Oorspronkelijk gepost door fred44nl
Bekijk bericht
Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
Kosten DIT
Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
-
Oorspronkelijk gepost door Jos Bekijk berichtZijn die snelheden van 125 en 225 trouwens ooit gecommuniceerd, want dan heb ik ergens wat gemist..
als ik dan kijk bij Combineer & Profiteer, dan zakt mn broek nog verder af.
want ik heb ook Energie van Delta, en kom zelf uit op 250 MB/s
Laatst bewerkt door fred44nl; 6 Aug 2019, 12:53.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Terster Bekijk berichtHet neerleggen bij diegene die het op kan lossen, ben ik het helemaal mee eens.
" Er zitten op dit moment Caiway-klanten op het systeem van Delta". Zover ik weet is dat niet waar.
"Het heeft voor deze Caiway-klanten geen zin om zich te wenden tot Caiway". Dat is inderdaad de manier om een oplossing te verkrijgen.
Heb voor je de Caiway producten bekenen en de storing gedeeltes van de website met de vervolg stappen en de uitkomst.
zodra het echt een issue lijkt te zijn wordt dit aangegeven
"Online beschikbaar van maandag t/m zondag van 09:00 - 21:00. Of neem telefonisch contact met ons op via het nummer 088 2249 111 (tarief 088-nummer)."
Voor het punt, is dat dus niet Delta.
Dan ga ik onderzoeken voor het platform en zie deze berichten "https://www.totaaltv.nl/nieuws/delta-en-caiway-bundelen-krachten-bij-televisie/".
Nu snap ik dat je daarop meteen bij Delta Fiber Nederland wilt aankloppen om zo dicht mogelijk bij de bron in de buurt te komen. Of wellicht je probleem bij meerdere mensen op het bord te krijgen, om zo een grotere kans van oplossen te verkrijgen.
in alle artiekelen zoals ik hierboven 1 van heb neergezet, staat in "gaan gebruiken". Punt hiervan is dat ze dingen samen gaan voegen.
Ze lijken op elkaar maar gebruiken nu nog 2 aparte systemen. Zijn nu nog 2 aparte bedrijven.
Stel nu dat een techneut alle middelen krijgt om Delta problemen op te lossen, en als het goed is ergens in het jaar 2025 of 2030 of 2100 pas de middelen krijgt om Caiway problemen aan te pakken (punt van deze zin is "in de toekomst" ). Denk ik niet dat ze jou probleem van missende HD zenders, of dergelijke, nu aan te kunnen pakken.
Dan "Als een product in de supermarkt niet goed is (al is het houdbaar) dan schrijf je toch ook naar de producent? De supermarkt is er niet de oorzaak van dat iets door de kwaliteitskeuring kwam wat er niet door had mogen komen." (delta is de producent in je voorbeeld, al is dat niet het punt van je uitleg van die zin die ik wel begrijp) wat je zelf ook aangeeft in "Delta is platformbeheerder" en Caiway zou dan de winkel eigenaar zijn waar je met je "product die niet goed is " heen zal moeten.
Punt blijft wel dat zover ik weet dat iedereen op dit forum, ongeacht, en zover ze kunnen, zullen helpen. Daarbij is iedereen welkom.
( Mocht iets niet kloppen zullen de beheerders me wel corrigeren denk ik)
Snoepdoos kan daar over meepraten. Je kan nog net zo ver uit je nek lullen als je wil, Delta moet het fixen wat betreft de HD zenders en niemand anders KAN het ook fixen.
Dat geldt ook voor issues als ondertiteling, teletekst, favorietenlijstjes etc.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
Je bralt maar wat. Moet je doen.. De toekomt is NU. Je kan nog net zo ver uit je nek lullen als je wil
- 1 Like
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Terster Bekijk bericht( Mocht iets niet kloppen zullen de beheerders me wel corrigeren denk ik)
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
Het is erg stil bij de beheerders...Laatst bewerkt door Koeba; 7 Aug 2019, 17:36.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Jos Bekijk bericht
DE site is nu aangepast zie ik net en toont (na de actieperiode van 4 maanden) nu wel de juiste prijs. Wat mij betrteft kan dit draadje worden gesloten!
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht
https://www.zeelandnet.nl/abonnement...ercampagne.php
Reageer
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer