Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Doorspoelen eigen opnames niet mogelijk

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #31
    Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
    Daar kan Delta dus wel wat aan doen als ze wil!
    natuurlijk, maar daar zal dan wel een prijskaartje aanhangen.
    daar komt bij dat het aantal abonnees van Ziggo en ook KPN vele malen groter is, dan dat van Delta.

    Reageer


    • #32
      Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht



      nee. maar na maanden en maanden van steeds hetzelfde gezeur, verandert de stemming.
      niets menselijks is ons vreemd.


      toen jij voor het eerst op dit forum kwam was dat niet zo.
      en nog steeds geen idee hoe dat komt ??
      ga effe een poosje tegen wind in de regen lopen, maar dan wel zonder paraplu
      Die stemming zijn jullie zelf aan het maken door steeds weer op de persoon te reageren ipv op het topic.
      Kennelijk willen jullie een ruzieachtige sfeer uitlokken zodat er reactie op reactie komt.
      Jullie bepalen niet of ik wel of niet kritisch mag zijn op zaken die in de basis gewoon niet kloppen.
      Het aantal berichten dat je hier ooit hebt gepost bepaald niet of je je meer kan permitteren op een forum.
      Kijk dus even in de spiegel waar je mee bezig bent! Je valt steeds maar weer personen aan, geheel ten onrechte.

      Ik blijf kritisch op een nette manier, stel vragen en stel zaken een de kaak.
      Tot nu toe wordt er echt wel iets gedaan met kritiek door Delta, dus doe ik dat niet voor niets.
      Ik open een nieuw topic voor nieuwe onderwerpen zodat niets verdwaald raakt.
      Helaas zorgen jullie suggestieve aanvallen er voor dat het topic zelf ondersneeuwt.
      Maar wie weet is dat jullie bedoeling.

      Bij alle andere providers staan de opnames ook in de cloud en daar is doorspoelen van eigen opnames gewoon mogelijk, ook bij NPO, RTL en SBS.
      Dit is wel degelijk iets waar Delta naar moet kijken en zal moeten aanpassen. Het niet kunnen vooruitspoelen van eigen opnames doet ernstige afbreuk aan het interactieve product, te meer omdat je als klant verwacht dat dit "gewoon" werkt zoals dat bij alle andere providers ook werkt. Delta/Caiway zou hier geen uitzondering in kunnen en mogen zijn.

      En dat prijskaartje dat er aan hangt... Ik betaal bij Deltaa/Caiway evenveel voor mijn abonnement tov andere providers.
      Ik had overigens bij Caiway Multiscreen en daar kon het al gewoon. Sinds het nieuwe pakket werkt het niet meer, dus voor mij als klant gewoon een achteruitgang.
      Laatst bewerkt door Bordewolf; 25 Aug 2020, 13:28.

      Reageer


      • #33
        Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht
        het is echt onzinnig dat je hier een vraag over stelt.
        dit is in diverse topics uitgebreid de revue gepasseerd.
        bij verschillende zenders kun je opgenomen programma's niet doorspoelen, omdat je "verplicht" bent om naar de reclame te kijken.
        bovendien neem ik aan, dat je het nog steeds over Caiway hebt en wij kijken hier doorgaans naar Delta.
        Caiway zei je, Bedankt voor de tip!

        Reageer


        • #34
          Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht

          . Werk je wel overdag?
          Hahawel grappig dat iemand dat zegt die de hele dag op dit forum zit net als Fred44. Snap best dat jullie dachten dat jullie experts waren (beetje belangrijk voelen blijkbaar) en andere monddood maakte. Die tijd is voorbij en als je niks zinnig hebt te vertellen reageer je niet.

          Ik vind het ook schandalig dat je opnames niet vooruit kan spoelen en snap dat Caiway klanten nu de dupe zijn van het falen van Delta.
          Daarom ben ik blij dat Bordewolf dit weer bespreekbaar maakt. Het is gewoon een kwestie van geld. Toen ik vorig jaar nog bij Caiway zat kon je ook opnames doorspoelen en ook dat ging via de cloud.

          Dus Delta wanneer wordt dit probleem opgelost??
          Laatst bewerkt door Willem1980; 25 Aug 2020, 16:21.

