Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Kosten DIT

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #31
    Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht

    ik begrijp het even niet
    we zitten hier op een forum van Zeelandnet
    wat hebben we dan te maken met de HD-zenders van Caiway ??
    hebben ze daaro geen eigen forum, of zo ??
    misschien kun je beter daar een discussie beginnen.
    WE zitten op een en hetzelfde paltform van DELTA. Dus niet gek dat de Caiwayklanten gaan vragen bij de bron en niet via via.

    Reageer


    • #32
      Feitelijk zit Caiway op het platform van Delta en is momenteel met handen en voeten gebonden door Delta.

      Ze kunnen de naam Caiway net zo schrappen. Het zorgt voorlopig alleen maar voor ellende, die twee namen .

      Reageer


      • #33
        Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
        Feitelijk zit Caiway op het platform van Delta

        Reageer


        • #34
          Ik zie het als volgt:
          voor het moeilijke, makkelijk te maken.
          Caiwayers (voorlopig) naar https://caiway.gebruikers.eu/forum/
          zeelandnetters (voorlopig) naar https://www.zeelandnet.nl/forum/

          dan is DIT gratis? uhhh, normaal idd 1e 6 mnd gratis, maar ik zie hier inderdaad geen vermeldingen van.
          Vermoedelijk dat dit een scherm later zal komen als het specifieker uitgelegd wordt wat je besteld.
          Maar misleidend, hierom heb ik een mail naar de webmaster gestuurd met de bijbehorende vraag/ correctie vraag. (mocht het zo blijken te misleiden verwacht ik netjes een correctie en een bedankje (heb verwezen naar dit forum artikel) naar je
          even afwachten dus.

          Hoop dat deze actie helpt?

          Reageer


          • #35
            Delta leest niet mee op https://caiway.gebruikers.eu/forum/

            Dus helaas zullen de Caiwayers bij problemen met het nieuwe digitale tv platform aankloppen bij Delta. Of het nu gaat om ontbrekende ondertiteling, favorietenlijstjes of HD zenders. Delta draait aan die knoppen en kan zaken repareren. Caiway staat volkomen buitenspel en gaat ook niets voor ons betekenen op dit gebied.

            Snoepdoos (Caiwayer) heeft diverse vragen hier neergeschreven in dit forum die vervolgens ook zijn opgelost.

            Dus nee, we gaan de vragen niet stellen op een forum waar niemand uit de eerste hand reageert of aan de knoppen draait. Dus stellen we de vragen bij de veroorzaker van de problemen en die diegene die ze kan oplossen (Lees Delta)

            Ik heb zelf overigens maar 1 belang: een goede overgang na migratie.

            Reageer


            • #36
              Dat de mensen op dit forum zich graag inzetten om elk euvel aan te pakken, daar twijfel ik niet aan.
              Dat dit meestal ook lukt, ook niet.

              Dat Caiwayers, de vragen beleggen bij ons, op zich niet erg, maar zodra het systeem specifiek gaat worden, zullen de Delta mensen natuurlijk hun schouders ophalen. Totdat die systemen daadwerkelijk uitgewisseld worden.

              Reageer


              • #37
                Systeemspecifiek??? Er zitten op dit moment Caiway-klanten op het systeem van Delta (de klanten die het nieuwe pakket hebben aangeschaft met de nieuwe software met het Delta-platform en de nieuwe Amino's). Tot nu toe gaan de vragen hier over en moeten we ons wenden tot Delta die dit systeem levert en onderhoud.
                En inderdaad worden er zaken opgelost als ondertiteling. Echter hebben de Caiway-klanten met de nieuwe pakketten nog steeds niet de ontbrekende 10 HD zenders.
                Duurt nu al 13 weken. Het lijkt me dat Delta dit met spoed moet gaan oplossen, zij onderhouden dit nieuwe platform, leveren de zenders en onderhouden de software.

                Het heeft voor deze Caiway-klanten geen zijn om zich te wenden tot Caiway, dat is een schakel te veel die zelf geen mallemoer aan de situatie kan doen. Delta is platformbeheerder en moet een de juiste knoppen gaan draaien alvorens de overige Caiwayklanten worden gemigreerd. Minder HD zenders gaan die klanten niet accepteren en ook geen platform dat tot nu toe aantoonbaar minder is dan het huidige.

                Als een product in de supermarkt niet goed is (al is het houdbaar) dan schrijf je toch ook naar de producent? De supermarkt is er niet de oorzaak van dat iets door de kwaliteitskeuring kwam wat er niet door had mogen komen.
                Laatst bewerkt door Bordewolf; 6 Aug 2019, 01:47.

                Reageer


                • #38
                  Het neerleggen bij diegene die het op kan lossen, ben ik het helemaal mee eens.

