Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Mijn lokale zender ontbreekt

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #76
    Oorspronkelijk gepost door Frieterie Bekijk bericht
    Het is in ieder geval nog niet opgepakt door Delta. Ik ben niet meer teruggebeld, mijn klacht hierover op www.klacht.nl nemen ze niet in behandeling.

    Delta is kampioen zand in de ogen strooien, zo langzamerhand. Verbloemen het probleem, zwijgen het dood. Als de klant maar maandelijks aftikt voor een ondeugdelijk product!
    Niet mee eens. Volgens mij geeft Matthijs wel degelijk de zaken door en komt er op terug.
    Vandaag melden is niet morgen opgelost. Wel eens dat er met sommige zaken meer vaart kan worden gemaakt, maar zonder dit forum ook geen input op problemen die leven.

    Reageer


    • #77
      Oorspronkelijk gepost door Frieterie Bekijk bericht
      Het is in ieder geval nog niet opgepakt door Delta. Ik ben niet meer teruggebeld, mijn klacht hierover op www.klacht.nl nemen ze niet in behandeling.

      Delta is kampioen zand in de ogen strooien, zo langzamerhand. Verbloemen het probleem, zwijgen het dood. Als de klant maar maandelijks aftikt voor een ondeugdelijk product!
      Ik vind het jammer dat je die ervaring hebt, maar dat is zeker niet ons doel. Het is belangrijk dat je een goede verbinding hebt. Ik heb wel begrepen dat jouw aansluiting onder DELTA Glasvezel gebied valt, dus buiten Zeeland, en ik ben, net als Edwin, van DELTA Fiber waarvan de pakketten binnen Zeeland afgenomen worden. Nu valt dit allemaal onder dezelfde vleugel van DELTA Fiber Nederland BV, maar we zijn nog niet zo gek lang samen waardoor nog niet alles 1 op 1 uitwisselbaar/inzichtelijk is of dezelfde producten worden aangeboden.


      Een klacht of storing voor een pakket van DELTA Glasvezel kan ik daardoor ook niet inzien of verder oppakken.

      Hou er ook rekening mee dat het Forum een klant helpt klant portaal is en voornamelijk bedoeld is voor zaken die anders niet ondersteund worden. Dit is een plek waar je zeker wel storingen kan melden en dat wordt ook zeker wel gezien, MAAR daarvoor kan je beter gebruik maken van de chat en/of Facebook/Twitter omdat je dan ook sneller bij de juiste partij uitkomt.
      A prudent question is one-half of wisdom

      Reageer


      • #78
        Frieterie Volgens mij maakt Delta inmiddels gebruik van het systeem van Caiway voor het doorgeven van lokale zenders. Dus dit lijkt me opgelost.
        Wellicht goed dat dit nog even bevestigd wordt.

        Reageer


        • #79
          Ik ben geen klant meer bij Delta, dus ik kan het niet meer zien. Ik zit nu bij Ziggo. Misschien dat ik ooit terugkom als het televisieproduct van DeltaFiber volwassen is .

          Voor nu is de Mediabox Next van Ziggo een verademing vergeleken wat ik gewend was met televisieboxjes van Caiway of Delta. Alleen zeg ik er wel gelijk bij dat je bij Ziggo de hoofdprijs betaalt en ook Ziggo nog geen enkele regionale zender in HD doorgeeft.

          Reageer


          • #80
            Oorspronkelijk gepost door Frieterie Bekijk bericht
            lleen zeg ik er wel gelijk bij dat je bij Ziggo de hoofdprijs betaalt.

            Reageer


            • #81
              En delta heeft inmiddels de regionalen in HD !!

              Reageer


              • #82
                Ook op de coaxkabel in HD?

                Reageer


                • #83
                  Op COAX zal voor zeeland een selectie zijn gemaakt. Tv Rijnmond en Brabant neem ik aan.
                  Overigens heeft Caiway dat beleid nog niet overgenomen, TVOost is in Twente op COAX nog SD.
                  Op zich wel jammer, maar ik ga nu toch de ITV-decoder meer gebruiken doordat daar meer HD op zit.
                  En er komen updates aan voor ondertiteling, teletekst, HD ondertiteling.
                  Dolby Surround is een heel lastig en hardnekkig probleem en dat gaat iets langer duren.
                  Maar ik blijf er bij dat Dolby 5.1 net zo standaard is als HD en dat je tv kijkers niet meer kunt opschepen met stereo geluid.

                  Reageer

                  Om te reageren, moet je eerst .

                  verwerken...
                  X