          Reageer


          • #35
            Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
            Bij alle andere providers staan de opnames ook in de cloud en daar is doorspoelen van eigen opnames gewoon mogelijk, ook bij NPO, RTL en SBS.
            Dit is wel degelijk iets waar Delta naar moet kijken en zal moeten aanpassen. Het niet kunnen vooruitspoelen van eigen opnames doet ernstige afbreuk aan het interactieve product, te meer omdat je als klant verwacht dat dit "gewoon" werkt zoals dat bij alle andere providers ook werkt. Delta/Caiway zou hier geen uitzondering in kunnen en mogen zijn.
            TLDR: Delta 'moet' want bij andere providers kan het ook. Niet dus. Jij vindt dat ze iets verplicht zijn, maar dat zijn ze echt niet.

            Reageer


            • #36
              Oorspronkelijk gepost door Willem1980 Bekijk bericht

              Hahawel grappig dat iemand dat zegt die de hele dag op dit forum zit net als Fred44. Snap best dat jullie dachten dat jullie experts waren (beetje belangrijk voelen blijkbaar) en andere monddood maakte. Die tijd is voorbij en als je niks zinnig hebt te vertellen reageer je niet.
              Jammer dat je dat denkt en meteen maar Fred en mij gewoon persoonlijk aanvalt. Het zegt veel over je.

              Dus Delta wanneer wordt dit probleem opgelost??
              Niet.
              Laatst bewerkt door Koeba; 25 Aug 2020, 17:02.

              Reageer


              • #37
                Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
                Die stemming zijn jullie zelf aan het maken door steeds weer op de persoon te reageren ipv op het topic.
                Kennelijk willen jullie een ruzieachtige sfeer uitlokken zodat er reactie op reactie komt.
                Jullie bepalen niet of ik wel of niet kritisch mag zijn op zaken die in de basis gewoon niet kloppen.
                Het aantal berichten dat je hier ooit hebt gepost bepaald niet of je je meer kan permitteren op een forum.
                Kijk dus even in de spiegel waar je mee bezig bent! Je valt steeds maar weer personen aan, geheel ten onrechte.
                Wel bijzonder dat je je zo aangevallen voelt en dan zelf op precies de manier reageert als waar je zegt zo'n hekel aan te hebben. Je kunt beter.
                Laatst bewerkt door Koeba; 25 Aug 2020, 17:01.

                Reageer


                • #38

                  Reageer


                  • #39
                    Helemaal mee eens. Maar je moet hier met meel in de mond praten anders word je door de stamgasten hier aangevallen.
                    onbegrijpelijk, ook de vaste club alhier zou zaken verbetert moeten willen zien. En ze blijven maar doorzagen richting de topicstarters.

                    Reageer


                    • #40
                      Geloof ne, zodra KPNnetwerk heel Zeeland heeft verglaasd stort de boel in Zeeland in.

                      Reageer


                      • #41
                        Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                        Beide. Eigen opnames moet je gewoon kunnen doorspoelen, daar zijn het eigen opnames voor.
                        Nee, zo werkt dat niet. Bij KPN kun je op bepaalde zenders ook niet doorspoelen op de "eigen opnames". Als je dat wil moet je een Humax kopen.

                        Reageer


                        • #42
                          Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
                          Geloof ne, zodra KPNnetwerk heel Zeeland heeft verglaasd stort de boel in Zeeland in.
                          Dat zit er dik in ja.

                          Reageer


                          • #43
                            Dat is niet waar. Bij KPN kun je ook niet alle opnames van alle zenders doorspoelen.

                            Reageer


                            • #44
                              Oorspronkelijk gepost door Vrieskist Bekijk bericht
                              Dat is niet waar. Bij KPN kun je ook niet alle opnames van alle zenders doorspoelen.
                              Laatst bewerkt door fred44nl; 25 Aug 2020, 22:10.

                              Reageer


                              • #45
                                Oorspronkelijk gepost door Vrieskist Bekijk bericht

                                Dat is niet waar. Bij KPN kun je ook niet alle opnames van alle zenders doorspoelen.
                                Wel als je het opneempakket voor 4,99 erbij neemt of een 2e ontvanger die dan 5 euro kost per maand

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X