Webmail Log in

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Kosten DIT

Samenvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Kosten DIT

    Op de bestelpagina voor TV en Internet pakkettten wordt de prijs na de actieperiode niet aangepast als je Interactieve TV aan- of uitzet, terwijl elders te vinden is dat de huur voor het kastje € 3,50 per maand bedraagt. De keuze van vaste- en mobiele telefonie wijzigen, wijzigt ook de prijs per maand.
    Heeft iedereen met een Alles-In-Een pakket recht op een gratis DIT-kastje?
    https://www.delta.nl/tv-internet-tel...&ch=Zeelandnet
    Ik blijf maar fouten vinden op de site van Delta/.Zeelandnet. Ik neem aan dat er mensen betaald worden om die actueel te houden en zou het dus helemaal niet erg vinden ook een plaatsje op de loonlijst te krijgen
    Laatst bewerkt door Jos; 3 weken geleden.
  • 66 Reacties

  • #2
    Nuance: Je hebt tijd om ze te vinden.
    (Ik plaag je hè, Jos...)
    Laatst bewerkt door Koeba; 3 weken geleden.

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
      Nuance: Je hebt tijd om ze te vinden.
      (Ik plaag je hè, Jos...)
      ..en tijd is geld...toch...

      Reageer


      • #4
        Erg vlot wordt er weer niet gereageerd...iedereen die op basis van deze informatie een TV en internetpakket heeft afgesloten heeft dus duidelijk recht op een gratis DIT-abonnement!! Klik op de afbeelding voor grotere versie

Naam: aan.jpg
Bekeken: 1
Grootte: 104,8 Kb
ID: 176317Klik op de afbeelding voor grotere versie

Naam: uit.jpg
Bekeken: 1
Grootte: 104,0 Kb
ID: 176318

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Jos Bekijk bericht
          op basis van deze informatie een TV en internetpakket heeft afgesloten heeft dus duidelijk recht op een gratis DIT-abonnement!!
          ​​​​​​​Jeroen
          typisch een foutje in de website, maar wèl erg slordig.

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Jos Bekijk bericht

            ..en tijd is geld...toch...
            Als dat zo was, waren we rijk!

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Jos Bekijk bericht
              Erg vlot wordt er weer niet gereageerd...iedereen die op basis van deze informatie een TV en internetpakket heeft afgesloten heeft dus duidelijk recht op een gratis DIT-abonnement!! Klik op de afbeelding voor grotere versie

Naam: aan.jpg
Bekeken: 1
Grootte: 104,8 Kb
ID: 176317Klik op de afbeelding voor grotere versie

Naam: uit.jpg
Bekeken: 1
Grootte: 104,0 Kb
ID: 176318
              Is Delta verplicht om te reageren? Op een forum?

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht

                Is Delta verplicht om te reageren? Op een forum?
                Nee hoor, maar je mag toch tenminste verwachten dat fouten op de website worden aangepast als ze daar op worden geattendeerd. Mijn ervaring is inmiddels dat ze daar vaak eerst meerdere malen op moeten worden gewezen en dat het allemaal erg moeizaam gaat. Klanten hebben recht op de juiste informatie toch...of is dat te veel gevraagd?
                Een bedrijf dat echt klantvriendelijk opereert zou blij zijn met dergelijke opmerkingen en er gelijk wat mee doen! Er wel trots op zijn, als de Consumentenbond constateert dat de telefoon heel snel wordt opgenomen, maar verder vaak heel laks met klachten omspringen noem ik niet klantvriendelijk!
                Al heeft het ook voordelen natuurlijk, Zegt u het maar van Omroep Zeeland kan er hele uitzendingen mee vullen.

                Reageer


                • #9
                  DIT wordt de standaard. Bij Caiway hebben alle nieuwe abonnementen ook standaard een interactieve ontvanger of zelfs twee. Ook in het gebied waar coax ligt. Je ziet dat Delta en Caiway steeds meer naar elkaar toegroeien.

                  Reageer


                  • #10
                    begin deze week heb ik een nieuwe TV gekocht en die moet je dan "even" installeren.
                    daarbij moet je dan stap voor stap een procedure doorlopen.
                    op een gegeven moment, moet je alle externe apparaten aanzetten, zodat ze herkend worden.

                    en wat blijkt: m'n Humax wordt herkend als een systeem van Caiway.
                    dat betekent volgens mij, dat het coax-signaal tegenwoordig een verwijzing naar Caiway bevat.

                    Reageer


                    • #11
                      Je voert wel de netwerkwaarden in van Delta?

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
                        Je voert wel de netwerkwaarden in van Delta?
                        ja, ja,

                        Reageer


                        • #13
                          Heb je dan ook het Caiway zenderaanbod?

                          Reageer


                          • #14
                            Klopt, er is een actie gaande waarbij de Interactieve Tv de eerste 6 maanden gratis krijgt. Daarna komt er wel €3,50. Maar dit staat in de kleine lettertjes.

                            Reageer


                            • #15
                              Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
                              Heb je dan ook het Caiway zenderaanbod?
                              geen idee
                              waar zitten de verschillen ??

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X