Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Doorspoelen eigen opnames niet mogelijk

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Doorspoelen eigen opnames niet mogelijk

    Op het huidige platform kan ik eigen opnames niet doorspoelen?? Wat is dat voor onzin?
    Wanneer gaat dit wijzigen?

  • #2
    het is echt onzinnig dat je hier een vraag over stelt.
    dit is in diverse topics uitgebreid de revue gepasseerd.
    bij verschillende zenders kun je opgenomen programma's niet doorspoelen, omdat je "verplicht" bent om naar de reclame te kijken.
    bovendien neem ik aan, dat je het nog steeds over Caiway hebt en wij kijken hier doorgaans naar Delta.

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht
      het is echt onzinnig dat je hier een vraag over stelt.
      dit is in diverse topics uitgebreid de revue gepasseerd.
      bij verschillende zenders kun je opgenomen programma's niet doorspoelen, omdat je "verplicht" bent om naar de reclame te kijken.
      bovendien neem ik aan, dat je het nog steeds over Caiway hebt en wij kijken hier doorgaans naar Delta.
      Beide. Eigen opnames moet je gewoon kunnen doorspoelen, daar zijn het eigen opnames voor.

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
        Eigen opnames moet je gewoon kunnen doorspoelen, daar zijn het eigen opnames voor.
        onzin.
        opnames gemaakt met DIT zijn geen eigen opnames.
        als je wilt doorspoelen, als het jou zo uitkomt, dan moet je terug naar coax-TV en een Humax PVR.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht

          onzin.
          opnames gemaakt met DIT zijn geen eigen opnames.
          als je wilt doorspoelen, als het jou zo uitkomt, dan moet je terug naar coax-TV en een Humax PVR.
          Nee, dat is nu net onzin. Je verwacht van eigen opnames dat deze door te spoelen zijn.
          Zo werk dat ook bij een Ziggo of KPN. Dit zit in de basis niet goed.

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
            Je verwacht van eigen opnames dat deze door te spoelen zijn.
            datgene wat jij met DIT opneemt, wordt niet apart voor jou opzij gezet.
            het geheel staat op servers en daar mag je dan op een later moment naar kijken.

            Zo werk dat ook bij een Ziggo of KPN.
            misschien wordt het tijd om een abonnement bij Ziggo of KPN te nemen.
            je zit bij Caiway en die werken op een manier zoals zij de goed vinden.
            en ze laten zich zeker niet dwingen door iemand er anders over denkt.

            misschien kun je es ophouden met dat gezeik !!!

            Reageer


            • #7
              Waarom is een kritische klant een zeiker?

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
                Waarom is een kritische klant een zeiker?
                Een kritische klant is geen zeiker.

                Waneer is een kritische klant een zeiker?
                Als hij het stadium van kritisch gepasseerd is.

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
                  Waarom is een kritische klant een zeiker?
                  nou, weet je, het probleem van niet kunnen doorspoelen is hier de afgelopen 2 jaar uit en te na de revue gepasseerd.
                  en dan een nieuw topic openen en over onin beginnen, dat valt echt wel in de categorie zeiken.
                  dacht ik, toen ik reageerde en dat denk ik nog steeds.
                  want dit heeft niks met een kritische klant te maken.

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht

                    nou, weet je, het probleem van niet kunnen doorspoelen is hier de afgelopen 2 jaar uit en te na de revue gepasseerd.
                    en dan een nieuw topic openen en over onin beginnen, dat valt echt wel in de categorie zeiken.
                    dacht ik, toen ik reageerde en dat denk ik nog steeds.
                    want dit heeft niks met een kritische klant te maken.
                    Volgens mij is on topic iets posten beter dan het overal en nergens neerzetten. Vandaar een nieuw topic hierover.
                    En dat ik nu off-topic wordt aangevallen helpt niet mee aan een oplossing.
                    Programma's of tijdslots die je zelf opneemt moeten gewoon door te spoelen zijn, daarvoor zijn het eigen opnames.
                    Een programma terugkijken via de terugkijken optie is iets anders, daar heeft de contenthouder iets over te vertellen.
                    Maar wanneer ik een film opneem moet ik gewoon de reclames kunnen doorspoelen. Zo werkt dat op ieder device waarop je zelf opnames doet.
                    Ik ken ook geen provider waarbij dat niet kan.

                    Reageer


                    • #11
                      Op zen minst zouden ze het moeten toelaten, zolang hun 'verderkijken waar je gebleven bent' niet deftig werkt. Niet kunnen of mogen doorspoelen is 1 ding, maar als ik gedwongen word om 45 minuten van een film helemaal opnieuw te moeten bekijken, omdat ik onverwachts bezoek ofzo kreeg, en niet kan kiezen voor 'hervat kijken', dan is dit vrij zuur.

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door mvangeyte Bekijk bericht
                        Op zen minst zouden ze het moeten toelaten, zolang hun 'verderkijken waar je gebleven bent' niet deftig werkt. Niet kunnen of mogen doorspoelen is 1 ding, maar als ik gedwongen word om 45 minuten van een film helemaal opnieuw te moeten bekijken, omdat ik onverwachts bezoek ofzo kreeg, en niet kan kiezen voor 'hervat kijken', dan is dit vrij zuur.
                        Het heeft volgens mij allemaal met hetzelfde te maken, niet alleen hervat kijken. Wanneer je voor jezelf iets opneemt omdat je het later terug wil zien (voor mij part over drie weken) dan is het vreemd dat je niet kan doorspoelen. Dat kan bij alle andere providers wel. Ik snap dat het niet zo werkt voor tergkijken via de terugkijkenoptie.
                        Maar eigen opnames is toch echt iets anders en moet je toch echt kunnen doorspoelen.

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
                          Programma's of tijdslots die je zelf opneemt moeten gewoon door te spoelen zijn, daarvoor zijn het eigen opnames.
                          Een programma terugkijken via de terugkijken optie is iets anders, daar heeft de contenthouder iets over te vertellen.

                          Reageer


                          • #14
                            Jij geeft je eigen draai aan eigen opnames. Ik snap dat je richting de 5000 posts wil maar doe dat niet telkens door personen aan te vallen op een zeer incorrecte manier.
                            Blijf on topic.

                            Eigen opnames zijn opnames van een eigen zelf gekozen tijdframe. Deze moeten dus ook vooruit te spoelen zijn.
                            Daar zijn het eigen opnames voor. Zo werkt het bij alle providers.
                            En kun je aub stoppen met het framen van Caiway-posters alhier alsof deze niets bijdragen. Wij zitten op hetzelfde platform tov Delta, hoe lang moet het nog duren alvorens jij snapt dat Delta aan de knoppen zit van dit platform en met de leverancier Stoneroos schakelt?

                            Ik begin het zat te worden onterecht aangevallen te worden op correcte vragen en posts die er toe doen.
                            Het leidt ontzettend de aandacht af van het topic en de vraag.

                            Reageer


                            • #15
                              Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
                              Eigen opnames zijn opnames van een eigen zelf gekozen tijdframe.
                              je doet net alsof die opnames, jouw eigendom zijn, maar daar denk ik anders over.
                              en Delta kennelijk ook.

                              Deze moeten dus ook vooruit te spoelen zijn.
                              Daar zijn het eigen opnames voor. Zo werkt het bij alle providers.
                              behalve bij Delta.

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X