Het spijt me, maar als na 2,5 jaar de zaken nog niet op orde zijn dan noem ik dat een loopje nemen met je klant, dan neem de klant niet serieus.
wanneer nieuwe klanten op glasvezel dusdanig reageren omdat ze beter gewend zijn dan zou men bij Delta echt harder moeten gaan lopen.
Alles loopt lichtjaren achter en met name de Caiwayklanten hebben vergelijkingsmateriaal met het oude platform van Caiway.
ik ben over gezet op het nieuwe platform en ik ga gewoon terug in de tijd qua dienstverlening, Dat kan de bedoeling niet zijn, sterker nog dat is niet akkoord,
Je kan als provider niet stil gaan staan wanneer andere providers wel dien wat klanten van hen verwachten, een goed interactief hoogwaardig product leveren met HD zenders waar het kan en UHD. Delta en Caiway moeten uit die luie stoel en gaan leveren! Meer is er niet van! Geen mooie woorden of loze beloften, maar daden!
En sorry hoor, maar een fatsoenlijke statusupdatengeven of gewoon antwoorden op vragen is een kleine moeite. Maar dan is men opeens vergeten te reageren, terwijl op andere zaken op dit forum wel wordt gereageerd.
ondertussen is bij de buren het gras wel veel groener, maar helaas zijn die buren niet beschikbaar op het glasvezelnetwerk of COAX. Alleen via een brakke 10Mbit lijn.
wanneer nieuwe klanten op glasvezel dusdanig reageren omdat ze beter gewend zijn dan zou men bij Delta echt harder moeten gaan lopen.
Alles loopt lichtjaren achter en met name de Caiwayklanten hebben vergelijkingsmateriaal met het oude platform van Caiway.
ik ben over gezet op het nieuwe platform en ik ga gewoon terug in de tijd qua dienstverlening, Dat kan de bedoeling niet zijn, sterker nog dat is niet akkoord,
Je kan als provider niet stil gaan staan wanneer andere providers wel dien wat klanten van hen verwachten, een goed interactief hoogwaardig product leveren met HD zenders waar het kan en UHD. Delta en Caiway moeten uit die luie stoel en gaan leveren! Meer is er niet van! Geen mooie woorden of loze beloften, maar daden!
En sorry hoor, maar een fatsoenlijke statusupdatengeven of gewoon antwoorden op vragen is een kleine moeite. Maar dan is men opeens vergeten te reageren, terwijl op andere zaken op dit forum wel wordt gereageerd.
ondertussen is bij de buren het gras wel veel groener, maar helaas zijn die buren niet beschikbaar op het glasvezelnetwerk of COAX. Alleen via een brakke 10Mbit lijn.
Reageer