Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Mijn lokale zender ontbreekt

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Oorspronkelijk gepost door Vrieskist Bekijk bericht

    Krijg jij tegenwoordig gratis Delta produkten, dat je ze hier zo te vuur en te zwaard, over vrijwel elk onderwerp, loopt te verdedigen?

    Natuurlijk, maar dat snapte een slimmerik als jij allang :-)



    [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

    Reageer


    • #17
      Het verdedigen van Delta is in ieder geval ongegrond. Delta interactief en Caiway interactief is 1 platform met dezelfde aanvoer van zenders. Om deze reden ontbreekt ook ARD in HD op Caiway interactief ( omdat Delta deze slechts in SD aanbiedt.

      Op Caiway interactief worden regionale zenders van iedere regio wel doorgegeven. De aanvoer is dus beschikbaar voor Delta interactief. Toch blijft Delta interactief al een jaar in gebreke en overtreedt hiermee de mediawet.

      Reageer


      • #18
        Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
        Delta interactief en Caiway interactief is 1 platform met dezelfde aanvoer van zenders.
        als er hier op het forum medewerkers van Delta / Zeelandnet meerdere keren aangeven, dat Delta interactief en Caiway interactief TWEE verschillende platvormen zijn, wanneer ga je dat dan es snappen ??

        maar nee hoor, gewoon doorblijven zagen.

        Reageer


        • #19
          Die medewerkers hebben dat niet gezegd als ik teruglees.
          Ze zeggen alleen dat Delta en Caiway twee verschillende bedrijven zijn.

          Het lijkt wel of sommige mensen niet onder ogen willen zien hoe slecht de dienstverlening is van Delta op
          het interactieve televisieplatform. Ik heb al diverse mensen gesproken die dezelfde problemen ervaren als ik.

          Ik zal binnenkort eens op Youtube zetten hoe slecht die interactieve ontvangers werken van Delta. Misschien dat dan onder andere de oogjes van Fred44 open gaan. ( kastje gaat niet aan, geeft geen beeld, gaat niet uit)
          Laatst bewerkt door Frieterie; 12 Apr 2020, 11:56.

          Reageer


          • #20
            Oorspronkelijk gepost door Frieterie Bekijk bericht
            Het lijkt wel of sommige mensen niet onder ogen willen zien hoe slecht de dienstverlening is van Delta op
            het interactieve televisieplatform.
            hoe het is gesteld met de service en dienstverlening van Delta, dat is mij maar al te goed bekend.
            en je hoeft ook geen enkele moeite te doen om dat verder verduidelijken.

            maar misschien kun je jouw energie ergens anders insteken, dan hier alleen steeds weer verkondigen, hoe slecht en belabberd het allemaal is.
            let wel: je hebt geen ongelijk, maar wat je doet, dat helpt niet, echt niet.

            Reageer


            • #21
              Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht


              let wel: je hebt geen ongelijk, maar wat je doet, dat helpt niet, echt niet.
              Het helpt voor hem misschien niet maar hij waarschuwt wel dat je geen glasvezelpakket moet nemen van Delta. Daarvoor is dit forum ook.
              De medewerkers geven ook geen antwoordt hier die te moeilijk zijn en doen net of ze het niet gezien hebben.



              Reageer


              • #22
                Oorspronkelijk gepost door Willem1980 Bekijk bericht
                Het helpt voor hem misschien niet maar hij waarschuwt wel dat je geen glasvezelpakket moet nemen van Delta. Daarvoor is dit forum ook.
                het heeft allemaal niks met glasvezel te maken.
                Delta interactief via Coax is net precies van hetzelfde.

                Reageer


                • #23
                  Frieterie ik zou zeggen trek je terug in je frietkot en schrijf een lange brief aan Delta met al je grieven, dan hoef je ons hiermee niet steeds lastig te vallen. We weten nu wel dat je in de afgelopen weken alleen maar klachten hebt, maar die hoeven niet altijd op dit forum te worden geuit, want daar wordt niemand wijzer van.

                  Reageer


                  • #24
                    Terugtrekken omdat iemand dingen aan de kaak stelt die echt niet kunnen? De loftrompet komt vanzelf als het product goed is en blij maakt. Delta is daar nog kilometers van verwijderd.

                    Jij loopt op de muziek vooruit, deroeck !

                    Reageer


                    • #25
                      Volgens mij is dit forum bedoeld om elkaar te helpen met problemen en niet als klaagmuur over HD of SD, over Caiway of Delta, over wel of geen regionale zenders. Dat zul je toch echt met Delta zelf moeten uitvechten.

                      Reageer


                      • #26
                        Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
                        Terugtrekken omdat iemand dingen aan de kaak stelt die echt niet kunnen? De loftrompet komt vanzelf als het product goed is en blij maakt. Delta is daar nog kilometers van verwijderd.

                        Jij loopt op de muziek vooruit, deroeck !
                        [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

                        Reageer


                        • #27
                          Zowel op een KPN forum als een Ziggo forum als een T-Mobile helpen mensen elkaar, maar stellen ze ook tekortkomingen en problemen aan de kaak.
                          Ik wist niet dat dit Delta forum een grote uitzondering is op de regel.

                          Reageer


                          • #28
                            De aanval op Frieterie is begonnen, terwijl hij geheel terecht hier tekortkomingen aan de kaak stelt.
                            Het zou helpen wanneer Delta gewoon reageert zodat we de stand van zaken kennen.
                            interactief tekortkomingen
                            1) 30 min wachten voor terugkijken ( was op het oude platform van Caiway 5 min)
                            2) Geen Dolby
                            3) Geen favorietenlijst mogelijk
                            4) Geen ondertiteling 888
                            5) Geen HD wat HD moet zijn ARD, TVE, Schlager TV en alle regionale omroepen, RTL zenders Crime, Lounge en Telekids etc etc
                            6) Geen lokale omroepen bij Delta terwijl dit wel mogelijk is conform hoe Caiway het biedt. Men maakt gebruik van hetzelfde platform.
                            7) Haperingen en zwart beeld bij veelbekeken uitzendingen
                            8) Haperingen tijdens zappen
                            9) Nog geen enkel 4K kanaal in twee jaar tijd...
                            10) Geen Netflix en Videoland. Dat kjjkt via een decoder op het netwerk prettiger dan via Wifi.
                            delta kunnen jullie reageren?
                            mijn vraag over de regionale omroepen naar HD wordt ook stelselmatig genegeerd, terwijl de kanalen HD moeten zijn conform hetgeen de rpo in het persbericht claimt!

                            Reageer


                            • #29
                              Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
                              De aanval op Frieterie is begonnen, terwijl hij geheel terecht hier tekortkomingen aan de kaak stelt.

                              Reageer


                              • #30
                                Oorspronkelijk gepost door Frieterie Bekijk bericht
                                Ik wist niet dat dit Delta forum een grote uitzondering is op de regel.
                                op een forum zoals dit, proberen we elkaar te helpen met problemen, die men heeft met apparatuur, software, etc.etc.
                                en doorzagen over iets wat hier niet opgelost gaat worden heeft geen zin.

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X