Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Mijn lokale zender ontbreekt

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #61
    Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

    Dit is al langer bekend. De helpdesk en telefoondienst bedient zowel Delta als Caiway.
    inderdaad voelt het hier alsof men klanten in de maling neemt en lak heeft aan alles en iedereen.
    Voelt. Jij bepaalt hoe je je voelt. Niet een helpdesk.

    Reageer


    • #62
      Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht

      Voelt. Jij bepaalt hoe je je voelt. Niet een helpdesk.
      De helpdesk is degene die de klant dat gevoel geeft. Wat snap je daar niet aan?

      Reageer


      • #63
        Tsja. Als je op iedereen zo gebeten reageert, wat verwacht je dan? Succes!

        Reageer


        • #64
          Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
          Dat de schijn wordt opgehouden dat het twee bedrijven zijn met twee platformen prima, maar zo is het niet.
          Het is je al tig keer uitgelegd, maar ik doe nog maar eens een poging. Je hebt DELTA Fiber Nederland BV en daaronder vallen Caiway, DELTA Fiber en DELTA Glasvezel. We hebben hetzelfde moederbedrijf en werken samen, maar we bieden niet standaard dezelfde producten aan. Dus de bewering, "ja maar zij hebben het ook" gaat dus niet op.

          Het forum is standaard in beheer door medewerkers van DELTA Fiber omdat het forum altijd onderdeel is geweest van ZeelandNet, wat later DELTA Fiber is geworden.
          A prudent question is one-half of wisdom

          Reageer


          • #65
            Oorspronkelijk gepost door MatthijsL Bekijk bericht

            Het is je al tig keer uitgelegd, maar ik doe nog maar eens een poging. Je hebt DELTA Fiber Nederland BV en daaronder vallen Caiway, DELTA Fiber en DELTA Glasvezel. We hebben hetzelfde moederbedrijf en werken samen, maar we bieden niet standaard dezelfde producten aan. Dus de bewering, "ja maar zij hebben het ook" gaat dus niet op.

            Het forum is standaard in beheer door medewerkers van DELTA Fiber omdat het forum altijd onderdeel is geweest van ZeelandNet, wat later DELTA Fiber is geworden.
            Klopt, maar interactieve tv is qua product hetzelfde, dus qua software. De zenderindeling en zenders zijn anders, echter HD en SD van zenders niet omdat dezelfde streams worden doorgezet/van dezelfde bron gebruik wordt gemaakt. Wat betreft lokale zenders zou het truukje van Caiway toegepast kunnen worden, daar hebben jullie wel inzage in.

            Reageer


            • #66
              Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

              Klopt, maar interactieve tv is qua product hetzelfde, dus qua software. De zenderindeling en zenders zijn anders, echter HD en SD van zenders niet omdat dezelfde streams worden doorgezet/van dezelfde bron gebruik wordt gemaakt. Wat betreft lokale zenders zou het truukje van Caiway toegepast kunnen worden, daar hebben jullie wel inzage in.
              Borretje, lees je wel wat hij schrijft?

              Reageer


              • #67
                Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht

                Borretje, lees je wel wat hij schrijft?
                Zeker ... en wat hij schrijft klopt ook, maar wel met een nuance.
                Intussen werken velen van Delta ook voor Caiway. Het is dus niet zo dat men niet kan afkijken en de lokalen kunnen dus ook bij Delta komen.

                Reageer


                • #68
                  Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                  Zeker ... en wat hij schrijft klopt ook, maar wel met een nuance.
                  Intussen werken velen van Delta ook voor Caiway. Het is dus niet zo dat men niet kan afkijken en de lokalen kunnen dus ook bij Delta komen.
                  A prudent question is one-half of wisdom

                  Reageer


                  • #69
                    Ik roep niets over moeten in dit geval, wel wat en kan in de toekomst. Dank voor de feedback!

                    Reageer


                    • #70
                      Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
                      Ik roep niets over moeten in dit geval...
                      Echt niet?

                      Maar blijf gewoon je op en aanmerkingen posten hoor. Deze worden echt wel gezien en alle feedback die wij krijgen is belangrijk, mits dit wel onderbouwd wordt natuurlijk.

                      A prudent question is one-half of wisdom

                      Reageer


                      • #71
                        Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
                        Ik roep niets over moeten in dit geval, wel wat en kan in de toekomst. Dank voor de feedback!
                        Beetje jammer, je hebt het echt heel vaak gezegd.

                        Reageer


                        • #72
                          Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht

                          Beetje jammer, je hebt het echt heel vaak gezegd.
                          Niet in het verband met met de lokale zenders.

                          Reageer


                          • #73
                            Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                            Niet in het verband met met de lokale zenders.
                            Jammer. Maar soit er over.

                            Reageer


                            • #74
                              Het is in ieder geval nog niet opgepakt door Delta. Ik ben niet meer teruggebeld, mijn klacht hierover op www.klacht.nl nemen ze niet in behandeling.

                              Delta is kampioen zand in de ogen strooien, zo langzamerhand. Verbloemen het probleem, zwijgen het dood. Als de klant maar maandelijks aftikt voor een ondeugdelijk product!

                              Reageer


                              • #75
                                Oorspronkelijk gepost door Frieterie Bekijk bericht
                                Het is in ieder geval nog niet opgepakt door Delta. Ik ben niet meer teruggebeld, mijn klacht hierover op www.klacht.nl nemen ze niet in behandeling.

                                Delta is kampioen zand in de ogen strooien, zo langzamerhand. Verbloemen het probleem, zwijgen het dood. Als de klant maar maandelijks aftikt voor een ondeugdelijk product!
                                Je snapt eigenlijk niet dat klanten er niet weglopen maar een forum volblaffen.

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X