Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Mijn lokale zender ontbreekt

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #46
    Het grappige is dat ik mijn Delta interactieve televisie kastjes terug moet sturen naar het antwoordnummer wat Caiway al jaren in gebruik heeft

    DELTA
    Antwoordnummer 10010
    2670 VB Naaldwijk


    Dus Delta is nu alweer verhuisd naar het oude Caiway gebouw, denk ik

    Reageer


    • #47
      Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

      dat is een kluitje in het riet antwoord. Caiway en Delta trekken samen op voor wat betreft decodersoftware en HD zenders.
      Maar kennelijk zijn jullie ook niet bereid de Deltaklanten te informeren, anders had je in ieder geval antwoord kunnen geven hoe Delta er in staat en waarom Frietere zijn eigen lokale zender niet ziet en of jullie dit gaan fixen.
      Dat de schijn wordt opgehouden dat het twee bedrijven zijn met twee platformen prima, maar zo is het niet.
      Vragen stellen en zelf willen bepalen hoe en wat er geantwoord wordt. Ergens wringt dat.

      Reageer


      • #48
        Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
        Vragen stellen en zelf willen bepalen hoe en wat er geantwoord wordt. Ergens wringt dat.
        maar ja, daar zijn ze al zo lang mee bezig.
        en nog steeds niet door hebben, dat zoiets echt niet helpt.

        Reageer


        • #49
          Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht

          maar ja, daar zijn ze al zo lang mee bezig.
          en nog steeds niet door hebben, dat zoiets echt niet helpt.
          Je gaat de vragensteller nu bekritiseren? Jullie vinden het prima dat de communicatie ondermaats is?

          Reageer


          • #50
            Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

            Je gaat de vragensteller nu bekritiseren? Jullie vinden het prima dat de communicatie ondermaats is?

            Reageer


            • #51
              Wat beweegt Delta dan wel om te antwoorden op de vraag waarom ze de lokale televisiezender niet doorgeven in het basispakket, terwijl de mediawet dit verplicht?

              Weet jij dan het antwoord daarop, Fred44?

              Reageer


              • #52
                Oorspronkelijk gepost door Frieterie Bekijk bericht
                Weet jij dan het antwoord daarop, Fred44?
                het is zoals het is.
                vechten tegen de bierkaai heeft geen zin.
                roeien met de riemen die je hebt.
                en dan is er nog iets met roependen in de woestijn.


                Reageer


                • #53
                  Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
                  Jullie vinden het prima dat de communicatie ondermaats is?
                  dat heb je mij niet horen zeggen en dat gaat ook niet gebeuren.

                  Reageer


                  • #54
                    Oorspronkelijk gepost door Frieterie Bekijk bericht
                    Wat beweegt Delta dan wel om te antwoorden op de vraag waarom ze de lokale televisiezender niet doorgeven in het basispakket, terwijl de mediawet dit verplicht?

                    Weet jij dan het antwoord daarop, Fred44?
                    Je begrijpt dat Fred ook een klant is?

                    Reageer


                    • #55
                      Fred weet nogal veel ...

                      Reageer


                      • #56
                        Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht

                        het is zoals het is.
                        vechten tegen de bierkaai heeft geen zin.
                        roeien met de riemen die je hebt.
                        en dan is er nog iets met roependen in de woestijn.

                        Ik mag hopen dat ik geen roepende in de woestijn ben, maar dat Delta leest wat de grieven zijn en snapt dat er iets aan moet gebeuren.
                        In Zeeland kent men alleen Delta wellicht en is men sneller tevreden. De rest van Nederland heeft vergelijkingsmateriaal en dan ik ik rustig stellen dat Delta ver achter de muziek aanloopt en als provider de klanten gewoon dient te beantwoorden en niet met kluitjes in het Zeelandse riet.

                        Reageer


                        • #57
                          Zeeuwse riet

                          Reageer


                          • #58
                            Oorspronkelijk gepost door Edwinb Bekijk bericht

                            Ik kan je niet vertellen welke upgrades er door caiway worden doorgegeven. Neem hiervoor contact op met mijn collega's van Caiway op https://www.caiway.nl/klantenservice/contact
                            Ik denk dat "onze" Edwin nu achter twitter bij Caiway zit. Misschien kan je nu wel de vraag beantwoorden.


                            Caiway
                            @Caiway3 u
                            Als je problemen ervaart met de software van de decoder kan je ons een DM sturen. Zodra er een update beschikbaar komt worden onze klanten hierover geinformeerd. Als er nog vragen zijn dan horen wij dit graag. ^Edwin

                            Bij Caiway twitter gebruiken ze normaal alleen hun initialen. Zo zie je dat je gewoon voor de gek gehouden wordt.

                            Reageer


                            • #59
                              Oorspronkelijk gepost door Willem1980 Bekijk bericht

                              Ik denk dat "onze" Edwin nu achter twitter bij Caiway zit. Misschien kan je nu wel de vraag beantwoorden.


                              Caiway
                              @Caiway3 u
                              Als je problemen ervaart met de software van de decoder kan je ons een DM sturen. Zodra er een update beschikbaar komt worden onze klanten hierover geinformeerd. Als er nog vragen zijn dan horen wij dit graag. ^Edwin

                              Bij Caiway twitter gebruiken ze normaal alleen hun initialen. Zo zie je dat je gewoon voor de gek gehouden wordt.
                              Tuurlijk. En corona wordt verspreid door 5g.

                              Reageer


                              • #60
                                Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht

                                Tuurlijk. En corona wordt verspreid door 5g.
                                Dit is al langer bekend. De helpdesk en telefoondienst bedient zowel Delta als Caiway.
                                inderdaad voelt het hier alsof men klanten in de maling neemt en lak heeft aan alles en iedereen.

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X