Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Ondertiteling

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht

    Dus ligt het probleem niet aan het Delta tv signaal, maar aan de ontvanger zelf.

    Het spijt maar uit zo'n storing zul je nooit komen.
    Vreemd dat het ooit na contact met zeelandnet wel weer werkte, dus het het ligt aan mijn televisie denkt u?

    Reageer


    • #17
      Oorspronkelijk gepost door Waarheid Bekijk bericht

      Vreemd dat het ooit na contact met zeelandnet wel weer werkte, dus het het ligt aan mijn televisie denkt u?
      Ja dat denk ik wel, wanneer je hiervoor een (Delta) monteur zou afroepen die zal waarschijnlijk hetzelfde zeggen.

      Reageer


      • #18
        Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht

        Ja dat denk ik wel, wanneer je hiervoor een (Delta) monteur zou afroepen die zal waarschijnlijk hetzelfde zeggen.
        Driepinter, enkele weken geleden werkte het nog wel, enkele maanden daarvoor dezelfde storing ervaren , storing is na chat snel opgelost maar na enkele weken weer geen ondertiteling, ben ik nu gestoord of is mijn TV plots gestoord geworden?

        Ook geen probleem want dan komt er een nieuwe maar niet voor Jan met de korte achternaam uiteraard!

        Vreemd is dat ik niet de enige ben met dit probleem!

        Reageer


        • #19
          Als de Chat werkt kun je het altijd nog eens proberen natuurlijk.

          Reageer


          • #20
            Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
            Als de Chat werkt kun je het altijd nog eens proberen natuurlijk.
            Er heeft toch al een moderator (Ferry) gereageerd met een vraag ? Ik verwacht dat hij er dan ook mee terugkomt!

            Gaat het toevallig om tv kijken met een smartcard in de tv?

            Reageer


            • #21
              Oorspronkelijk gepost door Waarheid Bekijk bericht
              Nee Webkabouter ,dat hoor jij niet te weten, niet om je kennis te betwisten, maar de oplossing hoort bij zeelandnet te liggen.
              Ik denk dat het een mindset is; ik ga er altijd van uit dat we in de eerste plaats elkaar hier helpen. Of dat onze forumbewoners zijn of dat dat de helpdesk is en ongeacht bij wie de oplossing ook hoort te liggen. Uiteindelijk plukken wij met z'n allen daar de vruchten van.
              Laatst bewerkt door Webkabouter; 14 Jan 2021, 00:21.
              Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

              Reageer


              • #22
                Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk bericht
                Ik denk dat het een mindset is; ik ga er altijd van uit dat we in de eerste plaats elkaar hier helpen. Of dat onze forumbewoners zijn of dat dat de helpdesk is en ongeacht bij wie de oplossing ook hoort te liggen. Uiteindelijk plukken wij met z'n allen daar de vruchten van...
                Waarheid heeft volkomen gelijk ,het heeft het altijd gedaan, het komt bij Delta vandaan ,en na dat ik er mijn ongenoegen heb geuit
                heeft er eindelijk iemand gereageerd ,anders had er ook niemand gereageerd

                Reageer


                • #23
                  Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk bericht
                  Ik denk dat het een mindset is; ik ga er altijd van uit dat we in de eerste plaats elkaar hier helpen. Of dat onze forumbewoners zijn of dat dat de helpdesk is en ongeacht bij wie de oplossing ook hoort te liggen. Uiteindelijk plukken wij met z'n allen daar de vruchten van.
                  Het vreemde aan de ondertiteling op BBC entertainment is dat het er standaard op zit als het via een iPad of iPhone bekeken wordt.

                  Bekijk je het via een TV met een coaxkabel en smartcard dan kun je de ondertiteling in of uitschakelen, dus het zit er op.

                  Waarom heeft History HD dit probleem niet? want ook daar kun je de ondertiteling in of uitschakelen?

                  Reageer


                  • #24
                    Oorspronkelijk gepost door Waarheid Bekijk bericht

                    Het vreemde aan de ondertiteling op BBC entertainment is dat het er standaard op zit als het via een iPad of iPhone bekeken wordt.

                    Bekijk je het via een TV met een coaxkabel en smartcard dan kun je de ondertiteling in of uitschakelen, dus het zit er op.

