Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Kosten DIT

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #46
    Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht


    Klik op de afbeelding voor grotere versie  Naam: Schermafbeelding 2019-08-06 om 12.12.48.jpg Bekeken: 1 Grootte: 134,2 Kb ID: 176565

    Reageer


    • #47
      en als ze dan toch bezig zijn, kunnen ze misschien ook de downloadsnelheid aanpassen / gelijktrekken

      Klik op de afbeelding voor grotere versie

Naam: Schermafbeelding 2019-08-06 om 12.21.43.jpg
Bekeken: 199
Grootte: 50,6 Kb
ID: 176568
      Klik op de afbeelding voor grotere versie

Naam: Schermafbeelding 2019-08-06 om 12.21.53.jpg
Bekeken: 153
Grootte: 66,3 Kb
ID: 176569

      Reageer


      • #48
        Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht
        en als ze dan toch bezig zijn, kunnen ze misschien ook de downloadsnelheid aanpassen / gelijktrekken

        Klik op de afbeelding voor grotere versie  Naam: Schermafbeelding 2019-08-06 om 12.21.43.jpg Bekeken: 1 Grootte: 50,6 Kb ID: 176568
        Klik op de afbeelding voor grotere versie  Naam: Schermafbeelding 2019-08-06 om 12.21.53.jpg Bekeken: 1 Grootte: 66,3 Kb ID: 176569
        Laatst bewerkt door Jos; 6 Aug 2019, 13:33.

        Reageer


        • #49
          Oorspronkelijk gepost door Jos Bekijk bericht
          Zijn die snelheden van 125 en 225 trouwens ooit gecommuniceerd, want dan heb ik ergens wat gemist..
          geen idee

          als ik dan kijk bij Combineer & Profiteer, dan zakt mn broek nog verder af.
          want ik heb ook Energie van Delta, en kom zelf uit op 250 MB/s

          Klik op de afbeelding voor grotere versie

Naam: Schermafbeelding 2019-08-06 om 12.51.31.jpg
Bekeken: 202
Grootte: 104,4 Kb
ID: 176572
          Laatst bewerkt door fred44nl; 6 Aug 2019, 13:53.

          Reageer


          • #50
            Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht

            geen idee

            als ik dan kijk bij Combineer & Profiteer, dan zakt mn broek nog verder af.
            want ik heb ook Energie van Delta, en kom zelf uit op 250 MB/s

            Klik op de afbeelding voor grotere versie

Naam: Schermafbeelding 2019-08-06 om 12.51.31.jpg
Bekeken: 202
Grootte: 104,4 Kb
ID: 176572
            Ik had net dezelfde screenshot gemaakt...al die moeite voor niks dus...

            Reageer


            • #51
              Edwinb
              misschien wordt het tijd, dat hier es naar gekeken wordt

              Reageer


              • #52
                Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht
                Edwinb
                misschien wordt het tijd, dat hier es naar gekeken wordt
                Ik had er nog "de hoogste" tussen geplakt, maar ja...dat ben ik..

                Reageer


                • #53
                  Oorspronkelijk gepost door Terster Bekijk bericht
                  Het neerleggen bij diegene die het op kan lossen, ben ik het helemaal mee eens.

                  " Er zitten op dit moment Caiway-klanten op het systeem van Delta". Zover ik weet is dat niet waar.
                  "Het heeft voor deze Caiway-klanten geen zin om zich te wenden tot Caiway". Dat is inderdaad de manier om een oplossing te verkrijgen.
                  Heb voor je de Caiway producten bekenen en de storing gedeeltes van de website met de vervolg stappen en de uitkomst.
                  zodra het echt een issue lijkt te zijn wordt dit aangegeven
                  "Online beschikbaar van maandag t/m zondag van 09:00 - 21:00. Of neem telefonisch contact met ons op via het nummer 088 2249 111 (tarief 088-nummer)."
                  Voor het punt, is dat dus niet Delta.

