Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Doorspoelen eigen opnames niet mogelijk

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Bij Ziggo kan ik mijn opnames van RTL en SBS wel gewoon doorspoelen. Zowel op de Mediabox Next als op Ziggo Go.
    Dan maakt Delta wel vreemde afspraken met RTL en SBS, die erg ten nadele van de klant uitpakken.

    Reageer


    • #17
      Simpel toch: koppel een losse harde schijf aan je (smart) TV en neem op wat je op wilt nemen.
      Later kun je heel rustig vanaf je harde schijf het programma bekijken en doorspoelen naar behoefte.

      Ik gebruik (gelukkig) geen DIT kastje en blijf zo baas over 'mijn' opname.

      De uitleg van fred44nl is trouwens heel duidelijk en correct.
      [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

      Reageer


      • #18
        Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht
        [SIZE=15px]je doet net alsof die opnames, jouw eigendom zijn, maar daar denk ik anders over.
        en Delta kennelijk ook.


        behalve bij Delta.
        En dat is precies mijn punt, dat zal moeten veranderen. Dat opnames in MIJN cloud staan (zo zie ik het, ik betaal er voor om MIJN opnames in de cloud te zetten ipv op een schijfje of harddisk) wil zeggen dat IK ze ook moet kunnen doorspoelen. Anders had Delta/Caiway de mogelijkheid moeten bieden om opnames op een harddisc van de decoder te zetten.
        Delta kan met RTL noch SBS geen afspraken maken over MIJN opnames en het vooruitspoelen er van, wel over de gemist optie.
        Laatst bewerkt door Bordewolf; 24 Aug 2020, 23:30.

        Reageer


        • #19
          Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
          En dat is precies mijn punt, dat zal moeten veranderen. Dat opnames in MIJN cloud staan (zo zie ik het, ik betaal er voor om MIJN opnames in de cloud te zetten ipv op een schijfje of harddisk) wil zeggen dat IK ze ook moet kunnen doorspoelen.

          Reageer


          • #20
            Uitroeptekens en veel hoofdletters, wat een geschreeuw hier.

            Reageer


            • #21
              Iedereen weet dat doorspoelen een kwestie van geld is de reclame moet immers worden afgekocht.

              Het is dus beslissing van het bedrijf of men dit er wel of niet aan uitgeeft.

              En daar verander je dus niks aan.

              Reageer


              • #22
                Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
                En dat is precies mijn punt, dat zal moeten veranderen. Dat opnames in MIJN cloud staan (zo zie ik het, ik betaal er voor om MIJN opnames in de cloud te zetten ipv op een schijfje of harddisk) wil zeggen dat IK ze ook moet kunnen doorspoelen. Anders had Delta/Caiway de mogelijkheid moeten bieden om opnames op een harddisc van de decoder te zetten.
                Delta kan met RTL noch SBS geen afspraken maken over MIJN opnames en het vooruitspoelen er van, wel over de gemist optie.
                Je had beloofd te minderen met jengelen, merk er niks van. Je komt er achter dat je klant geworden bent bij een absolute rukprovider die *vooral voor jou* in alles faalt. Dat is rot, tuurlijk. Snel naar Ziggo, want op dat forum lees je nooit klachten... Heel soms heb je zelfs een puntje, dat je er dan elke dag zo hard mogelijk in ramt en daarmee je goodwill weer ongedaan maakt. Als je serieus denkt dat 'Mijn cloud' echt 1 op 1 betekent dat het ook je eigendom is, dan heb je echt niet op zitten letten. Werk je wel overdag?
                Laatst bewerkt door Koeba; 25 Aug 2020, 10:18.

                Reageer


                • #23
                  Koffie, Fred?

                  Reageer


                  • #24
                    Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht

                    Koffie, Fred?

                    Reageer


                    • #25
                      Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht

                      Je had beloofd te minderen met jengelen, merk er niks van. Je komt er achter dat je klant geworden bent bij een absolute rukprovider die *vooral voor jou* in alles faalt. Dat is rot, tuurlijk. Snel naar Ziggo, want op dat forum lees je nooit klachten... Heel soms heb je zelfs een puntje, dat je er dan elke dag zo hard mogelijk in ramt en daarmee je goodwill weer ongedaan maakt. Als je serieus denkt dat 'Mijn cloud' echt 1 op 1 betekent dat het ook je eigendom is, dan heb je echt niet op zitten letten. Werk je wel overdag?
                      Mijn provider bepaalt dat de opnames in de cloud staan, ik toch niet? Dus betaal ik als klant voor een stukje cloud waar ik de opnames neerzet. Kortom dan zou doorspoelen gewoon mogelijk moeten zijn. Zeker wanneer ik voor een bepaalde rubriek iets opneem en het item aan het eind zit. Verder zijn alle loze woorden die je gebruikt gebaseerd op foutieve aannames, Delta/Caiway is een prima provider, echter aan DIT schort een hoop.

                      de rest van de reacties zijn ronduit stuitend en walgelijk. Doen jullie altijd zo tegen iemand die een andere mening heeft dan jullie zelf?
                      Ik merk weinig respect en bij elk topic een aanval op de persoon die iets post. Weinig netjes.
                      Laatst bewerkt door Bordewolf; 25 Aug 2020, 10:41.

