Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Serviceforum over de nieuwe functionaliteiten die er worden toegevoegd in de nieuwe toekomstige topi

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Oorspronkelijk gepost door ovdtier
    Fred en Rinus zijn de enige twee op het forum die tevreden zijn lijkt het en lijken mij voor Delta te werken.
    ik ben net zo als Rinus (voor zover ik weet) een doodgewone klant, maar laat me niet gek maken door DIT, want ik heb nog altijd een Humax.

    Reageer


    • #17
      Waar ben je dan tevreden over los van dat digitale tv prima werkt met een zeer goede beeldkwaliteit? Ben je ooit klant geweest hij KPN, dan kun je zie hoe het hoort? Of Vodafone of Tele2 of NLZiet. Delta zou beter een app laten maken voor de AppleTV als NLZiet en hun klanten er een aanbieden. Scheelt veel gedoe en klachten. Dat kan ik je op een briefje geven.

      Reageer


      • #18
        Oorspronkelijk gepost door ovdtier
        Fred en Rinus zijn de enige twee op het forum die tevreden zijn lijkt het en lijken mij voor Delta te werken.
        Sorry kerel, maar je hebt een verkeerde keuze gemaakt en dat hier breed uitgemeten, allemaal tot je dienst. Je bijdragen waren to the point en duidelijk geschreven door iemand die zelf ook wat snapt van de techniek, kudo's dus. Maar om dan nu medegebruikers zonder reden in het delta-kamp te zetten? Ik zou het even terug nemen want ik ben je beter gewend.

        Reageer


        • #19
          Koeba je hebt wel gelijk. Fred geeft in het algemeen goede tips aan gebruikers met vragen en besteedt daar ook de nodige tijd aan. Dus Kudos voor hem, geldt ook voor Rinus. Delta is de 'boosdoener' hier en moet zich schamen voor het product dat ze bieden en waar nog voor betaald moet worden ook. Erg jammer want het blijkt toch wel mogelijk te zijn om een werkende IPTV dienst aan te bieden.

          Reageer


          • #20
            Oorspronkelijk gepost door ovdtier
            @Koeba je hebt wel gelijk. Fred geeft in het algemeen goede tips aan gebruikers met vragen en besteedt daar ook de nodige tijd aan. Dus Kudos voor hem, geldt ook voor Rinus. Delta is de 'boosdoener' hier en moet zich schamen voor het product dat ze bieden en waar nog voor betaald moet worden ook. Erg jammer want het blijkt toch wel mogelijk te zijn om een werkende IPTV dienst aan te bieden.

            Reageer


            • #21
              Er zou afgelopen weekend een update gedaan zijn. Hebben er hier mensen iets van gemerkt?

              Reageer


              • #22
                Mijn grootste probleem met DIT is het gebrek aan functionaliteiten. De kwaliteit is ook niet best met iets wat tussen SD en HD in zit maar het werkt ook niet lekker. De usability zeg maar zit niet lekker en dat is iets wat niet nodig is. Dat zegt iets over de partij die ze het laten bouwen. Ik snap de keuzes die gemaakt worden gewoon niet. Dan hebben ze het al over 4K, kom op zeg...

                Reageer


                • #23
                  Maar goed, nuff said.

                  Reageer


                  • #24
                    Oorspronkelijk gepost door ovdtier
                    Mijn grootste probleem met DIT is het gebrek aan functionaliteiten. De kwaliteit is ook niet best met iets wat tussen SD en HD in zit maar het werkt ook niet lekker. De usability zeg maar zit niet lekker en dat is iets wat niet nodig is. Dat zegt iets over de partij die ze het laten bouwen. Ik snap de keuzes die gemaakt worden gewoon niet. Dan hebben ze het al over 4K, kom op zeg...
                    Haha, jouw kijk is niet die van de gemiddelde gebruiker, maar dat weet je zelf vast ook. Overigens stel ik me zo voor dat op zeer bepaalde afdelingen van delta en de leveranciers van de hard- en software heel stevig gezweet wordt...want dit doet gewoon zeer.

                    Reageer


                    • #25

                      Reageer


                      • #26
                        Fred, nu toon je een veel kritischere kant. Dat HDMI-CEC mogelijk is, is op zich prima. Maar dat het zonder toelichting opeens toegevoegd is en niet in te stellen dat is bizar. Gaan opeens TV's 'vanzelf' aan en uit en versterkers overschakelen naar andere bronnen.... In mijn opinie geen bewuste keuze maar een vinkje bij de HDMI instellingen aangezet door een programmeur die geen idee heeft wat het voor gevolgen heeft. Maar nog steeds geen favorietenlijst en andere basisfuncties. Ik ben ook erg blij met mijn cammetje met smartcard in mijn TV. Biedt in ieder geval de basisfuncties, super beeld en geluid. Helaas of opnemen of kijken. Gelukkig kan ik daar NLZiet voor gebruiken, kun je gewoon alles terugkijken zonder op te moeten nemen :-)

                        Reageer


                        • #27
                          Wat ik ook een klein beetje soms wel eens mis (grinnik) is dat men het eigen aandeel volledig vergeet: Men heeft zich door Delta laten overhalen om DIT te nemen en als dat dan tegenvalt is dat toch ook een beetje een gevolg van je eigen keuze? Ik zeg niet dat het je eigen schuld is, maar Delta wil je graag iets laten afnemen en zullen dus zeggen dat DIT top is, dat is gewoon simpele marketing. We hebben toch allemaal inmiddels geleerd om verkooppraatjes met een korrel zout te nemen? Delta moet stevig aan de bak, natuurlijk, maar in elke transactie heeft een klant een eigen verantwoordelijkheid.

                          Reageer


                          • #28
                            Kost alleen wel weer extra geld.

                            Reageer


                            • #29
                              Koeba. Ik snap je redenering maar die gaat niet echt op meen ik. Je krijgt een product aangeboden en betaalt daar niets voor. Je legt je wel voor een jaar contractueel vast. Dan blijkt het helemaal niet goed te werken. Ofwel de basisfuncties die je mag verwachten blijven afwezig en de kwaliteit is slechter dan je mag verwachten.

                              Analogie: koop een Dacia, niet zo goed als een Volvo dat weet je. Maar dan gaan de deuren niet altijd open, rijd je stotterend over de weg en kun je zelf niets instellen of aanpassen. Zo kun je in de navigatie alleen naar een locatie rijden in een volgorde bepaald door de leverancier, zonder favoriete locaties. Een deel kun je verwachten, hij zal niet zo snel rijden of de wegligging is minder goed. Maar de deuren moeten open kunnen en hij moet rijden zonder een reset voor elke rit. Dat zijn de basisfuncties die je mag verwachten van elke auto. Is niet jouw verantwoordelijkheid..

                              Reageer


                              • #30
                                er komt binnenkort een nieuw automerk op de markt.
                                en die mag je 6 maanden gratis proberen, alleen de benzine moet je zelf betalen.
                                maar ja, soms wil ie zonder aanwijsbare reden niet starten.
                                soms ben je lekker onderweg en dan stopt ie er mee.
                                richtingaanwijzers doen het ook niet altijd.
                                maar goed, je hoeft er niet voor te betalen.

                                niks aan de hand, toch

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X