemand gereageerd
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk berichtIk denk dat het een mindset is; ik ga er altijd van uit dat we in de eerste plaats elkaar hier helpen. Of dat onze forumbewoners zijn of dat dat de helpdesk is en ongeacht bij wie de oplossing ook hoort te liggen. Uiteindelijk plukken wij met z'n allen daar de vruchten van.
Bekijk je het via een TV met een coaxkabel en smartcard dan kun je de ondertiteling in of uitschakelen, dus het zit er op.
Waarom heeft History HD dit probleem niet? want ook daar kun je de ondertiteling in of uitschakelen?
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Waarheid Bekijk bericht
Het vreemde aan de ondertiteling op BBC entertainment is dat het er standaard op zit als het via een iPad of iPhone bekeken wordt.
Bekijk je het via een TV met een coaxkabel en smartcard dan kun je de ondertiteling in of uitschakelen, dus het zit er op.
Waarom heeft History HD dit probleem niet? want ook daar kun je de ondertiteling in of uitschakelen?
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk berichtvermoedelijk staat het standaard niet aan. Dus je moet het zelf inschakelen, Delta kan die wel wijzigen natuurlijk.
Op History HD kun je dit nog wel in en uitschakelen zoals het ooit bij BBC entertainment was.
Kijk je live op een PC of op een tablet of op een iPad dan zit er standaard wel ondertiteling op deze Engelstalige zenders.
Stream ik dit via Chromecast naar mijn TV dan heb ik wel ondertiteling. En ik ben schijnbaar niet de enige die deze problemen ervaar.Laatst bewerkt door Guest01; 14 Jan 2021, 09:11.
- 1 Like
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk berichtvermoedelijk staat het standaard niet aan. Dus je moet het zelf inschakelen, Delta kan die wel wijzigen natuurlijk.
, Want duidelijkheid naar de klant is er weinig
en kijk ik tv op mijn PC dan staat de ondertiteling wel aan ?Laatst bewerkt door koekeroe; 14 Jan 2021, 10:38.
- 1 Like
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door koekeroe Bekijk bericht
Maar je zal er weer weinig van horen, Want duidelijkheid naar de klant is er weinig
en kijk ik tv op mijn PC dan staat de ondertiteling wel aan ?
- 3 Likes
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk berichtDat is de app, dus een andere aanvoer. Delta moet het inschakelen voor COAX (signaal meesturen)
ik heb net een chat gehad maar daar ben ik ook niet wijzer van geworden, de alleraardige medewerker gaf mij de raad naar de helpdesk te bellen.
En anders ligt het aan uw apparatuur, ik onder en naast mijn TV gekeken maar geen letter te vinden, ha, ha ,ha.
- 1 Like
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Waarheid Bekijk berichtInderdaad meesturen, maar dat is schijnbaar niet mogelijk.
Heb je wel om een ticketnummer gevraagd? Zet dat dan in je bericht hier zodat anderen met hetzelfde probleem naar dat nummer kunnen verwijzen als ze ook naar de helpdesk bellen.Laatst bewerkt door Webkabouter; 14 Jan 2021, 13:19.Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...
- 1 Like
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk berichtIk denk dat men er achter de schermen wel mee bezig is, maar het probleem nog niet kunnen achterhalen (glas is half vol).
Wellicht kan iemand van beheer een status-update geven zodat de slachtoffers in ieder geval weten dat er aan gewerkt wordt.
Heb je wel om een ticketnummer gevraagd? Zet dat dan in je bericht hier zodat anderen met hetzelfde probleem naar dat nummer kunnen verwijzen als ze ook naar de helpdesk bellen.
Dat wordt helaas een natte droom Denk ik
Ferry heeft er nog al moeite mee Work in progress!Laatst bewerkt door koekeroe; 15 Jan 2021, 10:44.
- 2 Likes
Reageer
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer