Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Mijn lokale zender ontbreekt

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #31
    Het spijt me, maar als na 2,5 jaar de zaken nog niet op orde zijn dan noem ik dat een loopje nemen met je klant, dan neem de klant niet serieus.
    wanneer nieuwe klanten op glasvezel dusdanig reageren omdat ze beter gewend zijn dan zou men bij Delta echt harder moeten gaan lopen.
    Alles loopt lichtjaren achter en met name de Caiwayklanten hebben vergelijkingsmateriaal met het oude platform van Caiway.

    ik ben over gezet op het nieuwe platform en ik ga gewoon terug in de tijd qua dienstverlening, Dat kan de bedoeling niet zijn, sterker nog dat is niet akkoord,
    Je kan als provider niet stil gaan staan wanneer andere providers wel dien wat klanten van hen verwachten, een goed interactief hoogwaardig product leveren met HD zenders waar het kan en UHD. Delta en Caiway moeten uit die luie stoel en gaan leveren! Meer is er niet van! Geen mooie woorden of loze beloften, maar daden!

    En sorry hoor, maar een fatsoenlijke statusupdatengeven of gewoon antwoorden op vragen is een kleine moeite. Maar dan is men opeens vergeten te reageren, terwijl op andere zaken op dit forum wel wordt gereageerd.
    ondertussen is bij de buren het gras wel veel groener, maar helaas zijn die buren niet beschikbaar op het glasvezelnetwerk of COAX. Alleen via een brakke 10Mbit lijn.
    Laatst bewerkt door Bordewolf; 12 Apr 2020, 22:55.

    Reageer


    • #32
      Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
      Het spijt me, maar als na 2,5 jaar de zaken nog niet op orde zijn dan noem ik dat een loopje nemen met je klant, dan neem de klant niet serieus.
      klopt

      wanneer nieuwe klanten op glasvezel dusdanig reageren omdat ze beter gewend zijn dan zou men bij Delta echt harder moeten gaan lopen.
      wishfull thinking


      Alles loopt lichtjaren achter en met name de Caiwayklanten hebben vergelijkingsmateriaal met het oude platform van Caiway.
      geen idee, zou best kunnen.


      Je kan als provider niet stil gaan staan wanneer andere providers wel doen wat klanten van hen verwachten, een goed interactief hoogwaardig product leveren met HD zenders waar het kan en UHD. Delta en Caiway moeten uit die luie stoel en gaan leveren! Meer is er niet van! Geen mooie woorden of loze beloften, maar daden!
      keep dreaming

      Reageer


      • #33
        Ik denk dat het eerder een droom is dat Delta interactieve televisie klanten vasthoudt ..

        Reageer


        • #34

          Reageer


          • #35
            Gaat toch al een tijdje zo hoor...

            Reageer


            • #36
              Ik heb zojuist mijn televisieproduct uitgezet in "mijn Delta". Mijn geduld is op. Ik ben dit helemaal zat!
              Ik ga niet betalen voor zo'n aggenebbisj product. Ik krijg geen antwoord van Delta op mijn klacht inzake het niet leveren van mijn lokale televisiezender.
              Ook op www.klacht.nl geeft Delta geen antwoord.

              Ik heb nog nooit bij zo een klantonvriendelijke aanbieder gezeten waarbij zoveel rammelt aan het televisieproduct.

              Reageer


              • #37
                Bij Caiway regent het ook klachten over de interactieve televisie, hetzelfde platform als Delta. Kastje gaat niet aan of niet uit. Vastlopen. Facebook staat er bol van. Zo te merken neemt Delta Fiber deze ellende voor lief. Anders zou er wel accurater gereageerd worden op klachten.

                Reageer


                • #38
                  Ik heb de verwerking al binnen van het opzeggen van interactieve televisie per e-mail. Ik moet de interactieve televisiekastjes van Delta retour sturen naar Naaldwijk.
                  Klopt dat wel? Daar zat vroeger Caiway namelijk.

                  Reageer


                  • #39
                    Oorspronkelijk gepost door Frieterie Bekijk bericht
                    Ik heb de verwerking al binnen van het opzeggen van interactieve televisie per e-mail. Ik moet de interactieve televisiekastjes van Delta retour sturen naar Naaldwijk.
                    Klopt dat wel? Daar zat vroeger Caiway namelijk.
                    Hoe kijkt u nu naar tv dan? coax? Levert Delta nu ook coax buiten Zeeland

                    Reageer


                    • #40
                      Frieterie dan zijn de druiven voor jou erg zuur, je was toch overgestapt omdat je bij Delta meer heil zag in het tv product ism de decoder? ik zit bij Caiway, zelfde platform maar wel de lokale zenders, het kan dus wel. schande dat Delta niet reageert en dit ook nief aanpast.
                      Ik baal er van dat Delta en Caiway samen optrekken. De dienstverlening en kwaliteit van de nieuwe interactieve dienst is ver ondermaats en HD zenders worden niet eens toegevoegd, dit kan zo niet aanblijven!
                      delta wanneer kunnen we eindelijk alle upgrades verwachten incl talloze HD zenders die elders al wel worden doorgegeven!?

                      Reageer


                      • #41
                        Hallo Willem. Ik kijk nu televisie via NL Ziet. Tevens kan ik op mijn adres kiezen voor Ziggo.

                        Reageer


                        • #42
                          Misschien kan dit nog een alternatief zijn voor NL Ziet.

                          Reageer


                          • #43
                            Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
                            Frieterie dan zijn de druiven voor jou erg zuur, je was toch overgestapt omdat je bij Delta meer heil zag in het tv product ism de decoder? ik zit bij Caiway, zelfde platform maar wel de lokale zenders, het kan dus wel. schande dat Delta niet reageert en dit ook nief aanpast.
                            Ik baal er van dat Delta en Caiway samen optrekken. De dienstverlening en kwaliteit van de nieuwe interactieve dienst is ver ondermaats en HD zenders worden niet eens toegevoegd, dit kan zo niet aanblijven!
                            delta wanneer kunnen we eindelijk alle upgrades verwachten incl talloze HD zenders die elders al wel worden doorgegeven!?
                            Ik kan je niet vertellen welke upgrades er door caiway worden doorgegeven. Neem hiervoor contact op met mijn collega's van Caiway op https://www.caiway.nl/klantenservice/contact

                            Reageer


                            • #44
                              Wat is dit voor flut antwoord ? Delta is zelf landelijk gegaan dus moet de lokale omroep van de woonplaats van de klant leveren in het digitale basispakket.

                              Reageer


                              • #45
                                Oorspronkelijk gepost door Edwinb Bekijk bericht

                                Ik kan je niet vertellen welke upgrades er door caiway worden doorgegeven. Neem hiervoor contact op met mijn collega's van Caiway op https://www.caiway.nl/klantenservice/contact
                                dat is een kluitje in het riet antwoord. Caiway en Delta trekken samen op voor wat betreft decodersoftware en HD zenders.
                                Maar kennelijk zijn jullie ook niet bereid de Deltaklanten te informeren, anders had je in ieder geval antwoord kunnen geven hoe Delta er in staat en waarom Frietere zijn eigen lokale zender niet ziet en of jullie dit gaan fixen.
                                Dat de schijn wordt opgehouden dat het twee bedrijven zijn met twee platformen prima, maar zo is het niet.

                                Laatst bewerkt door Bordewolf; 17 Apr 2020, 10:22.

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X