                  " Er zitten op dit moment Caiway-klanten op het systeem van Delta". Zover ik weet is dat niet waar.
                  "Het heeft voor deze Caiway-klanten geen zin om zich te wenden tot Caiway". Dat is inderdaad de manier om een oplossing te verkrijgen.
                  Heb voor je de Caiway producten bekenen en de storing gedeeltes van de website met de vervolg stappen en de uitkomst.
                  zodra het echt een issue lijkt te zijn wordt dit aangegeven
                  "Online beschikbaar van maandag t/m zondag van 09:00 - 21:00. Of neem telefonisch contact met ons op via het nummer 088 2249 111 (tarief 088-nummer)."
                  Voor het punt, is dat dus niet Delta.

                  Dan ga ik onderzoeken voor het platform en zie deze berichten "https://www.totaaltv.nl/nieuws/delta-en-caiway-bundelen-krachten-bij-televisie/".
                  Nu snap ik dat je daarop meteen bij Delta Fiber Nederland wilt aankloppen om zo dicht mogelijk bij de bron in de buurt te komen. Of wellicht je probleem bij meerdere mensen op het bord te krijgen, om zo een grotere kans van oplossen te verkrijgen.

                  in alle artiekelen zoals ik hierboven 1 van heb neergezet, staat in "gaan gebruiken". Punt hiervan is dat ze dingen samen gaan voegen.
                  Ze lijken op elkaar maar gebruiken nu nog 2 aparte systemen. Zijn nu nog 2 aparte bedrijven.

                  Stel nu dat een techneut alle middelen krijgt om Delta problemen op te lossen, en als het goed is ergens in het jaar 2025 of 2030 of 2100 pas de middelen krijgt om Caiway problemen aan te pakken (punt van deze zin is "in de toekomst" ). Denk ik niet dat ze jou probleem van missende HD zenders, of dergelijke, nu aan te kunnen pakken.

                  Dan "Als een product in de supermarkt niet goed is (al is het houdbaar) dan schrijf je toch ook naar de producent? De supermarkt is er niet de oorzaak van dat iets door de kwaliteitskeuring kwam wat er niet door had mogen komen." (delta is de producent in je voorbeeld, al is dat niet het punt van je uitleg van die zin die ik wel begrijp) wat je zelf ook aangeeft in "Delta is platformbeheerder" en Caiway zou dan de winkel eigenaar zijn waar je met je "product die niet goed is " heen zal moeten.

                  Punt blijft wel dat zover ik weet dat iedereen op dit forum, ongeacht, en zover ze kunnen, zullen helpen. Daarbij is iedereen welkom.

                  ( Mocht iets niet kloppen zullen de beheerders me wel corrigeren denk ik )

                  Reageer


                  • #39
                    Terster
                    ???????Als je nu eerst eens even logisch nadenkt dan weet je dat het huidige platform in 2030 laat staan 2100 allang niet meer bestaat.

                    Reageer


                    • #40
                      driepinter "Als je nu eerst eens even logisch nadenkt dan weet je dat het huidige platform in 2030 laat staan 2100 allang niet meer bestaat."

                      (punt van deze zin is "in de toekomst" )

                      Dit typte ik er ook gelijk achteraan, voor die mensen die dat liever lezen.

                      dus
                      Maar even toepassen met die info zou dat dus gelezen kunnen worden als : "Stel nu dat een techneut alle middelen krijgt om Delta problemen op te lossen, en als het goed is ergens in de toekomst pas de middelen krijgt om Caiway problemen aan te pakken, denk ik niet dat ze jou probleem van missende HD zenders, of dergelijke, nu aan te kunnen pakken."

                      Reageer


                      • #41

                        Reageer


                        • #42
                          DE site is nu aangepast zie ik net en toont (na de actieperiode van 4 maanden) nu wel de juiste prijs. Wat mij betrteft kan dit draadje worden gesloten!

                          Reageer


                          • #43
                            Oorspronkelijk gepost door Jos Bekijk bericht

                            DE site is nu aangepast zie ik net en toont (na de actieperiode van 4 maanden) nu wel de juiste prijs. Wat mij betrteft kan dit draadje worden gesloten!
                            Klik op de afbeelding voor grotere versie

Naam: Schermafbeelding 2019-08-06 om 11.54.00.jpg
Bekeken: 183
Grootte: 49,5 Kb
ID: 176561

                            Reageer


                            • #44
                              Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht
                              Klik op de afbeelding voor grotere versie

Naam: Schermafbeelding 2019-08-06 om 11.54.00.jpg
Bekeken: 183
Grootte: 49,5 Kb
ID: 176561
                              Via welke overzichtspagina kijk je? Via de link "abonnementen" op de homepage van Zeelandnet zie ik nu wel juiste bedragen..

                              Reageer


                              • #45
                                Oorspronkelijk gepost door Jos Bekijk bericht

                                Via welke overzichtspagina kijk je? Via de link "abonnementen" op de homepage van Zeelandnet zie ik nu wel juiste bedragen..

                                Klik op de afbeelding voor grotere versie

Naam: Schermafbeelding 2019-08-06 om 12.12.48.jpg
Bekeken: 232
Grootte: 134,2 Kb
ID: 176565

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X