                    Waarom heeft History HD dit probleem niet? want ook daar kun je de ondertiteling in of uitschakelen?
                    vermoedelijk staat het standaard niet aan. Dus je moet het zelf inschakelen, Delta kan die wel wijzigen natuurlijk.

                    Reageer


                    • #25
                      Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
                      vermoedelijk staat het standaard niet aan. Dus je moet het zelf inschakelen, Delta kan die wel wijzigen natuurlijk.
                      Dat is het probleem, het is weg, in of uitgeschakeld er is geen ondertiteling op BBC entertainment het is verdwenen.

                      Op History HD kun je dit nog wel in en uitschakelen zoals het ooit bij BBC entertainment was.

                      Kijk je live op een PC of op een tablet of op een iPad dan zit er standaard wel ondertiteling op deze Engelstalige zenders.

                      Stream ik dit via Chromecast naar mijn TV dan heb ik wel ondertiteling. En ik ben schijnbaar niet de enige die deze problemen ervaar.
                      Laatst bewerkt door Guest01; 14 Jan 2021, 10:11.

                      Reageer


                      • #26
                        Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
                        vermoedelijk staat het standaard niet aan. Dus je moet het zelf inschakelen, Delta kan die wel wijzigen natuurlijk.


                        Maar je zal er weer weinig van horen , Want duidelijkheid naar de klant is er weinig
                        en kijk ik tv op mijn PC dan staat de ondertiteling wel aan ?
                        Laatst bewerkt door koekeroe; 14 Jan 2021, 11:38.

                        Reageer


                        • #27
                          Oorspronkelijk gepost door koekeroe Bekijk bericht

                          Maar je zal er weer weinig van horen , Want duidelijkheid naar de klant is er weinig
                          en kijk ik tv op mijn PC dan staat de ondertiteling wel aan ?
                          Dat is de app, dus een andere aanvoer. Delta moet het inschakelen voor COAX (signaal meesturen)

                          Reageer


                          • #28
                            Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
                            Dat is de app, dus een andere aanvoer. Delta moet het inschakelen voor COAX (signaal meesturen)
                            Inderdaad meesturen, maar dat is schijnbaar niet mogelijk.

                            ik heb net een chat gehad maar daar ben ik ook niet wijzer van geworden, de alleraardige medewerker gaf mij de raad naar de helpdesk te bellen.

                            En anders ligt het aan uw apparatuur, ik onder en naast mijn TV gekeken maar geen letter te vinden, ha, ha ,ha.

                            Reageer


                            • #29
                              Oorspronkelijk gepost door Waarheid Bekijk bericht
                              Inderdaad meesturen, maar dat is schijnbaar niet mogelijk.
                              Ik denk dat men er achter de schermen wel mee bezig is, maar het probleem nog niet kunnen achterhalen (glas is half vol). Wellicht kan iemand van beheer een status-update geven zodat de slachtoffers in ieder geval weten dat er aan gewerkt wordt.

                              Heb je wel om een ticketnummer gevraagd? Zet dat dan in je bericht hier zodat anderen met hetzelfde probleem naar dat nummer kunnen verwijzen als ze ook naar de helpdesk bellen.
                              Laatst bewerkt door Webkabouter; 14 Jan 2021, 14:19.
                              Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                              Reageer


                              • #30
                                Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk bericht
                                Ik denk dat men er achter de schermen wel mee bezig is, maar het probleem nog niet kunnen achterhalen (glas is half vol).
                                Wellicht kan iemand van beheer een status-update geven zodat de slachtoffers in ieder geval weten dat er aan gewerkt wordt.
                                Heb je wel om een ticketnummer gevraagd? Zet dat dan in je bericht hier zodat anderen met hetzelfde probleem naar dat nummer kunnen verwijzen als ze ook naar de helpdesk bellen.
                                Wellicht kan iemand van beheer een status-update geven zodat de slachtoffers in ieder geval weten dat er aan gewerkt wordt.

                                Dat wordt helaas een natte droom Denk ik

                                Ferry heeft er nog al moeite mee Work in progress!
                                Laatst bewerkt door koekeroe; 15 Jan 2021, 11:44.

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X