                  Dan ga ik onderzoeken voor het platform en zie deze berichten "https://www.totaaltv.nl/nieuws/delta-en-caiway-bundelen-krachten-bij-televisie/".
                  Nu snap ik dat je daarop meteen bij Delta Fiber Nederland wilt aankloppen om zo dicht mogelijk bij de bron in de buurt te komen. Of wellicht je probleem bij meerdere mensen op het bord te krijgen, om zo een grotere kans van oplossen te verkrijgen.

                  in alle artiekelen zoals ik hierboven 1 van heb neergezet, staat in "gaan gebruiken". Punt hiervan is dat ze dingen samen gaan voegen.
                  Ze lijken op elkaar maar gebruiken nu nog 2 aparte systemen. Zijn nu nog 2 aparte bedrijven.

                  Stel nu dat een techneut alle middelen krijgt om Delta problemen op te lossen, en als het goed is ergens in het jaar 2025 of 2030 of 2100 pas de middelen krijgt om Caiway problemen aan te pakken (punt van deze zin is "in de toekomst" ). Denk ik niet dat ze jou probleem van missende HD zenders, of dergelijke, nu aan te kunnen pakken.

                  Dan "Als een product in de supermarkt niet goed is (al is het houdbaar) dan schrijf je toch ook naar de producent? De supermarkt is er niet de oorzaak van dat iets door de kwaliteitskeuring kwam wat er niet door had mogen komen." (delta is de producent in je voorbeeld, al is dat niet het punt van je uitleg van die zin die ik wel begrijp) wat je zelf ook aangeeft in "Delta is platformbeheerder" en Caiway zou dan de winkel eigenaar zijn waar je met je "product die niet goed is " heen zal moeten.

                  Punt blijft wel dat zover ik weet dat iedereen op dit forum, ongeacht, en zover ze kunnen, zullen helpen. Daarbij is iedereen welkom.

                  ( Mocht iets niet kloppen zullen de beheerders me wel corrigeren denk ik )
                  Je bralt maar wat. Moet je doen.. De toekomt is NU. Nieuwe Caiwayklanten zittten op het systeem van Delta, Delta levert de software, de zenders en oo de ondersteuning van dit platform.
                  Snoepdoos kan daar over meepraten. Je kan nog net zo ver uit je nek lullen als je wil, Delta moet het fixen wat betreft de HD zenders en niemand anders KAN het ook fixen.
                  Dat geldt ook voor issues als ondertiteling, teletekst, favorietenlijstjes etc.

                  Reageer


                  • #54
                    Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                    Je bralt maar wat. Moet je doen.. De toekomt is NU. Je kan nog net zo ver uit je nek lullen als je wil
                    Dit is geen brallen natuurlijk. Tsja...

                    Reageer


                    • #55
                      ( Mocht iets niet kloppen zullen de beheerders me wel corrigeren denk ik )

                      Reageer


                      • #56
                        Oorspronkelijk gepost door Terster Bekijk bericht
                        ( Mocht iets niet kloppen zullen de beheerders me wel corrigeren denk ik )
                        Het is erg stil bij de beheerders...

                        Reageer


                        • #57
                          Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                          Het is erg stil bij de beheerders...
                          Het helpt ook als je het heel vaak vraagt, liefst op een forum en er bij zeggen dat ze stil zijn etc.; daar gaan beheerders harder van lopen.
                          Laatst bewerkt door Koeba; 7 Aug 2019, 18:36.

                          Reageer


                          • #58
                            Oorspronkelijk gepost door Jos Bekijk bericht

                            DE site is nu aangepast zie ik net en toont (na de actieperiode van 4 maanden) nu wel de juiste prijs. Wat mij betrteft kan dit draadje worden gesloten!
                            Klik op de afbeelding voor grotere versie

Naam: Schermafbeelding 2019-08-07 om 12.41.54.jpg
Bekeken: 190
Grootte: 48,1 Kb
ID: 176602

                            Reageer


                            • #59
                              Ik vermoed dat dit klopt. De decoders zullen we gratis zijn. Dat is een policy die Ziggo, Caiway en vele andere providers ook hebben.

                              Reageer


                              • #60
                                Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht
                                Klik op de afbeelding voor grotere versie

Naam: Schermafbeelding 2019-08-07 om 12.41.54.jpg
Bekeken: 190
Grootte: 48,1 Kb
ID: 176602
                                Via deze link is het wel aangepast...om het allemaal wat overzichtelijker te maken:
                                https://www.zeelandnet.nl/abonnement...ercampagne.php

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X