Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Serviceforum over de nieuwe functionaliteiten die er worden toegevoegd in de nieuwe toekomstige topi

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #46
    Oorspronkelijk gepost door ovdtier
    Fred, nu toon je een veel kritischere kant.
    Fred toont al sinds ik hier ben, jaren dus, een stevig kritische kant. Je moet echt eens ophouden met steeds je eigen issues te projecteren

    Reageer


    • #47
      Oorspronkelijk gepost door ovdtier
      Beste Matthijs. Ik heb al aangegeven dat het niet eerlijk was om Fred en Rinus te beschuldigen van het werken voor Delta. Ik kan me alleen niet voorstellen dat er iemand tevreden is.
      Tsja, dat zegt weinig. Ik ben jou toch scherper gewend hoor "Ik kan me niet voorstellen" is een serieus zwaktebod.

      Reageer


      • #48
        Oorspronkelijk gepost door ovdtier
        Beste Matthijs. Ik heb al aangegeven dat het niet eerlijk was om Fred en Rinus te beschuldigen van het werken voor Delta. Ik kan me alleen niet voorstellen dat er iemand tevreden is.

        Maar nu je reageert. Kun je iets zeggen over eventuele ontwikkelingen of iemand vragen te reageren die wat meer kan zeggen? Ik denk dat jullie klanten het verdienen te horen wat er met hun klachten gaat gebeuren. Als er dan ook wat verbeterd dan volgen er misschien ook positieve reacties op het forum.
        Uiteraard wil ik iedereen op de hoogte houden. Dat ga ik ook doen zodra ik meer weet. Hiervoor zullen nieuwe topics geopend worden die 'sticky' zullen zijn. Ze staan dan altijd bovenaan.

        jan Je verbinding heb ik nog even nagekeken, maar er is geen verstoring zichtbaar. Zowel op modem als wijkniveau. Ik zie een dipje op 04-08, maar daarna alles ok. Je modem heeft sinds die tijd nog geen herstart gehad. Ook zie ik dat je in januari een keertje contact hebt gehad over een storing en daarna niet meer. Als er geen melding wordt gedaan over een storing, dan is er geen storing. Je mailtje heb ik gelijk even doorgezet naar de juiste afdeling.
        A prudent question is one-half of wisdom

        Reageer


        • #49
          Hartelijk Dank Mathijs.

          Maar dat is misschien juist het probleem,op afstand is alles goed.
          Maar hier thuis is een ander verhaal,heb goede bekabeling.( heb nl ook jaren in dit soort werk gezeten aansluitingen en bekabelen enz enz.)
          Dus ik heb mijn abonnement al opgezegd,wat betreft TV en Internet .
          En zal wel zien wat ik in de toekomst ga doen.

          Reageer


          • #50
            Oorspronkelijk gepost door mjdejong65
            zal wel fijn zijn nieuwe functionaliteiten,maar kunnen jullie niet beter eerst de klachten oplossen,die waar diverse mensen op hun vraag/klacht geen antwoord krijgen?
            Het oplossen van niet werkende functionaliteit naar werkende functionaliteit is in principe ook toevoegen van functionaliteit
            Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

            Reageer


            • #51
              Oorspronkelijk gepost door MatthijsL
              Dat is gewoon dikke onzin. Het moet trouwens ook eens afgelopen zijn met dit soort onzinnige reacties. Heb je zo'n mening? Prima, maar onderbouw het met feiten. Kan je dat niet, laat het dan lekker achterwege. Zij zijn echt niet de enige die tevreden zijn, maar tevreden mensen hoor je over het algemeen niet, dus het beeld is nog al vertekend.
              Matthijs, ik hoor wat je zegt, maar 'onzinnig' is relatief. Er is altijd ruimte voor verbetering.
              De klagers zijn mensen die uit frustratie (minder genuanceerde) meningen het forum op slingeren. Aangezien er geen 'mood' icon bij berichten kunnen worden geactiveerd (dat is overigens een mooie functionaliteit die kan worden toegevoegd aan onze forums), is het soms moeilijk om trollen van ongelukkige klanten te onderscheiden. Lees gewoon tussen de regels door, dat doen wij ook

              Ik wil geenszins mensen beledigen, maar tevreden mensen dragen niets bij aan de groei van een medium, ze fungeren slechts als opmaat voor succes (daar is niets mis mee hoor). Zolang je in beweging blijft lok je reacties uit (hoe 'onzinnig' dan ook).
              Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

              Reageer


              • #52
                Oorspronkelijk gepost door Webkabouter
                Oorspronkelijk gepost door mjdejong65
                zal wel fijn zijn nieuwe functionaliteiten,maar kunnen jullie niet beter eerst de klachten oplossen,die waar diverse mensen op hun vraag/klacht geen antwoord krijgen?
                Het oplossen van niet werkende functionaliteit naar werkende functionaliteit is in principe ook toevoegen van functionaliteit

                Dit was mijn probleem:
                Steeds als we naar DIT hebben gekeken,moeten we als we de tv opnieuw aanzetten,naar de invoerlijst om de tv op kabel te zetten.
                Ook komt steeds een Simplink-venster in beeld waar je 2 dingen AAN/UIT kunt zetten,maar zet je de bovenste uit en ga je verder,springt ie vanzelf weer op aan.
                Alleen als de HDMI kabel eruit is,kunnen we de tv gewoon aanzetten.
                Alle 4 de HDMI ingangen al geprobeerd.
                Het is toch niet de bedoeling dat als we DIT willen kijken eerst de HDMI kabel erin moeten doen en erna er weer uit moeten halen?
                Dit probleem is er pas sinds de laatste update !!!

                Ps de Simplink gaat weer aan.als we de soundbar aanzetten(die stond altijd gewoon aan!)
                misschien dat Mathijs via deze topic naar dat probleem met DIT kan kijken........

                Reageer


                • #53
                  Oorspronkelijk gepost door mjdejong65
                  Het is toch niet de bedoeling dat als we DIT willen kijken eerst de HDMI kabel erin moeten doen en erna er weer uit moeten halen? Dit probleem is er pas sinds de laatste update !!!
                  Helaas kan ik je niet verderhelpen wat ik heb dat kastje een tijdje geleden teruggestuurd. Ik denk dat de problemen eerst uitgekristalliseerd en opgelost moeten worden voordat dit overigens prima initiatief kans van slagen heeft.
                  Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                  Reageer


                  • #54
                    Oorspronkelijk gepost door Koeba
                    Oorspronkelijk gepost door ovdtier
                    Beste Matthijs. Ik heb al aangegeven dat het niet eerlijk was om Fred en Rinus te beschuldigen van het werken voor Delta. Ik kan me alleen niet voorstellen dat er iemand tevreden is.
                    Tsja, dat zegt weinig. Ik ben jou toch scherper gewend hoor "Ik kan me niet voorstellen" is een serieus zwaktebod.
                    Oh jee, betekent dit dat ik soft wordt en me ga conformeren...? Neeee :8

                    Reageer


                    • #55
                      Oorspronkelijk gepost door Webkabouter
                      Oorspronkelijk gepost door mjdejong65
                      Het is toch niet de bedoeling dat als we DIT willen kijken eerst de HDMI kabel erin moeten doen en erna er weer uit moeten halen? Dit probleem is er pas sinds de laatste update !!!
                      Helaas kan ik je niet verderhelpen wat ik heb dat kastje een tijdje geleden teruggestuurd. Ik denk dat de problemen eerst uitgekristalliseerd en opgelost moeten worden voordat dit overigens prima initiatief kans van slagen heeft.
                      Het probleem is dat er wel aardige mensen reageren,maar niet degene die het "moeten " oplossen!

                      Reageer


                      • #56
                        Oorspronkelijk gepost door mjdejong65
                        Oorspronkelijk gepost door Webkabouter
                        Oorspronkelijk gepost door mjdejong65
                        zal wel fijn zijn nieuwe functionaliteiten,maar kunnen jullie niet beter eerst de klachten oplossen,die waar diverse mensen op hun vraag/klacht geen antwoord krijgen?
                        Het oplossen van niet werkende functionaliteit naar werkende functionaliteit is in principe ook toevoegen van functionaliteit
                        Dit was mijn probleem:
                        Steeds als we naar DIT hebben gekeken,moeten we als we de tv opnieuw aanzetten,naar de invoerlijst om de tv op kabel te zetten.
                        Ook komt steeds een Simplink-venster in beeld waar je 2 dingen AAN/UIT kunt zetten,maar zet je de bovenste uit en ga je verder,springt ie vanzelf weer op aan.
                        Alleen als de HDMI kabel eruit is,kunnen we de tv gewoon aanzetten.
                        Alle 4 de HDMI ingangen al geprobeerd.
                        Het is toch niet de bedoeling dat als we DIT willen kijken eerst de HDMI kabel erin moeten doen en erna er weer uit moeten halen?
                        Dit probleem is er pas sinds de laatste update !!!

                        Ps de Simplink gaat weer aan.als we de soundbar aanzetten(die stond altijd gewoon aan!)
                        misschien dat Mathijs via deze topic naar dat probleem met DIT kan kijken........
                        Dit is een bekend probleem en de oplossing zal nog even op zich laten wachten denk ik. Dit is het gevolg van het activeren van HDMI-CEC en als je Simplink zegt dan is je ontvanger op een LG tv aangesloten. Dan kun je dit alleen in geheel uitzetten in je audio-menu. Dan werkt alleen het audio syncen ook niet meer en dat is ander probleem met DIT waar je eventueel last van kunt krijgen in dat geval.

                        Reageer


                        • #57
                          Oorspronkelijk gepost door ovdtier
                          Oorspronkelijk gepost door mjdejong65
                          Oorspronkelijk gepost door Webkabouter
                          Oorspronkelijk gepost door mjdejong65
                          zal wel fijn zijn nieuwe functionaliteiten,maar kunnen jullie niet beter eerst de klachten oplossen,die waar diverse mensen op hun vraag/klacht geen antwoord krijgen?
                          Het oplossen van niet werkende functionaliteit naar werkende functionaliteit is in principe ook toevoegen van functionaliteit
                          Dit was mijn probleem:
                          Steeds als we naar DIT hebben gekeken,moeten we als we de tv opnieuw aanzetten,naar de invoerlijst om de tv op kabel te zetten.
                          Ook komt steeds een Simplink-venster in beeld waar je 2 dingen AAN/UIT kunt zetten,maar zet je de bovenste uit en ga je verder,springt ie vanzelf weer op aan.
                          Alleen als de HDMI kabel eruit is,kunnen we de tv gewoon aanzetten.
                          Alle 4 de HDMI ingangen al geprobeerd.
                          Het is toch niet de bedoeling dat als we DIT willen kijken eerst de HDMI kabel erin moeten doen en erna er weer uit moeten halen?
                          Dit probleem is er pas sinds de laatste update !!!

                          Ps de Simplink gaat weer aan.als we de soundbar aanzetten(die stond altijd gewoon aan!)
                          misschien dat Mathijs via deze topic naar dat probleem met DIT kan kijken........
                          Dit is een bekend probleem en de oplossing zal nog even op zich laten wachten denk ik. Dit is het gevolg van het activeren van HDMI-CEC en als je Simplink zegt dan is je ontvanger op een LG tv aangesloten. Dan kun je dit alleen in geheel uitzetten in je audio-menu. Dan werkt alleen het audio syncen ook niet meer en dat is ander probleem met DIT waar je eventueel last van kunt krijgen in dat geval.
                          Of in je Simpellnk menu misschien trouwens.

                          Reageer


                          • #58
                            Oorspronkelijk gepost door ovdtier
                            Oorspronkelijk gepost door ovdtier
                            Oorspronkelijk gepost door mjdejong65
                            Oorspronkelijk gepost door Webkabouter
                            Oorspronkelijk gepost door mjdejong65
                            zal wel fijn zijn nieuwe functionaliteiten,maar kunnen jullie niet beter eerst de klachten oplossen,die waar diverse mensen op hun vraag/klacht geen antwoord krijgen?
                            Het oplossen van niet werkende functionaliteit naar werkende functionaliteit is in principe ook toevoegen van functionaliteit
                            Dit was mijn probleem:
                            Steeds als we naar DIT hebben gekeken,moeten we als we de tv opnieuw aanzetten,naar de invoerlijst om de tv op kabel te zetten.
                            Ook komt steeds een Simplink-venster in beeld waar je 2 dingen AAN/UIT kunt zetten,maar zet je de bovenste uit en ga je verder,springt ie vanzelf weer op aan.
                            Alleen als de HDMI kabel eruit is,kunnen we de tv gewoon aanzetten.
                            Alle 4 de HDMI ingangen al geprobeerd.
                            Het is toch niet de bedoeling dat als we DIT willen kijken eerst de HDMI kabel erin moeten doen en erna er weer uit moeten halen?
                            Dit probleem is er pas sinds de laatste update !!!

                            Ps de Simplink gaat weer aan.als we de soundbar aanzetten(die stond altijd gewoon aan!)
                            misschien dat Mathijs via deze topic naar dat probleem met DIT kan kijken........
                            Dit is een bekend probleem en de oplossing zal nog even op zich laten wachten denk ik. Dit is het gevolg van het activeren van HDMI-CEC en als je Simplink zegt dan is je ontvanger op een LG tv aangesloten. Dan kun je dit alleen in geheel uitzetten in je audio-menu. Dan werkt alleen het audio syncen ook niet meer en dat is ander probleem met DIT waar je eventueel last van kunt krijgen in dat geval.
                            Of in je Simpellnk menu misschien trouwens.
                            Ik kan Simplink uitzetten,maar dan werkt de soundbar niet meer............fijn zo'n update!

                            Reageer


                            • #59
                              Delta zit in HDMI 4 en er zit niks in HDMI 1,maar er staat toch bij de invoerlijst Simplink Amino STB,klik ik erop = geen signaal.....wat is dat dan?

                              Reageer


                              • #60
                                Webkabouter Eens. Maar enige nuance zou wel prettig zijn. Van sommige mensen krijg ik het gevoel dat ze denken dat wij hier vals lachend in onze handen staan te wrijven wanneer er weer een storing is en dat wij er voldoening uit halen om die storing maar zo lang mogelijk te laten duren. Hopelijk hoef ik niet uit te leggen dat dit niet waar is.

                                Je wilt niet weten hoeveel man er gisteren nog op de been is geweest, ook mensen die daartoe geen enkele verplichting hadden op dat moment, maar vrijwillig komen opdraven om de problemen op te lossen. Ik kan mij goed voorstellen dat de gedachte is dat er niets gebeurd. Maar dat komt ook omdat er zoveel op de achtergrond gebeurd. Maar ondanks dat er op de voorgrond niets zichtbaar is, wil niet zegen dat er niets gebeurd. De reacties die sommige mensen plaatsen zijn dan ook niet eerlijk richting de mensen die hard werken aan een oplossing.
                                A prudent question is one-half of wisdom

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X