                      Reageer


                      • #26
                        Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
                        Dus betaal ik als klant voor een stukje cloud waar ik de opnames neerzet.
                        correct.
                        Kortom dan zou doorspoelen gewoon mogelijk moeten zijn.
                        onjuist

                        Delta/Caiway is een prima provider, echter aan DIT schort een hoop.
                        correct

                        de rest van de reacties zijn ronduit stuitend en walgelijk.
                        misschien lok je dat zelf wel uit, door steeds maar weer door te hameren over hetgeen het volgens jous allemaal MOET.

                        Doen jullie altijd zo tegen iemand die een andere mening heeft dan jullie zelf?
                        nee. maar na maanden en maanden van steeds hetzelfde gezeur, verandert de stemming.
                        niets menselijks is ons vreemd.

                        Ik merk weinig respect en bij elk topic een aanval op de persoon die iets post. Weinig netjes.
                        toen jij voor het eerst op dit forum kwam was dat niet zo.
                        en nog steeds geen idee hoe dat komt ??
                        ga effe een poosje tegen wind in de regen lopen, maar dan wel zonder paraplu

                        Reageer


                        • #27
                          Bordewolf
                          Niet iedere zender staat live pauzeren, doorspoelen, opnemen en terugkijken toe. In het menu van Interactieve TV zie je bij het programma icoontjes staan die laten zien wat wel en niet mogelijk is.

                          Ook in het zenderoverzicht zie je wat per zender wel en niet mogelijk is.

                          Hierover zijn al verschillende onderwerpen terug te vinden op het forum.
                          Het heeft geen zin hiervoor telkens een nieuw onderwerp aan te maken.

                          @ iedereen
                          Hou het netjes en word niet persoonlijk in de berichten.
                          Zie hiervoor ook de regels en voorwaarden

                          Reageer


                          • #28
                            Oorspronkelijk gepost door Edwinb Bekijk bericht
                            Bordewolf
                            Niet iedere zender staat live pauzeren, doorspoelen, opnemen en terugkijken toe. In het menu van Interactieve TV zie je bij het programma icoontjes staan die laten zien wat wel en niet mogelijk is.

                            Ook in het zenderoverzicht zie je wat per zender wel en niet mogelijk is.

                            Hierover zijn al verschillende onderwerpen terug te vinden op het forum.
                            Het heeft geen zin hiervoor telkens een nieuw onderwerp aan te maken.

                            @ iedereen
                            Hou het netjes en word niet persoonlijk in de berichten.
                            Zie hiervoor ook de regels en voorwaarden
                            Jamaar, hij begon!

                            Reageer


                            • #29
                              Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
                              Mijn provider bepaalt dat de opnames in de cloud staan, ik toch niet? Dus betaal ik als klant voor een stukje cloud waar ik de opnames neerzet. Kortom dan zou doorspoelen gewoon mogelijk moeten zijn. Zeker wanneer ik voor een bepaalde rubriek iets opneem en het item aan het eind zit. Verder zijn alle loze woorden die je gebruikt gebaseerd op foutieve aannames, Delta/Caiway is een prima provider, echter aan DIT schort een hoop.

                              de rest van de reacties zijn ronduit stuitend en walgelijk. Doen jullie altijd zo tegen iemand die een andere mening heeft dan jullie zelf?
                              Ik merk weinig respect en bij elk topic een aanval op de persoon die iets post. Weinig netjes.
                              Nou, we zijn het vooral niet met je eens en daar kun je dus niet zo heel goed mee om gaan. Pot verwijt de ketel. Wel jammer, want ik had je echt hoger zitten dat dit.

                              Reageer


                              • #30
                                Bij Ziggo staan de opnames ook in the cloud bij de Mediabox Next, maar toch kan ik probleemloos alle opnames van SBS en RTL en NPO doorspoelen.
                                Het opnemen in the cloud is dus geen technische belemmering om niet te kunnen doorspoelen.

                                Dat de zenders het niet toestaan is onzin, anders zouden de Ziggo abonnees ook niet kunnen doorpoelen bij deze zenders. Het is dus puur de afspraken die zijn gemaakt tussen de zenders en de omroepen.

                                Daar kan Delta dus wel wat aan doen als ze wil!

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X