Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Serviceforum over de nieuwe functionaliteiten die er worden toegevoegd in de nieuwe toekomstige topi

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #61
    @mjdejong Ik ga het even navragen voor je. Ik verwacht dat ik hier morgen op terug kan komen.
    A prudent question is one-half of wisdom

    Reageer


    • #62
      Oorspronkelijk gepost door mjdejong65
      Oorspronkelijk gepost door ovdtier
      Oorspronkelijk gepost door ovdtier
      Oorspronkelijk gepost door mjdejong65
      Oorspronkelijk gepost door Webkabouter
      Oorspronkelijk gepost door mjdejong65
      zal wel fijn zijn nieuwe functionaliteiten,maar kunnen jullie niet beter eerst de klachten oplossen,die waar diverse mensen op hun vraag/klacht geen antwoord krijgen?
      Het oplossen van niet werkende functionaliteit naar werkende functionaliteit is in principe ook toevoegen van functionaliteit
      Dit was mijn probleem:
      Steeds als we naar DIT hebben gekeken,moeten we als we de tv opnieuw aanzetten,naar de invoerlijst om de tv op kabel te zetten.
      Ook komt steeds een Simplink-venster in beeld waar je 2 dingen AAN/UIT kunt zetten,maar zet je de bovenste uit en ga je verder,springt ie vanzelf weer op aan.
      Alleen als de HDMI kabel eruit is,kunnen we de tv gewoon aanzetten.
      Alle 4 de HDMI ingangen al geprobeerd.
      Het is toch niet de bedoeling dat als we DIT willen kijken eerst de HDMI kabel erin moeten doen en erna er weer uit moeten halen?
      Dit probleem is er pas sinds de laatste update !!!

      Ps de Simplink gaat weer aan.als we de soundbar aanzetten(die stond altijd gewoon aan!)
      misschien dat Mathijs via deze topic naar dat probleem met DIT kan kijken........
      Dit is een bekend probleem en de oplossing zal nog even op zich laten wachten denk ik. Dit is het gevolg van het activeren van HDMI-CEC en als je Simplink zegt dan is je ontvanger op een LG tv aangesloten. Dan kun je dit alleen in geheel uitzetten in je audio-menu. Dan werkt alleen het audio syncen ook niet meer en dat is ander probleem met DIT waar je eventueel last van kunt krijgen in dat geval.
      Of in je Simpellnk menu misschien trouwens.
      Ik kan Simplink uitzetten,maar dan werkt de soundbar niet meer............fijn zo'n update!
      Wat je kunt proberen is of het beter werkt als je Simplink aan laat staan (je hebt dus ook een LG soundbar?) en dan alleen kijken of je een menu met HDMI-CEC instellingen hebt met auto-power opties?

      Reageer


      • #63
        Ja LG tv (LG 47LM620S)en LG soundbar,maar onze tv is al "oud" en ik ben de HDMI-CEC instellingen nog niet tegen gekomen.
        HDMI 1 = HDMI (ARC), 2 en 3 gewoon HDMI en HDMI 4 = HDMI(PC)

        Ik wil gewoon de tv aanzetten en dat er dan meteen beeld komt,maar nu moet ik eerst wachten tot er een schermpje in beeld komt,dat je naar de invoerlijst verwijst en daar moet ik 'm dan op kabel zetten en dan heb ik beeld...iedere keer weer als je de tv aanzet,ik wordt er nu een beetje moe van en dat pas na de laatste update!

        Reageer


        • #64
          Het is lastig om hier iets over te zeggen, de menu's verschillen per type en de instellingen bij een oudere TV kunnen dan ook nog afwijken. Hopelijk kan MatthijsL wat voor je betekenen.

          Reageer


          • #65
            Oorspronkelijk gepost door mjdejong65
            Ja LG tv (LG 47LM620S)en LG soundbar,maar onze tv is al "oud" en ik ben de HDMI-CEC instellingen nog niet tegen gekomen.
            HDMI 1 = HDMI (ARC), 2 en 3 gewoon HDMI en HDMI 4 = HDMI(PC)
            in de handleiding staat het volgende:
            [img]40851708-fb07-4f3b-b5a1-d8b4e3f1e906.jpg[/img]

            dus moet je er op een andere HDMI-aansluiting geen last van hebben.

            Reageer


            • #66
              De soundbar zit niet aangesloten met een HDMI stekker ,maar zit met een stekkertje in de optical digital audio

              Reageer


              • #67
                Oorspronkelijk gepost door mjdejong65
                De soundbar zit niet aangesloten met een HDMI stekker ,maar zit met een stekkertje in de optical digital audio
                maar ik bedoel de HDMI-kabel van DIT naar TV.

                heb je hier iets aan:
                https://www.lg.com/us/lgeai/HDTV/res...all__enga.html

                https://www.tomsguide.com/us/lg-tv-s...w-5624-14.html

                Reageer


                • #68
                  Oh ok,maar ik ga je linken eens nalopen,maar morgen pas,ik moet nu eerst een verjaardag regelen.
                  Bedankt weer voor alle hulp.
                  Je hoort nog of het gelukt is,grtjsssss

                  Reageer

                  Om te reageren, moet je eerst .

                  verwerken...
                  X