Ik kan mij in beide kanten wel vinden. Zoals eerder al gezegd; ik weet ook dat niet elke opname bij elke provider doorgespoeld kan worden. Maar bij de andere providers werkt het kijken hervatten wel naar behoren. Dus ik begrijp ook heel hard waar de frustatie vandaan komt als je je film elke keer van in het begin moet gaan bekijken; en dan die rotmelding "Doorspoelen is niet toegestaan"' in je gezicht gesmeten krijgt.... En DAT is wat bij Delta zo ruk is. Je betaald de volle pot, maar niet alles werkt naar behoren. En je kan dan wel roepen,"ga dan naar Ziggo!"; maar die mogen hier niet leveren dankzij Delta hun monopolie positie. En ik ik denk (of zo voelt het voor mij persoonlijk toch), dat die gouden positie Delta zichzelf veel laat permitteren en mee wegkomen. En daar zou dringend eens gehoor aan moeten gegeven worden. Of je laat doorspoelen toe zolang niet alle hervatten op al je schermen functies werken. Of je doet iets aan de prijs in functie van de wel of niet werkende EN geadverteerde functionaliteiten.
Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
Doorspoelen eigen opnames niet mogelijk
Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
-
Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
Helemaal mee eens. Maar je moet hier met meel in de mond praten anders word je door de stamgasten hier aangevallen.
onbegrijpelijk, ook de vaste club alhier zou zaken verbetert moeten willen zien. En ze blijven maar doorzagen richting de topicstarters.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
Je voelt je nog steeds aangevallen. Dat ligt dus bij jou zelf. Leer omgaan met tegenspraak. Ik heb je toch echt beter bezig gezien dan huilen over tegenspraak. Kom met iets dat niet neerkomt op: "Ik wil het en Delta is dat verplicht."
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk berichtJe blijft maar doorzagen dus... Wie is er nu irritant? Degene die een probleem aankaart of het topic vervuild?
daar komt nog bij, dat je bij KPN standaard niet alles kan doorspoelen.
en als je even op internet zoekt, dan kan dat bij Ziggo ook niet altijd.
kortom, beste Bordewolf, je slaat de plank volledig mis.
in goed Nederlands heet zoiets trollen, maar dat wist je natuurlijk al.
- 1 Like
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk berichtWelke opnames kan je niet doorspoelen bij Ziggo op de Mediabox Next? Ik hoor het graag, dan ga ik dit gelijk testen.
En inderdaad, zie ik bij Ziggo bij iedere opname de mogelijkheid om verder te kijken waar ik gebleven ben.
https://tweakers.net/reviews/7182/4/...n-opnemen.html
als dat niet klopt, dan heb ik het mis
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht
het is bijzonder irritant als er opnieuw een topic wordt geopend over een probleem wat al uitgebreid besproken is.
daar komt nog bij, dat je bij KPN standaard niet alles kan doorspoelen.
en als je even op internet zoekt, dan kan dat bij Ziggo ook niet altijd.
kortom, beste Bordewolf, je slaat de plank volledig mis.
in goed Nederlands heet zoiets trollen, maar dat wist je natuurlijk al.
Jij bepaalt toch niet voor mij of ik het een probleem vind of wel? Of bepalen die bijna 5000 posts dat?
Ga op je werk iemand afblaffen als je met het verkeerde been uit bed bent gestapt maar val hier geen andere forumleden aan die net zo naar de wc gaan als jezelf.
Jou toon ben ik wel even klaar mee. Zoals ik al zei: jullie gaan maar door met hakken op de topicstarter ipv inhoudelijk.
Het draagt nergens toe bij en problemen worden er niet mee opgelost. Dus matig je toon en vertel maar eens inhoudelijk waarom jij vind dat het doorspoelen van nota bene eigen opnames niet moet kunnen. Als je nu eens met goede argumenten kwam, maar die zie ik hier niet.
Zo lang we niet kunnen pauzeren en verder kijken is het zeker een probleem. En daarnaast werkt vooruitspoelen van opnames bij zowel KPN als Ziggo wel.
Dat verwacht ik ook als klant van Delta en Caiway dat dit werkt. Simpel omdat het eigen opnames zijn. Meer is er niet van.Laatst bewerkt door Bordewolf; 26 Aug 2020, 11:29.
- 1 Like
Reageer
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer