Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Ondertiteling

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • koekeroe
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Waarheid Bekijk bericht

    Ferry is heeeeeeeeeeeeeeeeel ver weg, ha,ha,ha.
    Heeft het druk met telefoon abonnementen aan de man te brengen Telefonisch

    Work in progress!

    En nog steeds geen ondertiteling
    En ook geen antwoord
    Wordt gewoon een gewoonte ,om de klant te laten wachten
    koekeroe in DELTA Interactieve TV
    Laatst bewerkt door koekeroe; 24 Jan 2021, 21:06.

    Laat een reactie achter:


  • Waarheid
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door koekeroe Bekijk bericht

    Ferry waar blijf je met je antwoord??
    Ferry is heeeeeeeeeeeeeeeeel ver weg, ha,ha,ha.
    Waarheid in DELTA Interactieve TV

    Laat een reactie achter:


  • koekeroe
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Ferry Bekijk bericht

    Hallo Nickoo7, ik heb het bij mijn thuis even getest. (zender 354)

    Via de Interactieve tv ontvanger heb ik gewoon ondertiteling.
    Via DELTA TV app streamend naar tv via chromecast ook.

    Gaat het toevallig om tv kijken met een smartcard in de tv?
    Ferry waar blijf je met je antwoord??
    koekeroe in DELTA Interactieve TV

    Laat een reactie achter:


  • koekeroe
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk bericht
    Ik denk dat men er achter de schermen wel mee bezig is, maar het probleem nog niet kunnen achterhalen (glas is half vol).
    Wellicht kan iemand van beheer een status-update geven zodat de slachtoffers in ieder geval weten dat er aan gewerkt wordt.
    Heb je wel om een ticketnummer gevraagd? Zet dat dan in je bericht hier zodat anderen met hetzelfde probleem naar dat nummer kunnen verwijzen als ze ook naar de helpdesk bellen.
    Wellicht kan iemand van beheer een status-update geven zodat de slachtoffers in ieder geval weten dat er aan gewerkt wordt.

    Dat wordt helaas een natte droom Denk ik

    Ferry heeft er nog al moeite mee Work in progress!
    koekeroe in DELTA Interactieve TV
    Laatst bewerkt door koekeroe; 15 Jan 2021, 11:44.

    Laat een reactie achter:


  • Webkabouter
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Waarheid Bekijk bericht
    Inderdaad meesturen, maar dat is schijnbaar niet mogelijk.
    Ik denk dat men er achter de schermen wel mee bezig is, maar het probleem nog niet kunnen achterhalen (glas is half vol). Wellicht kan iemand van beheer een status-update geven zodat de slachtoffers in ieder geval weten dat er aan gewerkt wordt.

    Heb je wel om een ticketnummer gevraagd? Zet dat dan in je bericht hier zodat anderen met hetzelfde probleem naar dat nummer kunnen verwijzen als ze ook naar de helpdesk bellen.
    Webkabouter in DELTA Interactieve TV
    Laatst bewerkt door Webkabouter; 14 Jan 2021, 14:19.

    Laat een reactie achter:


  • Waarheid
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
    Dat is de app, dus een andere aanvoer. Delta moet het inschakelen voor COAX (signaal meesturen)
    Inderdaad meesturen, maar dat is schijnbaar niet mogelijk.

    ik heb net een chat gehad maar daar ben ik ook niet wijzer van geworden, de alleraardige medewerker gaf mij de raad naar de helpdesk te bellen.

    En anders ligt het aan uw apparatuur, ik onder en naast mijn TV gekeken maar geen letter te vinden, ha, ha ,ha.
    Waarheid in DELTA Interactieve TV

    Laat een reactie achter:


  • Bordewolf
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door koekeroe Bekijk bericht

    Maar je zal er weer weinig van horen , Want duidelijkheid naar de klant is er weinig
    en kijk ik tv op mijn PC dan staat de ondertiteling wel aan ?
    Dat is de app, dus een andere aanvoer. Delta moet het inschakelen voor COAX (signaal meesturen)
    Bordewolf in DELTA Interactieve TV

    Laat een reactie achter:


  • koekeroe
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
    vermoedelijk staat het standaard niet aan. Dus je moet het zelf inschakelen, Delta kan die wel wijzigen natuurlijk.


    Maar je zal er weer weinig van horen , Want duidelijkheid naar de klant is er weinig
    en kijk ik tv op mijn PC dan staat de ondertiteling wel aan ?
    koekeroe in DELTA Interactieve TV
    Laatst bewerkt door koekeroe; 14 Jan 2021, 11:38.

