Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Ondertiteling

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Ondertiteling

    Normaal had BBC entertainment ondertiteling, vanaf gisteren is dit verdwenen. E pop of culture, ook geen ondertiteling. Waarom hebben andere providers dat wel bij deze kanalen en Delta niet, betalen we te weinig.

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door Nickoo7 Bekijk bericht
    Normaal had BBC entertainment ondertiteling, vanaf gisteren is dit verdwenen. E pop of culture, ook geen ondertiteling. Waarom hebben andere providers dat wel bij deze kanalen en Delta niet, betalen we te weinig.
    Dit is al een poosje bezig,niet van Gisteren,

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door Nickoo7 Bekijk bericht
      Normaal had BBC entertainment ondertiteling, vanaf gisteren is dit verdwenen. E pop of culture, ook geen ondertiteling. Waarom hebben andere providers dat wel bij deze kanalen en Delta niet, betalen we te weinig.
      Wij ervaren hetzelfde probleem, soms vage en of halve letters.

      Wij hebben twee televisies, op de ene wel ondertiteling, op de andere niet.

      Kaart wisselen, opnieuw installeren, niets helpt. Het speelt inderdaad al een poosje.

      Net even op de PC interactieve TV gekeken en daar wel ondertiteling.
      Laatst bewerkt door Guest01; 11 Jan 2021, 15:39.

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Nickoo7 Bekijk bericht
        Normaal had BBC entertainment ondertiteling, vanaf gisteren is dit verdwenen. E pop of culture, ook geen ondertiteling. Waarom hebben andere providers dat wel bij deze kanalen en Delta niet, betalen we te weinig.
        Is bij jullie de ondertiteling al in orde? Hier nog steeds niet, ik heb al eens contact over dit probleem gehad met zeelandnet en toen is het korte tijd in orde geweest.

        Nu dus weer niets van ondertiteling op BBC entertainment.

        Storing is verholpen


        Beste meneer/ mevrouw,

        U heeft contact gehad met onze klantenservice over een storing.

        Storing is verholpen
        De storing is verholpen en u kunt weer van onze producten en diensten genieten. Het kan zijn dat u uw apparatuur moet herstarten, in de meeste gevallen werken de producten en diensten daarna weer.

        Vragen
        Heeft u nog vragen? Kijk dan op MijnDELTA of delta.nl/storingen.

        Met vriendelijke groet,
        DELTA

        Ludolf Rasterhoff
        Commercieel directeur
        Laatst bewerkt door Guest01; 12 Jan 2021, 14:43.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Waarheid Bekijk bericht

          Is bij jullie de ondertiteling al in orde? Hier nog steeds niet, ik heb al eens contact over dit probleem gehad met zeelandnet en toen is het korte tijd in orde geweest.

          Nu dus weer niets van ondertiteling op BBC entertainment.

          Storing is verholpen


          Beste meneer/ mevrouw,

          U heeft contact gehad met onze klantenservice over een storing.

          Storing is verholpen
          De storing is verholpen en u kunt weer van onze producten en diensten genieten. Het kan zijn dat u uw apparatuur moet herstarten, in de meeste gevallen werken de producten en diensten daarna weer.

          Vragen
          Heeft u nog vragen? Kijk dan op MijnDELTA of delta.nl/storingen.

          Met vriendelijke groet,
          DELTA

          Ludolf Rasterhoff
          Commercieel directeur
          Bij mij is het nog precies het zelfde GEEN ONDERTITELING

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door koekeroe Bekijk bericht

            Bij mij is het nog precies het zelfde GEEN ONDERTITELING
            Bij ons idem dito, schijnbaar lezen ze het niet of kunnen ze het niet oplossen.

            Het vreemde is dat als ik via de PC kijk er wel ondertiteling opzit en ik dit via Chromecast naar mijn TV cast ik ondertiteling heb.

            Iedere techneut zou dit toch moeten kunnen oplossen?

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Waarheid Bekijk bericht

              Bij ons idem dito, schijnbaar lezen ze het niet of kunnen ze het niet oplossen.

              Het vreemde is dat als ik via de PC kijk er wel ondertiteling opzit en ik dit via Chromecast naar mijn TV cast ik ondertiteling heb.

              Iedere techneut zou dit toch moeten kunnen oplossen?
              Maar hierop reageren doen ze ook niet, Verteld genoeg hoe ze over de klanten denken

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door Nickoo7 Bekijk bericht
                Normaal had BBC entertainment ondertiteling, vanaf gisteren is dit verdwenen. E pop of culture, ook geen ondertiteling. Waarom hebben andere providers dat wel bij deze kanalen en Delta niet, betalen we te weinig.
                Hallo Nickoo7, ik heb het bij mijn thuis even getest. (zender 354)

                Via de Interactieve tv ontvanger heb ik gewoon ondertiteling.
                Via DELTA TV app streamend naar tv via chromecast ook.

                Gaat het toevallig om tv kijken met een smartcard in de tv?

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door Ferry Bekijk bericht

                  Hallo Nickoo7, ik heb het bij mijn thuis even getest. (zender 354)

                  Via de Interactieve tv ontvanger heb ik gewoon ondertiteling.
                  Via DELTA TV app streamend naar tv via chromecast ook.

                  Gaat het toevallig om tv kijken met een smartcard in de tv?
                  Laatst bewerkt door Guest01; 13 Jan 2021, 15:28.

                  Reageer


                  • #10
                    Ondertiteling doet het (weer) via coax.
                    Bijgevoegde bestanden
                    Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                    Reageer


                    • #11
                      ik heb het op allebei de TV .s LG tv en op allebei de smartkaart Net zoals Waarheid aan geeft vroeger er nooit last van gehad

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk bericht
                        Ondertiteling doet het (weer) via coax.
                        Hier niet dus via coax! En ook op een LG tv. Heeft het ooit wel gedaan!
                        Laatst bewerkt door Guest01; 13 Jan 2021, 17:07.

                        Reageer


                        • #13
                          Check op je Humax even of op dat kanaal de ondertiteling ook actief is (zie bijlage2)
                          Ondertitels moet op 'Dutch' staan.

                          Klik op de afbeelding voor grotere versie  Naam: 2.jpg Bekeken: 0 Grootte: 84,0 Kb ID: 189644

                          Nog geen resultaat? Dan weet ik het ook niet meer...
                          Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                          Reageer


                          • #14
                            Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk bericht
                            Check op je Humax even of op dat kanaal de ondertiteling ook actief is (zie bijlage2)
                            Ondertitels moet op 'Dutch' staan.

                            Klik op de afbeelding voor grotere versie Naam: 2.jpg Bekeken: 0 Grootte: 84,0 Kb ID: 189644

                            Nog geen resultaat? Dan weet ik het ook niet meer...
                            Nee Webkabouter ,dat hoor jij niet te weten, niet om je kennis te betwisten, maar de oplossing hoort bij zeelandnet te liggen.

                            Ik betaal zeelandnet om een goed werkend product te hebben en dat het kan werken is mij bekend.

                            Bij mij werkt het namelijk op de ene tv wel en op de andere niet, en dat is wel heel vreemd.

                            Reageer


                            • #15
                              Oorspronkelijk gepost door Waarheid Bekijk bericht
                              Bij mij werkt het namelijk op de ene tv wel en op de andere niet, en dat is wel heel vreemd.
                              Dus ligt het probleem niet aan het Delta tv signaal, maar aan de ontvanger zelf.

                              Het spijt maar uit zo'n storing zul je nooit komen.
                              Laatst bewerkt door driepinter; 13 Jan 2021, 18:23.

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X