    Laat een reactie achter:


  • Waarheid
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
    vermoedelijk staat het standaard niet aan. Dus je moet het zelf inschakelen, Delta kan die wel wijzigen natuurlijk.
    Dat is het probleem, het is weg, in of uitgeschakeld er is geen ondertiteling op BBC entertainment het is verdwenen.

    Op History HD kun je dit nog wel in en uitschakelen zoals het ooit bij BBC entertainment was.

    Kijk je live op een PC of op een tablet of op een iPad dan zit er standaard wel ondertiteling op deze Engelstalige zenders.

    Stream ik dit via Chromecast naar mijn TV dan heb ik wel ondertiteling. En ik ben schijnbaar niet de enige die deze problemen ervaar.
    Waarheid in DELTA Interactieve TV
    Laatst bewerkt door Waarheid; 14 Jan 2021, 10:11.

    Laat een reactie achter:


  • Bordewolf
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Waarheid Bekijk bericht

    Het vreemde aan de ondertiteling op BBC entertainment is dat het er standaard op zit als het via een iPad of iPhone bekeken wordt.

    Bekijk je het via een TV met een coaxkabel en smartcard dan kun je de ondertiteling in of uitschakelen, dus het zit er op.

    Waarom heeft History HD dit probleem niet? want ook daar kun je de ondertiteling in of uitschakelen?
    vermoedelijk staat het standaard niet aan. Dus je moet het zelf inschakelen, Delta kan die wel wijzigen natuurlijk.

    Bordewolf in DELTA Interactieve TV

    Laat een reactie achter:


  • Waarheid
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk bericht
    Ik denk dat het een mindset is; ik ga er altijd van uit dat we in de eerste plaats elkaar hier helpen. Of dat onze forumbewoners zijn of dat dat de helpdesk is en ongeacht bij wie de oplossing ook hoort te liggen. Uiteindelijk plukken wij met z'n allen daar de vruchten van.
    Het vreemde aan de ondertiteling op BBC entertainment is dat het er standaard op zit als het via een iPad of iPhone bekeken wordt.

    Bekijk je het via een TV met een coaxkabel en smartcard dan kun je de ondertiteling in of uitschakelen, dus het zit er op.

    Waarom heeft History HD dit probleem niet? want ook daar kun je de ondertiteling in of uitschakelen?
    Waarheid in DELTA Interactieve TV

    Laat een reactie achter:


  • koekeroe
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk bericht
    Ik denk dat het een mindset is; ik ga er altijd van uit dat we in de eerste plaats elkaar hier helpen. Of dat onze forumbewoners zijn of dat dat de helpdesk is en ongeacht bij wie de oplossing ook hoort te liggen. Uiteindelijk plukken wij met z'n allen daar de vruchten van...
    Waarheid heeft volkomen gelijk ,het heeft het altijd gedaan, het komt bij Delta vandaan ,en na dat ik er mijn ongenoegen heb geuit
    heeft er eindelijk iemand gereageerd ,anders had er ook niemand gereageerd
    koekeroe in DELTA Interactieve TV

    Laat een reactie achter:


  • Webkabouter
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Waarheid Bekijk bericht
    Nee Webkabouter ,dat hoor jij niet te weten, niet om je kennis te betwisten, maar de oplossing hoort bij zeelandnet te liggen.
    Ik denk dat het een mindset is; ik ga er altijd van uit dat we in de eerste plaats elkaar hier helpen. Of dat onze forumbewoners zijn of dat dat de helpdesk is en ongeacht bij wie de oplossing ook hoort te liggen. Uiteindelijk plukken wij met z'n allen daar de vruchten van.
    Webkabouter in DELTA Interactieve TV
    Laatst bewerkt door Webkabouter; 14 Jan 2021, 00:21.

    Laat een reactie achter:


  • Waarheid
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
    Als de Chat werkt kun je het altijd nog eens proberen natuurlijk.
    Er heeft toch al een moderator (Ferry) gereageerd met een vraag ? Ik verwacht dat hij er dan ook mee terugkomt!

    Gaat het toevallig om tv kijken met een smartcard in de tv?
    Waarheid in DELTA Interactieve TV

    Laat een reactie achter:


  • driepinter
    antwoordde
    Als de Chat werkt kun je het altijd nog eens proberen natuurlijk.
    driepinter in DELTA Interactieve TV

    Laat een reactie achter:

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
X